Kun je fan kopen of gewoon maken die in EN uit blazen zonder die dingen om te draaien door bv de stroom kring om tekeren>?
Als je hem de andere kant op wil laten draaien zul je de bladen van de fan ook om moeten draaien. Ik heb wel eens van die dingen gezien, maar dat waren grote 220 fans om gewoon in een muur te monteren ofzo, daar kon je dan met een schuifje de bladen van omdraaien. Ik denk niet dat ze in normaal PC-formaat te krijgen zijn.
Verwijderd
zeker niet. wat misschien dom lijkt is gewoon twee fans aan elkaar hangen tegen elkaar. en dan een te gelijk laten draaien
Verwijderd
Waarom wil je dat kunnen veranderen dan ?? Als je eenmaal de goede air-flow gevonden hebt hoef je tcoh je fans niet meer te veranderen.
Verwijderd
Ik weet zeker dat er motortjes zijn die dat kunnen, ik weet alleen niet of ze in fans gebruikt worden. Wat je natuurlijk kan doen is een fanblad op zo'n motortje monteren.
Verwijderd
Dit kan wel maar heeft geen zin i.v.m de bladen er zal maar een kant echt resultaat boekenOp zondag 04 november 2001 20:03 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Ik heb hier een fan en als ik de + en - omdraai draait ie de andere kant op!![]()
![]()
WHAHAHAAHAAAA_______________________
rm -rf /bin/laden
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
onnuttig... mensen stop toch s met t verpesten van nuttige topics... plz??Op zondag 04 november 2001 21:09 schreef BaRF het volgende:
[..]
WHAHAHAAHAAAA
enniewee, als je je fans om wilt draaien, zet je dr toch gewoon 2 naast elkaar? 1 vooruit, 1 achteruit, knop dr tussen voor stroom, klaar ben je...
maar idd met goeie airflow ben je klaar, en t is nog altijd beter om uit de kast te blazen, want dat houdt stof buiten...
Pagina: 1