Toon posts:

cheater genoemd worden tijdes war, wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit hier met een klein, misschien wel groot probleem. Ik heb vanmiddag een war gespeeld met Bad Cheetas tegen TI$* . WE hebben ze echt volledig van het veld af geschoffeld, maar ze maakten ons uit voor cheater bla bla. A fijn je kent et wel. Komt die CL naar me toe zetten dat zn buur een admin van cb is en dat we op moeten gaan passen. Maar de grootste bak is, IK CHEAT NIET. (dit is niet opschepperig bedoeld, maar ik speel gewoon lekker de laatste tijd) Ik schoot ze neer voordat rond een hoek heen kwamen, maar dat komt door A3D, niet door een wallhack oid. Dus die lui liepen me een partij te zeiken niet normaal. Nu gaan er dus demo's naar cb toe om te bewijzen dat we cheaten, wat doe ik hiertegen? Voor de duidelijkheid, als iemand mn hd wil onderzoeken om te bewijzen dat ik wel/niet cheat is dat prima. maar ik wil van dit gezanik af!

ps. de screens

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/ct.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/t.jpg

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
[volledig zinloze reply]
Daarom moet je ook TO spelen >:)
[/volledig zinloze reply]

Verwijderd

Heb je demo's gemaakt? En nee ze hebben geen bewijzen ervoor. Er was nieteens een ADMIN dus...gewoon negeren die n00bs.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als ik zeg dat ik door mensen van Ti$* ook een cheater wordt genoemt zegt het waarschijnlijk genoeg (nouja, iig voor de mensen die mijn 'skillz' kennen :+).

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Ok TI$ gaat op de blacklist van LBW :0.
Die mensen zijn gewoon lame, maar idd er zijn soms wel eens clans waarvan ik denk dat ze niet helemaal sjofel zijn.
Maar ik zeg er niks van hoogstens in teamchat.

Ik wens je sterkte en hoop dat clanbase ze zeg maar in het gezicht uitlacht, zal wel vaker voorkomen dit soort gedrag.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 19:12 schreef Sorcerer@ het volgende:
Ok TI$ gaat op de blacklist van LBW :0.
Die mensen zijn gewoon lame, maar idd er zijn soms wel eens clans waarvan ik denk dat ze niet helemaal sjofel zijn.
Maar ik zeg er niks van hoogstens in teamchat.

Ik wens je sterkte en hoop dat clanbase ze zeg maar in het gezicht uitlacht, zal wel vaker voorkomen dit soort gedrag.
de buur van de CL schijnt een admin bij cb te zijn, hebben die gasten veel invloed?

ik kan die gasten wel villen, ik had anders 14e van NL gestaan met funclan n.b.

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

gewoon nix van dit aantrekken, laat het maar uitlopen op war coflict, je wint dat toch wel..

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 04 november 2001 19:16 schreef neographikal het volgende:
de buur van de CL schijnt een admin bij cb te zijn,
Nou EN? Als mijn buurman politieagent is mag ik toch ook niet opeens Beatrix een dikke t**f noemen? (oops :+).

Laat gewoon lekker praten joh :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 19:30 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nou EN? Als mijn buurman politieagent is mag ik toch ook niet opeens Beatrix een dikke t**f noemen? (oops :+).

Laat gewoon lekker praten joh :)
:+ je hebt gelijk. neo wil die pnten :P

Verwijderd

Mwah gewoon zeggen dat die lui slechte verliezers zijn en er zelf niets van aantrekken.
Leg je verhaal duidelijk uit aan de admin, geen geschreeuw en beschuldigingen. Ook niet de andere clan "lame" noemen etc, maar gewoon rustig en beheerst jullie kant van het verhaal uitlegggen, en ze dan lekker de demotjes laten bekijken.

In het algemeen krijgen de personen die de meest volwassen gedrag uitstralen toch wel gelijk.

edit : typos |:(

• DarkDante
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

DarkDante

Soeplepel

Je wil niet weten hoe vaak mensen naar mijn hoofd hebben gegooid: "IK ken een CB admin, pas op hoor" :r

Op een gegeven moment verwacht je gewoon dat ze dat gaan zeggen |:( Dat soort clans zouden gewoon echt afgeschaft moeten worden :(
Enne, zelfs als die admin beste vriend is van die gozer, dan gaat ie echt geen akties ondernemen als de feiten nergens op slaan!

Don't ever underestimate the power of the Dark side

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Als hun geen concrete bewijzen hebben winnen jullie het conflict wel. Ik heb nog nooit een conflict verloren *D

Verwijderd

wat een pings man!!
ow, enne.. ik heb daar ook wel es last van, gewoon verder spelen en er niet op letten.. als zij praten tijdens de war zitten ze minder met hun hoofd bij de war :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Dat zijn niet echt scores waarvan je zegt........ yoepie jij cheat....

