Toon posts:

Yuri`s Revenge onder Netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een netwerk van 2 computers met een crosslink kabel, werkt perfect. IPX/SPX geinstalleerd. (comps allebei win98se)

maar als ik dus in Yuri`s Revenge een Netwerk maak dan werkt ie niet, wat moet ik bij Socket number en Destination network invullen?
(Destination geeft de computer alleen een suggestie om xx.xx.xx.xx in te vullen.

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 07:30
dat laat ik gewoon altijd standaard staan???

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn jouw instellingen dan op IPX/SPX?

hier werkt ie dus duidelijk niet met de normale instellingen.

• WhistlerNL
alles standaard.

helaas kan ik je nu niet vertellen wat ik in yuri's revenge heb staan, omdat ik in w2k zit en niet in 98 waar yuri's revenge op staat.

en onder de instellingen in windows gewoon heb ik ook alles standaard behalve de frame type. die staat op -> ook geen idee (onder 2k geen ipx/spx geinstalleerd), iig op alle computers hetzelfde.

ik heb verder ook geen idee trouwens. je kan beter ff wachten op iemand die er echt wat vanaf weet. want als ik hier zomaar in het rond ga blaten heb je ook niet veel aan.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:03

Exterazzo

Qeasy

Ik snap eigenlijk nog steeds waarom ze dit niet gewoon via TCP/IP doen, zo moeilijk is dat toch niet om te implementeren. Alles werkt tegenwoordig via TCP/IP!

Audentia

• WhistlerNL
Op zondag 04 november 2001 21:17 schreef Exterazzo het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds waarom ze dit niet gewoon via TCP/IP doen, zo moeilijk is dat toch niet om te implementeren. Alles werkt tegenwoordig via TCP/IP!
ja, als die paar lastposten die nog ipx gebruiken nou ook overstappen op tcp/ip dan hoef ik tenminste ipx/spx nieteens meer te installeren

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nou eindelijk werken na 50 keer proberen.

is de game EINDELIJK opgestart

kapt ie d`r gewoon mee na 5 seconden

alles ontploft en hij gaat terug naar menuutje.

als iemand hier nog een oplossing voor heeft zou ik hem graag willen horen.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Als alles ontploft dan heb je een illigale cdkey nummer gebruikt.Of je heb de serienummer/cdkey verkeerd in je registry getweaked

Thy will see the light...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:38
dat gebeurd btw ook als je je savegames bewaard en bij een nieuwe install erbij gooid :(
dus je moet em echt in install uitspelen. (ja ik heb ervaring)

Bier, Whiskey en Metal!!

• WhistlerNL
dit gebeurd bij mij dus echt ff niet

als ik mijn red alert 2 overnieuw installeer, patch en dan mijn savegames erin donder, dan kan ik gewoon doorspelen.
Pagina: 1