Toon posts:

smartcooler 1170H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo , aangezien de search op het forum het bij mij niet doet en ik morgen systeem ga bestellen vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze cooler ?? op altavistaen google is wel wat te vinden maar allemaal in duits en geen review maar allees specs.
alvast bedankt

Verwijderd

wat voor cpu ga je nemen en ga je hem over klokken ??

Verwijderd

Is ook niet een van de bekendere koelers. Mischien doe je er verstandiger aan om dan een standaard coolermastertje te nemen. Deze dingen zijn zeker niet slecht, ok ze zijn ook niet perfect. En anders kan ik een alpha aan bevelen als je iets meer te besteden hebt aan een koeler.

Verwijderd

collermaster niet slecht ??????????????
goed zijn ze ook niet in iedergeval maar het ligt gewoon aan welke cpu er genomen word

Verwijderd

Ik heb die koeler... Ik heb hem gebruikt om mijn Duron 900 naar de 1050 Mhz. te gaan... de processor werd niet rete-heet, maar echt geschikt voor overklokken is hij niet... Verder wordt er gezegd dat hij heel stil is,... dat vind ik ook wel meevallen...

R.

Verwijderd

Topicstarter
thanks ,
nou de specs zeiden 25 db !! en tot 1,5 ghz dus ik dacht mijn axia 1000 er misschien ietsjes harder op laten gaan heb nu wbk38 maar ik kan er niet meer mee leven
nogmaals bedankt alvast
Pagina: 1