Ik denk dat die lui gewoon jalours op je skillz zijn en daardoor je cheater gaan noemen. Iedereen is meteen cheater tegenwoordig als je 5 kills achter elkaar maakt

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 23:07 schreef HitmanWVU het volgende:
Dat zijn niet echt scores waarvan je zegt........ yoepie jij cheat....
ja, dit zijn inderdaad niet die scores van "GEEZ, JIJ BENT EEN VUILE CHEATER" gister war gewonnen met 35-2 en 28-3 :)

Verwijderd

Stelletje l00zers...

Neo, je bent gewoon een cheat0r :P >:)

j/k

Maareh... weinig van aantrekken, demotjes maken bij wars en laten zien.... kun je denk ik een hoop mee bewijzen (triest dat het nodig is eigenlijk) ...

Greez

Voodoo GLow Skull [hmmz.. speel geen cs meer, why using this nick... |:( ]

Verwijderd

Er valt niet veel tegen te doen denk ik. Ze zeggen het ook wel eens tegen mij :( ! Dus ik weet wel hoe het voelt, word je gevote enzo (terwijl je de admin bent :D).

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Moet je vooral TI$ hebben :D die noemde DCM cheaterclan :D .

Ik liet mijn zusje tijdens de war ff waarnemen, en ze schoot er nog 1 ook... CHEATEEEER :P .

Helemaal niks vanaan trekken dus :) .

Steam

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 19:02 schreef Lampie het volgende:
[volledig zinloze reply]
Daarom moet je ook TO spelen >:)
[/volledig zinloze reply]
TO heerst!!!!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 18:03
Gewoon niets van aantrekken. Zorg dat je altijd demos maakt en upload deze om gezeik te voorkomen (mits je niet cheat natuurlijk :P ). Als ze je demo hebben kunnen ze al helemaal niets bewijzen...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Laat die admin dan gewoon kijken, jullie hebben toch eerlijk gewonnen. Dan zal ie ook niets kunnen zien of vinden..
Zie het als een compliment en laat ze lekker lullen.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CB kan hier niks tegen doen, en als ze zeggen dat ze naast een CB admin wonen; Mooi, mijn stiefvader is Talita him self ;) (Baas van CB met een behoorlijke leeftijd >:) )

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

als er geen bewijs is, dan win je die match gewoon , en boeie dat ze buurman een cb admin is , mocht er partijdig worden gehandeld, wat me sterk lijkt, stap dan naar pimp jr. toe ofzo
ik hoor het woord cheater ook wel regelmatig in wars voorbij komen dus maak je niet druk :)

hallo

• Vos
  • Laatst online: 13:19

Vos

AFCA

wel beetje vaag dat je dat hier post en nie op cb maar ok...

het is aan hun om te bewijzen dat je cheat, dus hun moeten of screens leveren waarop je het kan zien of een demo...
als jij niet cheat dan hoef je je nergens bang over te maken want cb beschuldigd echt nie zomaar van cheate...

ze hebben zelfs een x een cheater laten gaan terwijl 9 op de 10 die de demo gezien had zei dat die gast cheatte en dat kon ook aan getoont worden door met cheat zelf te bekijken
uiteindelijk had die gast het toegegeven

dit om maar ff aan te geven dat cb je echt nie zomaar voor cheater uit te maken

er zijn genoeg clans die nog veel beter zijn dan jou clan...dus hoe erg zouden die dan wel nie moeten cheaten

mensen kunne hetgewoon nie hebben dat een ander beter is

Verwijderd

Ja, je moet je helemaal niet druk maken om zulke dingen, ik ben ook (cup)admin bij clanbase (q2ctf) en wij kunnen echt niet spelers/clans wissen zonder een goede reden. Zelfs een supervisor mag dat niet, daar moet hij een goede reden voor hebben en niet omdat hij de buurman is van een paar loosertjes.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz idd ik mezelf dan maar niet druk maken, maar ik hoop niet dat door dit soort ongein mijn verkloot wordt.

