Kan niet meer FTP-en

Pagina: 1
Acties:

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
:(

Ik kan niet meer ftp-en. Het is echt heel vaag. Ik gebruik winroute, en ik kan van de client niet meer ftp uploaden. Downloaden gaat wel goed. Maar als ik ga uploaden dan stopt het na een bepaald percentage. Dan gaattie gewoon niet meer verder. :?

Het vage is dat als ik op de server probeer te ftp-en (met winroute uitgeschakeld) dat er dan precies hetzelfde gebeurt :?

Echt vaag.

Iemand een idee?

• Roelant
  • Niet online
En heb je dit met één bepaalde server, of met verschillende FTP servers? Het klinkt namelijk niet als een probleem aan jouw kant, maar als een probleem aan de kant van de FTP server.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Nee. Met verschillende ftp servers. Ik heb er al een stuk of 3, 4 geprobeerd.

:?

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21

Millennium

Bug free !!!

Een Idee nee ;(

Wel kan ik je voor 99% garanderen dat het probleem niets te maken heeft met winroute (of je moet meerdere problemen hebben met winroute :) )

Wat voor een I'net verbinding heb je, welk OS :?

Rampen bak 2004

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Ik heb een dial up verbinding. 56k gewoon. Het vage is dat als ik het op mijn server probeer, met winroute engine uitgeschakeld, dat het dan ook niet lukt. Zelf draai ik XP, maar onder 98 lukt het ook niet. Mijn server (router meer eigenlijk) is Windows NT Workstation.

Verwijderd

FreakNL schreef op 05 November 2001 @ 14:52:
Ik heb een dial up verbinding. 56k gewoon. Het vage is dat als ik het op mijn server probeer, met winroute engine uitgeschakeld, dat het dan ook niet lukt. Zelf draai ik XP, maar onder 98 lukt het ook niet. Mijn server (router meer eigenlijk) is Windows NT Workstation.

Ik heb preices hetzelfde probleem, dus wat mij betreft mag er verder gedacht worden naar een oplossing
Pagina: 1