Casema Kabel aanvragen

Pagina: 1
Acties:

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Hallo,
ik ga ben van plan bovenstaande te gaan kopen.
Ik ga het bij powerline halen. De vraag is moet ik niet iets aanvragen bij casema of kan ik gewoon dat modem gaan kopen bij powerline?

Beetje stom misschien, maarja

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Normaalgesproken maak je met Casema een afspraak voor installatie. Dan komt er dus een monteur het modem bij je thuis aansluiten. Geen idee hoe dat gaat via Powerline!?! Je kan natuurlijk ook even Powerline of Casema bellen....

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Als je een modem wilt kopen via Powerline, denk ik niet dat je het werkend aan de praat krijgt.

Gewoon een afspraak maken met Casema en ze komen bij je langs om het te installeren. Advies: Neem Casema Premium want anders is het echt zo traag als dikke stront (en dat is ECHT WAAR) - denk aan 7 kb/s downloaden en een ping van 200+. Een kennis van mij is overgestapt op Casema Premium en download nu veel sneller (weet niet precies hoeveel) en heeft een ping van 40 ms.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Als je net als ik naar Powerline gaat en daar zegt dat je casema internet wilt ( ik hoop voor jou de premium *D ) wordt je binnen tien dagen gebeld door de Casema en die maken een afspraakje om bij jou de boel om te toveren, want met een COM21 modem alleen ben je er niet.
Stap naar binnen ze bijten niet, ze geven alleen af op Casema net als ik, maar als je Premium neemt wordt je een stuk vrolijker van ze.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Bellen is nog het beste (0800-1884). :)

Suc6

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!