Toon posts:

[CM] gatenzaag voor blowholes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je deze dingen kopen in nederland?
Volgens mij kon je ze wel bestellen via coolcasemods.com ofzo, maar ik koop ze liever in de winkel in Nederland (online in NL kan ook nog wel). Ik ben al bij verschillende bouwmarkten geweest en ze hebben ze alleen voor hout (7gatenboor ofzo), maar voor metaal niet.
Het liefst ook nog in de buurt van Tilburg :)

!¡! TnX !¡!

Verwijderd

praxis! gamma!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Kijkshop heeft een set die heel goedkoop is en in die set zitten verschillende maten met een adapter om die boren op te zetten.

Normaal gesproken zijn die gaten zagen heel duur als je ze van merken zoals Sandvik will hebben, maar ik denk zo'n setje van kijkshop niet zo slecht is.

Verwijderd

Topicstarter
ah owkee, danku
ik werk bij zon 3e rangs bouwmarkt (bricorama) en die hadden het niet en de locale praxis ook niet. ik zal dan weleens bij de kijkshop gaan kijken en anders de gamma.

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22

The_Duke

ho gek!

Op zondag 04 november 2001 19:56 schreef Reptile-X het volgende:
Kijkshop heeft een set die heel goedkoop is en in die set zitten verschillende maten met een adapter om die boren op te zetten.

Normaal gesproken zijn die gaten zagen heel duur als je ze van merken zoals Sandvik will hebben, maar ik denk zo'n setje van kijkshop niet zo slecht is.
deze bedoel je denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS38338g.gif

14.95, das inderdaad niet veel geld voor zo veel zagen maar aan de kartels te zien is het niet erug geschikt om er mee in metaal te zagen, tis meer voor de kuststof voorkant van de kast of heb ik het verkeert

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ja die, ik wou het ook posten maar kijkshop.nl geeft internal serverfout, dus ik kon niet verder kijken.

Ja die zijn goed voor zachtere material, maar las je heel langzaam in metaal boor zou het ook moeten gaan...

Ik gebruik zelf nepdremel om gaatjes maken in metaal en ik maak ze niet rond :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 20:26 schreef Reptile-X het volgende:
Ja die, ik wou het ook posten maar kijkshop.nl geeft internal serverfout, dus ik kon niet verder kijken.

Ja die zijn goed voor zachtere material, maar las je heel langzaam in metaal boor zou het ook moeten gaan...

Ik gebruik zelf nepdremel om gaatjes maken in metaal en ik maak ze niet rond :)
Je moet gewoon die voor metaal hebben, anders gaat het toch alleen maar mis denk ik dan. Dremel heb ik (nog) geen. Zit te wachten op een mooie aanbieding. Ik heb er een van black and decker gezien voor 125,-. beetje gezond bedrag voor een neppe ?

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Heh, hier ga ik weer met mijn kijkshop maar ik heb de Ferm van kijkshop voor 119 met een flexibelle slang en het werkt perfect, heeft ook 3 jaar grantie en het is een Nederlandse bedrijf ;)

hier een pic:

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kartal/images/326450.jpg

Verwijderd

Ik heb zelf met een Dremel 2 9cm gaten bij mijn pa in de kast gemaakt, maar het viel me wel tegen want het duurde toch wel een tijd voordat ik het af had en het kostte me ongeveer 5 schijfjes ( ik zal wel weer te snel willen :) ).

Greetz

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 19:56 schreef Reptile-X het volgende:

die van de kijkshop zijn kut die heeft heel me kap verneukt en hij kwam er niet eens doorheen en was binne 3 minuten vierkant
heb gelukig nu alweer een andere kast en gewoon lekker met de dremel gedaan

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 13:22

The_Duke

ho gek!

Op zondag 04 november 2001 20:44 schreef Celeron_clocker het volgende:
Ik heb zelf met een Dremel 2 9cm gaten bij mijn pa in de kast gemaakt, maar het viel me wel tegen want het duurde toch wel een tijd voordat ik het af had en het kostte me ongeveer 5 schijfjes ( ik zal wel weer te snel willen :) ).

Greetz
5 schijfjes voor 2 blowholes ????? whaaaaaaaaahahahahaha
ik heb 2 bloweholes, een logo met heel veel rand en nog een paar stukken uit de binnen kast gezaagt met slechts één metaal zaagje (6 piek) met me 25 jaar oude decoupeerzaag van me opa geerft >:)
decoupeerzaag owned zwaar :9
Pagina: 1