Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
MikmodOp zondag 04 november 2001 19:47 schreef GeniusDex het volgende:
Ik weer niet of het hier moet of in SA, maar ik wil graag weten of iemand een goede .mod tracker voor Linux heeft.
Of bedoel je wat anders ? .Mod files zijn nogal oud, die gebruik ik al jaren niet meer :-)
Trouwens, XMMS kan ze ook geloof ik aan.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
tracker is een ding om ze te maken.
Ow, ik heb geen X erop. Nog een oude bak namelijk.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Zoek hier zelf maar ff tussenOp zondag 04 november 2001 20:11 schreef GeniusDex het volgende:
tracker is een ding om ze te maken.
Al denk ik dat je weinig kans maakt, om zo'n ding voor de console te vinden..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Soundtracker is niet onaardig:
http://www.soundtracker.org
[edit]
Hmm oh deze is ook wel voor X ja... maar wat is er mis met X?
Sowieso toch wel lekker als je met sampletjes etc gaat werken je toch wel minstens een p200 ofzo hebt... kan je ook best lekker X op draaien, als je 64mb of meer geheugen hebt is het ideaal.
http://www.soundtracker.org
[edit]
Hmm oh deze is ook wel voor X ja... maar wat is er mis met X?
Sowieso toch wel lekker als je met sampletjes etc gaat werken je toch wel minstens een p200 ofzo hebt... kan je ook best lekker X op draaien, als je 64mb of meer geheugen hebt is het ideaal.
Please do not contact me telepathically.
op mijn 66 (oud ding ja) werkte het goed onder dos, gewoon alles perfect (Impulse Tracker), zelfd nog op een 40MHz ding. Eigenlijk zoek ik iets wat sterk op Impulse Tracker lijkt en ook voor console is.
Ik heb geen idee, ik gebruik(te) SoundTracker voor X, deze is sterk van FT2 afgeleid...
Voor console is er denk ik geeneen, tenzij je goed kan coden, want volgens mij is de source van IT2.14 ooit eens vrijgegeven, weet ik niet zeker meer
Voor console is er denk ik geeneen, tenzij je goed kan coden, want volgens mij is de source van IT2.14 ooit eens vrijgegeven, weet ik niet zeker meer
Rookworst zonder R is ook worst.
Pagina: 1