WE zullen het zien en moge de beste en eerlijkste partij winnen(wij dus :) )

ps. VOODOOOTJE :P lang niet gezien! :)

Verwijderd

Topicstarter
jonges bedankt ik zal me niet druk meer maken in het vervolg. :) maar dit wilde ik wel ff kwijt:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/bcgot.jpg

met een funclan :P

***Bad Cheetas, predators with guns****

Verwijderd

Ti$?
die gasten spelen zelfs op demon pubs nog beroerd. daar haal zelfs ik scores van 40-10. en ik ben eigenlijk helemaal niet zo enorm goed ofzo. lamaar lullen

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-02 22:14
Op maandag 05 november 2001 21:52 schreef KnetterGek het volgende:
Ti$?
die gasten spelen zelfs op demon pubs nog beroerd. daar haal zelfs ik scores van 40-10. en ik ben eigenlijk helemaal niet zo enorm goed ofzo. lamaar lullen
Doh :)

Volgens mij spelen die veel op wanadoo. Nighthawk meen ik, die is een admin van wanadoo. Reken erop dat je daar gebanned kunt worden omdat je te goed bent :)

Neem voortaan altijd een demo van de war, zodat er nix te bewijzen valt > ja dat je niet cheat :)

Zulke gasten moeten ze gewoon bannen van CB :r
Die verzieken de hele boel, dat hun niet zo goed zijn, kun jij toch niks aan doen :rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

btw ze zitten ook op irc:

irc.barrysworld.com
en dan #ti$*

:))

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 21:57 schreef The Fox het volgende:

[..]

Doh :)

Volgens mij spelen die veel op wanadoo. Nighthawk meen ik, die is een admin van wanadoo. Reken erop dat je daar gebanned kunt worden omdat je te goed bent :)

Neem voortaan altijd een demo van de war, zodat er nix te bewijzen valt > ja dat je niet cheat :)

Zulke gasten moeten ze gewoon bannen van CB :r
Die verzieken de hele boel, dat hun niet zo goed zijn, kun jij toch niks aan doen :rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

btw ze zitten ook op irc:

irc.barrysworld.com
en dan #ti$*

:))
weet et, daar heb ik ip voor de war binnengekregen :P

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

als je niet cheat hoef je je toch ook geen zorgen te maken over die demo's :? |:(

iStockphoto

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 19:16 schreef neographikal het volgende:
[..]

de buur van de CL schijnt een admin bij cb te zijn, hebben die gasten veel invloed?

ik kan die gasten wel villen, ik had anders 14e van NL gestaan met funclan n.b.
de laatste zin snap ik niet, je bent toch een fun clan? wat maakt die rating dan uit?
oh en: lekker laten blaten verder, die mannetjes hebben net zoveel invloed op cb als ik op de internationale politiek van de USA...

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 23:16 schreef JeanLucPicard het volgende:
Moet je vooral TI$ hebben :D die noemde DCM cheaterclan :D .

Ik liet mijn zusje tijdens de war ff waarnemen, en ze schoot er nog 1 ook... CHEATEEEER :P .

Helemaal niks vanaan trekken dus :) .
Wow dan isset idd wel een mega n00b clan... :P :P :P :P

j/k

En ok hoi neo :)

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Op maandag 05 november 2001 19:47 schreef neographikal het volgende:
jonges bedankt ik zal me niet druk meer maken in het vervolg. :) maar dit wilde ik wel ff kwijt:

[afbeelding]

We zijn gedaald zie ik :( (CFS, is oude <><>)

Verwijderd

Nu SoD uit mekaar ligt, welke nederlandse clan is nu het beste?

Verwijderd

Topicstarter
/regeneration/ifc

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

geef nou gewoon allemaal maar toe dat jullie cheaters zijn, ik weet het toch wel. De een die zit stiekem te mikken, de ander schiet terug, en het houd maar niet op. CS is geen oorlogje spelen ofzo!!! Je moet gewoon het duurste wapen kopen en daarmee de tegenstander "overbluffen". Degene die er het stoerst uitziet die wint. Tsk, mensen neerknallen..... was daar nou voor leuks aan. :+

MechWarrior || Monsters Game

• pica
Op dinsdag 06 november 2001 18:14 schreef G3R10 het volgende:

[..]

Wow dan isset idd wel een mega n00b clan... :P :P :P :P

j/k

En ok hoi neo :)
:X ;)

Steam

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:43
Op maandag 05 november 2001 21:52 schreef KnetterGek het volgende:
Ti$?
jah wou net zeggen...
die gastjes spelen zwaaaaaar brak

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

is het altijd 2 vs 2 in CS????

ik speel zelf tfc en daar is het 8 vs 8

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 19:47 schreef neographikal het volgende:

[afbeelding]

