hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
ik speel het op win 98 gaat prima.
maar win xp is net een speeltuin.
BTW AOE2 vind ik het beste strategie spel tot nu toe en op internet erg spannend.
Gelukkig nog iemand die zijn best doet om AOE te instaleren.
BTW AOE2 vind ik het beste strategie spel tot nu toe en op internet erg spannend.
Ik heb het origineel in de kast liggen, maar misschien me toch te weinig in verdiept in de tijd dat ik het net had... AoE I heb ik heel veel gespeeld op de universiteit: draaide goed op de p166mmx laptopjes met 32mb. Lannen was toen al heel leuk met deel I, deel II toch ook nog maar eens proberen.Op maandag 05 november 2001 13:51 schreef Apehaar het volgende:
weet het probleem trouwens al.
Heb een kopie-CD met een crack dus. De crack draait niet onder XP. Helaas!
Shame on you! 
Heb de originele (ook expansion), maar heb geen enkel probleem onder XP.
Heb de originele (ook expansion), maar heb geen enkel probleem onder XP.
Apehaar weet je nog van gisteren ?Op maandag 05 november 2001 13:51 schreef Apehaar het volgende:
"maar win xp is net een speeltuin."
Daarom reageren mensen zo op je topics, omdat je hetzelf ook doet. Hier word niet gevraagt naar je mening over XP, maar hoe je AoE aan de praat krijgt in XP.
idd!Op woensdag 14 november 2001 10:33 schreef Manic het volgende:
[..]
Apehaar weet je nog van gisteren ?
"maar win xp is net een speeltuin."
Daarom reageren mensen zo op je topics, omdat je hetzelf ook doet. Hier word niet gevraagt naar je mening over XP, maar hoe je AoE aan de praat krijgt in XP.
Ik heb zelf de complete box gekocht. AOE 1 & 2 + uitbreidingen. Geen problemen onder XP. Overigens komt binnenkort Star Wars Galactic Battleground uit. Ik heb hier al een demo van gespeeld, en it rocks!. Draait met AOE 2 engine.
He who controls the Spice, controls the Universe.
enowkay, ik geef een grote schop omdat ik 'em ook niet aan de praat krijg in XP
Ik heb laatst een dagje mutliplayer games gespeeld met wat vrienden. Daar niet iedereen alle originele cd's had zijn er nogal wat kopieen rondgegaan. Ik draai zelf XP en er was geen enkele crack die werkte. Het ging dan om no-cd cracks die het onder win ME of 9x wel gewoon deden.weet het probleem trouwens al.
Ik heb zelf het origineel van AoE plus de originele Conquerors expansion en dat werkt prima onder XP maar ik kan me dus voorstellen dat het met een crack niet werkt. Grand Theft Auto II deed het ook niet met crack onder XP, wel onder ME.
Verwijderd
damn das nou jammer
, heb ik eindelijk een netwerk thuis doet ie 'et niet
nou dan toch maar ff kijken hoe veel hij nog in de winkels kost...
Stacey je doet 2 dingen fout:
Ten eerste:
Ten tweede:
Ten eerste:
</li>Uit de Algemene FAQ - Sectie Basic Forum Survival Guide
<li>Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
Ten tweede:
Oke, dat was het wel weer zo'n beetje met mijn gezeik voor vanavond.Uit de Spielerij FAQ
• Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
There is no magic.
Rechter muisknop op Shortcut/Executable file en dan naar Compatability tabblad, vervolgens die modus aan zetten, en op Win 95/98/ME (zelf ff kijken) zetten.
There is no magic.
Vreemd,, hier draait (heel expansion pack) zonder probs.
Misschien kun je aan MicroSoft vragen of ze een patch maken zodat al jullie cracks ook nog werken onder XP.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.