Ja.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
FSB verhogen kan ook zonder MP te verlagen hoor
das waar, maar je haalt waarschijnlijk een hogere Fsb als je de multiplier omlaag zet.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Thunderbird hoeven niet ge-unlocked te worden om de multiplier te veranderen, geen idee of het bij een XP ook zo werkt.
En de aarde is plat...Op zondag 04 november 2001 18:42 schreef Wapzer het volgende:
Thunderbird hoeven niet ge-unlocked te worden om de multiplier te veranderen, geen idee of het bij een XP ook zo werkt.
De Thunderbird was toch vanaf de 1,2Ghz standaar unlockt of heb ik dat verkeerdOp zondag 04 november 2001 19:12 schreef jadjong het volgende:
[..]
En de aarde is plat...
Zekers moet je unlocken, is trouwens ook zeer spiffy en leuk werk .. ! ( lekker pielen
)
Ad Astra Per Aspera
Search en u zult vinden...
Ik zou van dat spul aanschaffen om je achterruitverwarming mee te fixen...werkt als een tiet
En als je dan toch bezig bent doe gelijk de L7 bruggen ook om je voltage wat te modden
Ik zou van dat spul aanschaffen om je achterruitverwarming mee te fixen...werkt als een tiet
Verwijderd
Weet niet zeker hoor!! Kan zijn dat ik er ver naast zit, zo ja zeg het dan vooral!!
Maar je wilt graag een hogere FBS halen, maar dat ligt meer aan of je geheugen, pci en AGP kaarten dat aan kunnen!! en heeft het volgens mij weinig zin om je MP te verlagen.
Als hier wel een reden voor is zou ik die graag horen, maar dat lijkt met stug!!
Maar je wilt graag een hogere FBS halen, maar dat ligt meer aan of je geheugen, pci en AGP kaarten dat aan kunnen!! en heeft het volgens mij weinig zin om je MP te verlagen.
Als hier wel een reden voor is zou ik die graag horen, maar dat lijkt met stug!!
Verwijderd
Maar als je wilt kijken hoe hoog je kan gaan met je huidige pci-kaarten en geheugen enz. is het wel makkelijk om je multiplier te verlagen want dan kun je je cpu als boosdoener wegstrepen.
Gaat nou best wel moeilijk nou die offline is.Op zondag 04 november 2001 19:41 schreef Mr.Blonde het volgende:
Search en u zult vinden...
Pagina: 1