Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
en wou je beweren dat je nog nooit eerder ergens anders zon notatie gezien hebt
zo vaag vind ik het iig niet
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zo ben ik 28-02 jarig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik maak me er verre van druk om. Vind het alleen een beetje onprofessioneel staan. Op je krant staat toch ook niet 'Editie van Maandag 05 November'....Op zondag 04 november 2001 20:08 schreef LuNaTiC het volgende:
eeeeehm je kan je natuurlijk overal druk om gaan maken
en wou je beweren dat je nog nooit eerder ergens anders zon notatie gezien hebt
zo vaag vind ik het iig niet
Enne, die 02 is de maand, geen dagaanduiding.Door JvS (Moderator AV) - zondag 04 november 2001 20:11
--------------------------------------------------------------------------------
Is toch wel een redelijke standaard notatie..
Zo ben ik 28-02 jarig
ik bedoel druk om maken ook niet zo erg als in die context, maar goedOp zondag 04 november 2001 20:11 schreef jonggoud.nl het volgende:
[..]
Ik maak me er verre van druk om. Vind het alleen een beetje onprofessioneel staan. Op je krant staat toch ook niet 'Editie van Maandag 05 November'....
[..]
Enne, die 02 is de maand, geen dagaanduiding.
en zijn er verschillen in dag/maand notatie dan
dus dan zou het volgens jou zo moeten: 5-02-2000
staat ook niet echt he
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Goh, ik ben anders in de 28e maand jarigOp zondag 04 november 2001 20:11 schreef jonggoud.nl het volgende:
Enne, die 02 is de maand, geen dagaanduiding.
Verwijderd
maar of dat nouw zo belangrijk is...
ik zou nooit zeggen 02-02Op zondag 04 november 2001 20:16 schreef SFie het volgende:
er is niemand op 02-02 jarigdan zeg je toch meestal 2-02 toch?
maar of dat nouw zo belangrijk is...
maar op schrijven wel als 02-02-2001 oid
omdat je in php gewoon kunt kiezen of je met of zonder "leading zero's" wilt, maar ik ben idd wel voor leading zero'sOp zondag 04 november 2001 20:07 schreef jonggoud.nl het volgende:
Het is me nog nooit eerder opgevallen, maar waarom staat er bij 4 nov 04 nov (9 nov zal wel 09 zijn etc.). Dit staat een beetje... uhhh... vreemd.
-> slotje
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Tuurlijk...Op maandag 05 november 2001 01:14 schreef KroontjesPen het volgende:
Om problemen bij sorteren op datum te voorkomen.
April
Augustus
December
Februari
Januari
Juni
Juli
Maart
Mei
November
Oktober
September
Klinkt niet echt:
Dit is ook raar, juni en juli moeten omgedraait worden.Op maandag 05 november 2001 01:14 schreef jvdmeer het volgende:
Want anders gaan de maanden nogal rot sorteren:
April
Augustus
December
Februari
Januari
Juni
Juli
Maart
Mei
November
Oktober
September
Klinkt niet echt:
1
11
12
13
.....
18
19
2
20
21
22
Dat probleem heb ik als ik mijn tijdlijst op heb werk moet op slaan maar dan op weeknr.
Daarom ook bij weeknr's 01 02 enz.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verder maakt het me ook niet echt uit hoor. 't Staat alleen netter.
het staat zonder leading zero juist lelijker. Met datums van 1 en 2 cijfers door elkaar krijg je een onleesbare zooiOp maandag 05 november 2001 11:58 schreef jonggoud.nl het volgende:
Er is toch een verschil tussen opslaan als 01 en laten zien als 01. Je kan die leading zero toch gewoon weghalen? Ik ben dan wel geen echte programmeur, alleen dit lijkt me logisch.
Verder maakt het me ook niet echt uit hoor. 't Staat alleen netter.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.