Monitor kapot, iemand enig iedee waardoor?

Pagina: 1
Acties:

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Topicstarter
Ik heb een groot probleem,

Zit vanmiddag gewoon achter compu, zet hem uit, ga eten, kom terug, zet de stroom er via de hoofdschakelaar er weer op, en monitor begint te tik, zoals altijd, maar blijft tikken, na 30 seconden geen beeld, ledje aan voorkant geeft dood, en ik ruik brandgeur.

Mijn eerste conclusie; voeding dood, maar dat weet ik niet zeker. Nu is mijn vraag, heeft het zin dit te laten repareren/controleren. Het is namelijk een retegoeie monitor (17 inch CTX flattron)? zo ja, weet iemand een goede zaak hiervoor. maak niet uit waar het is, zolang het maar een beetje in het midden van het land is.

Alvast bedankt

HENG HENG

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 10:53
Voeding zal inderdaad wel dood zijn ja

Dat heb ik een tijdje terug ook gehad.. soms "knipte" mijn monitor even uit, en ging gelijk weer aan.. op een gegeven moment bleef hij knipperen en ging vervolgens niet meer aan.. gelukkig had ik nog garantie erop
Volgens de fabricant was inderdaad de voeding stuk..

Als dat zo is bij jou moet het wel goe mogelijk zijn om hem te reparen.. maar hoe duur dat gaat worden durf ik nix over te zeggen...

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Zit er geen garantie meer op dan.
En ik zou iig een meeltje naar de TD van CTX sturen.

Mocht er geen garantie meer opzitten, zou ik hem eerst es openschroeven om te kijken of d'r ook verbrande onderdelen aanwezig zijn.

Ps, zal niet bij jou van toepassing wezen, maar d'r ligt geen smeulende peuk in de buurt.
Werd tijdens mijn stage gebeld door een klant, deze rook ook een brandt lucht en heeft toen voor de zekerheid de monitor uitgezet.

10 minuten later belde ze weer op, d'r bleek achter de monitor een asbak te staan met een smeulende peuk |:(

And The Only One

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:14

steveman

Comfortabel ten onder

Op zondag 04 november 2001 23:08 schreef Diamon het volgende:
Zit er geen garantie meer op dan.
En ik zou iig een meeltje naar de TD van CTX sturen.

Mocht er geen garantie meer opzitten, zou ik hem eerst es openschroeven om te kijken of d'r ook verbrande onderdelen aanwezig zijn.

Ps, zal niet bij jou van toepassing wezen, maar d'r ligt geen smeulende peuk in de buurt.
Werd tijdens mijn stage gebeld door een klant, deze rook ook een brandt lucht en heeft toen voor de zekerheid de monitor uitgezet.

10 minuten later belde ze weer op, d'r bleek achter de monitor een asbak te staan met een smeulende peuk |:(
Vrouwen, vrouwen...

Toen bij mij de voeding kapot was, was het ook wel snel weer gefixd, en dat nota bene via Teleplan ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!