| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Heb je ook een iets beter plaatje ?
Schuin genomen ofzow ?
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
hehe, zo'n speciale interface poort voor de muis dan.Op zondag 04 november 2001 18:19 schreef Japie_17 het volgende:
Nee, hij zit vast aan een muis.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Heeft die muis toevallig 1 knop
[edit]
Hmm.. ff gekeken, ook geen ADB, dan zit het nokje wat meer naar onderen.
Busadaptermuis
HID-standaard muis
Wel es voorbij zien komen in de setup van windows...
Kan je kiezen voor een seriële muis, een PS/2 muis en een Inport-muis o.i.d....
Kijk maar es bij "nieuwe hardware"-"muis"-"standaard muistypen"
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Ik heb hier ook zo'n hockeypuck muis liggen, VSXXX-AA. Die passen op Vaxstations of Decstations en gebruiken een serieel protocol, dacht ik. Het is in ieder geval niet met een PC te gebruiken.
Michiel
Verwijderd
(1984) Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Het lijkt ook een beetje op een data kabel van een MSX.
Volgens mij dus idd niet met pc te gebruiken.
Verwijderd
Vertel es! Worden pure, grappige onzin replys nou al gewist???Op zondag 04 november 2001 19:38 schreef -Nighthawk- het volgende:
waarom is alles gewist....?
ik zeg al niks meer...
Zal het hier lekker worden zeg! Weg, dat beetje humor...
Verwijderd
Volgens jou zit ie vast aan een muis, dus misschien is het wel een muis die je op de commodore 64 of 128 aan kon sluiten...
Never stop seeking what seems unobtainable...
En die heeft zo'n aansluiting.
Zijn er hier Apple-gebruikers die dit kunnen bevestigen?
jah, volgens mij is dat ook zo'n appel muisOp maandag 05 november 2001 10:38 schreef bazs2000 het volgende:
Ik heb thuis een trackerball voor een Apple liggen.
En die heeft zo'n aansluiting.
Zijn er hier Apple-gebruikers die dit kunnen bevestigen?
Verwijderd
Als je em niet hebt zal t je ook niet boeien wat voor stekker t is
zoals je ziet: Voor elk probleem een oplossing, voor iedere homo een spaarlamp (
Ik was toen nog zo'n idioot die dacht dat het wel zou werken.
Maar ook dat hoeft de topicstarter niet te proberen, het wekt toch niet.
Maak iets te groot en sla er dan net zo lang op totdat het wel past...
Meh ...
Verwijderd
commodore 64 - mini-Din.. een Din dus maar dan een stukje kleiner, Din was de voorloper van ps/2Op zondag 04 november 2001 18:16 schreef Japie_17 het volgende:
Moet je dit stekkertje eens zien. Hij heeft de grootte van een PS/2 stekkertje maar het is er geen een aangezien het nokje daar bovenin zit. Hier zit het nokje in het midden en een kwartslag gedraaid. Ook zit er een extra pennetje op de plek waar het uiteinde van het nokje van een PS/ 2 zou zitten. (Ingewikkeld hè?)
http://www.rendo.dekooi.nl/~hvdveen/stekker.jpg