Toon posts:

[MacOS X] geen menu in Photoshop!?!!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier meer OS X gebruikers die Photoshop onder Classic graag gebruiken?

Het start prima op maar de bovenbalk waar dus File, Edit etc. in zou moeten staan is gewoon leeg! Er staat een grijze balk met niks erin. Zo is het niet erg bruikbaar.

Mijn Classic partitie is OS 9.2.1, gewoon de nieuwste versie dus en het zou zo moeten zijn dat die versie goed draait onder OS X....

Ehm... help?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

ik heb hetzelfde probleem, OS X 10.1

m'n SCSI kaart doet het ook niet (en daar baal ik enorm van)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

voor zover ik weet zijn er behoorlijk wat compatibiliteits problemen met classic os in OS 10.1 ik hoop eigenlijk voor Apple dat t nu eens een gratis update wordt, want ik wordt er niet goed van er steeds braaf voor te betalen...
X-Server braaf gekocht, gewoon rhapsody was t eigenlijk
X-PB gekocht, was crap
X.0-gekocht, crap as well
X.1-gekocht, sneller, maar nu weer teveel problemen met andere OS-en/ apps... :(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik heb een oplossing gevonden.
In de System Preferences bij het "Classic" panel instellen dat Classic zonder extensies moet starten.
Nu krijg ik dus wel een menu in Photoshop.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Op zondag 04 november 2001 20:39 schreef Reflex
enig idee waarom mijn meegeleverde SCSi kaart (adaptec 2930U) 8 (!) parallele (nog meer !!!) scanners ziet en geen interne appraten?

* chem word er erg gek van...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

enig idee waarom mijn meegeleverde SCSi kaart (adaptec 2930U) 8 (!) parallele (nog meer !!!) scanners ziet en geen interne appraten?
* chem word er erg gek van...
afwachten maar, ik denk dat er wel een oplossing voor komt... er zijn idd een paar apparaten die nog geen ondersteuning hebben in X, (zelfde geldt voor Windows XP).

Gewoon Os 9 erbij draaien totdat alles volledig wordt ondersteunt.
Pagina: 1