Toon posts:

Toetsen van je toetsenbord 'afhalen'

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een toets van m'n logitech cordless desktop, die soms blijft 'plakken' in de letterlijke zin van het woord..... dus dan gaat de cursor ineens 3 regels naar rechts ofzo...

IRRI dus!

Nou wou ik ff weten,

heeft iemand ooit toetsen van een logitech cordless desktop toetsenbord losgekregen en weer vastgeklikt ?

Bij wat andere toetsenborden kon ik ze soms gewoon met een schaar eraf wippen. Kan die truc met dit toetsenbord ook? 'k heb namelijk geen zin om dit toetsenbord te slopen omdat dit truukje niet blijkt te kunne :) 8-)

Verwijderd

Waarom zou dat bij dat keyboard anders zijn? Het is toch verder een normaal ding.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:25

Scraper

ErikJ

Verschilt per toetsenbord hoe je de knopjes eraf haalt. Ik heb geen logitech dus ik weet het niet. Ik heb bijv. een trust ergonomic ding, die moet je helemaal losschroeven voordat je bij de knopjes kunt.

Verwijderd

Topicstarter
Laatmaar... ik heb ff de achterkant losgeschroeft... en toen kon ik goed zien hoe deze toetsen vast zaten :)

't zat net iets steviger vast dan een gemiddeld el-cheapo toetsenbord... d'r is 1 stukje afgeknapt van m'n pijltjes toets... maar dat was omdat ik iets te lomp dat ding uit m'n toetsenbord haalde :)

Enne... het is niet bij elk toetsenbord hetzelfde hoor, bij de logitech heb je b.v. geen last van de veertjes die eruit 'vliegen' als je toetsen eruithaalt, want die veertjes zitten niet onder de toets. Een ander toetsenbord wat ik heb, konden de toetsen afgehaald worden door met een schaar ze eraf te wippen, en daar zat onder de toets een veertje... :)

Maargoed, 't probleem is dus al weer opgelost...
Wijze les: een toetsenbord lust geen bier! 8-) :D

Verwijderd

Microsoft moet je ook los schroeven om ze er netjes af te halen, maar Ajaxsoppie doet wonderen, kleeft daarna nie meer iig.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 17:43 schreef VaagOH het volgende:
Laatmaar... ik heb ff de achterkant losgeschroeft... en toen kon ik goed zien hoe deze toetsen vast zaten :)

't zat net iets steviger vast dan een gemiddeld el-cheapo toetsenbord... d'r is 1 stukje afgeknapt van m'n pijltjes toets... maar dat was omdat ik iets te lomp dat ding uit m'n toetsenbord haalde :)

Enne... het is niet bij elk toetsenbord hetzelfde hoor, bij de logitech heb je b.v. geen last van de veertjes die eruit 'vliegen' als je toetsen eruithaalt, want die veertjes zitten niet onder de toets. Een ander toetsenbord wat ik heb, konden de toetsen afgehaald worden door met een schaar ze eraf te wippen, en daar zat onder de toets een veertje... :)

Maargoed, 't probleem is dus al weer opgelost...
Wijze les: een toetsenbord lust geen bier! 8-) :D
en geen koffie *D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

en wat er bij xxx-paginas vrijkomt vinden toetsenborden al helemaal niet prettig >:)

Verwijderd

Wat ben je een vies mannetje dat je daar aan gaat denken.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12 13:36
Op zondag 04 november 2001 17:45 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

en geen koffie *D
En niet met je zatte kop gaan computeren :r , oh, ik had gelijk de volgende dag dat knoppenmasker in de afwasmachine gezet :Y)

w00t

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op zondag 04 november 2001 18:23 schreef m-m het volgende:
en wat er bij xxx-paginas vrijkomt vinden toetsenborden al helemaal niet prettig >:)
Je gaat toch niet zeggen dat je daar ervaring mee hebt he?

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Op zondag 04 november 2001 18:23 schreef m-m het volgende:
hier is een smilie voor :r

gadverdammmeeee

met papier mache kun je alles maken!!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12 12:35

LauPro

Prof Mierenneuke®

offtopic: Ik heb folietoetsen en die moet je vanuit de 'binnenkant' eruit wippen. Heel gedoe maar dan ziet je toetsenbord er wel weer als nieuw uit (schoonmaken)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1