First of all het is 2 vs 2 dus "echt" cs speel je niet.
Second of all, Je hebt nog maar 4 wedstrijden gewonnen, Dat je dan toevallig hoog in de ranking komt echt boeiend is het verder niet :) Just my 2 cents.
Magoed, Wat te doen, Wel simpel, Ik ken die clan tegen wie je dus heb gespeeld en hun jou schijnbaar voor cheater uit maken, En laten hun nou net van die enorme zeikwijven zijn.
Wat doe je er tegen? simpel, gewoon blijven spelen zoals je doet en laat ze maar van alles proberen te bewijzen, als je weet dat het zelf niet zo is heb je nergens voor te vrezen, Die clan moet gewoon snappen dat er mensen zijn die beter dan hun zijn.
Wrom hele tijd zeuren om cheaters en niet gewoon beter je best doen om zelf beter te worden.... :Z

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 18:03
Op dinsdag 06 november 2001 20:01 schreef neographikal het volgende:
/regeneration/ifc
Regeneration, verreweg...iFc kan leuk knallen (beter dan ons, maar daar is ook niet veel voor nodig), maar die Team NL gasten zijn echt total ownage.

Oh ja...ik wilde ook wat kwijt :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~l.d.slagter/aarz2e.gif

Nee, we snappen het zelf ook niet :) En gewoon keihard EEN puntje achter iFc :) En ja, we worden hier heel hard weer weggebeukt door bijv rG of key :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 15:33
Ik werd ook altijd cheater genoemd terwijl ik helemaal geen cheater ben ( IK HAAT CHEATERS ) Daarom speel ik nu geen cs meer. Het is effe w88 op de nieuwe updated ik hoop dat niemand daar meer mee kan cheaten

• lester
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 22:06 schreef Knakker het volgende:

[..]

Regeneration, verreweg...iFc kan leuk knallen (beter dan ons, maar daar is ook niet veel voor nodig), maar die Team NL gasten zijn echt total ownage.

Oh ja...ik wilde ook wat kwijt :)
[afbeelding]

Nee, we snappen het zelf ook niet :) En gewoon keihard EEN puntje achter iFc :) En ja, we worden hier heel hard weer weggebeukt door bijv rG of key :)
shittie en daar zitten wij bij in de poule bij de strikerz league ;)

Verwijderd

Je moet je er niks van aantrekken.
Ik speel ook AOE2 op het internet en dan winnen we ook vaak
maar dan kunnen de "rookies" er niet tegen dat ze van experts verloren hebben.
Maar ik weet gewoon dat ik niet cheat en dat ik gewoon goed ben. En dat geld ook voor jouw jij weet dat je goed ben en beter ben dan hun.
mijn motto is altijd.: Wees trots op al je overwinningen die je behaal.

;)

Verwijderd

Topicstarter
soms kan ik het wel begrijpen, maar let maar eens op de gasten met a3d. Als je 1 geluid maakt ben je cht zow zwaar de lul :)

3dgeluid roelt gewoon bij cs :P

• pica
Op donderdag 08 november 2001 01:35 schreef tinus1983 het volgende:
Ik werd ook altijd cheater genoemd terwijl ik helemaal geen cheater ben ( IK HAAT CHEATERS ) Daarom speel ik nu geen cs meer. Het is effe w88 op de nieuwe updated ik hoop dat niemand daar meer mee kan cheaten
Hahahah grapjas :D .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 21:00 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Hahahah grapjas :D .
:)

maar het is irri en daar heeft tie tenslotte toch wel gelijk in. Wanneer wordt nieuwe update eigelijk verw8?

• pica
Op donderdag 08 november 2001 21:18 schreef neographikal het volgende:

[..]

:)

maar het is irri en daar heeft tie tenslotte toch wel gelijk in. Wanneer wordt nieuwe update eigelijk verw8?
Ik lachte meer om het stukje 'khoop datdr in de nieuwe petsj niemand meer kan tjieten..' aangezien dat, jawel, jammer maar waar, helaas pindakaas, gewoon onmogelijk is :P .

En wat betreft die nieuwe patch: het komende half jaar hoef je hem niet te verwachten, en waarschijnlijk duurt het dan nog wel een tijdje :P .

Steam

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 15:33
Op donderdag 08 november 2001 21:23 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ik lachte meer om het stukje 'khoop datdr in de nieuwe petsj niemand meer kan tjieten..' aangezien dat, jawel, jammer maar waar, helaas pindakaas, gewoon onmogelijk is :P .

En wat betreft die nieuwe patch: het komende half jaar hoef je hem niet te verwachten, en waarschijnlijk duurt het dan nog wel een tijdje :P .
oh dat valt wel mee hoor
Ik heb maar heel effe 1.3 gespeeld en dat ging toch wel goed. Ik speel meestal op demon en daar sta ik toch heel vaak bovenaan ( nu effe niet dan )

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Demon is voor n00bs. :)
Pagina: 1