Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
En ik zou ook wel eens willen weten of deze werkt...
Als ze niet te duur zijn ga ik meteen voor de 4 X 40
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dus als het goed is is het zoon HD controller en kan ik heb gebruiken
of denk iemand hier anders over ?
Verwijderd
ik begin er als alles goed is morgen aan met het solderen enzOp dinsdag 20 november 2001 19:14 schreef Matroxcool het volgende:
Dan wil ik ook wel zo'n een, ik had er een bij crystalfontz besteld maar die heb ik geannuleerd. Ik heb er best veel voor over.
welke omgeving woon je anders kan ik er wel 2 maken of zo ?
costa?Op dinsdag 20 november 2001 21:05 schreef Toxic049 het volgende:
[..]
ik begin er als alles goed is morgen aan met het solderen enz
welke omgeving woon je anders kan ik er wel 2 maken of zo ?
Verwijderd
Verwijderd
het lcd tussen de 50 en 100 gld ik ben nog aan het twijfelen tussen een 20 X 4 en 16 X 4 een 16 X 2 of een 40 X 2Op dinsdag 20 november 2001 21:25 schreef Cloontje het volgende:
[..]
costa?
en dan de bekabeling en de stekker das niet zo duur dus ik denk zo rond de 110 piek met het duurste model
maar ik was aan het denken aan deze 20 X 4
Ik ben al een tijdje op zoek naar lcd schermpjes, maar als deze een goed ondersteunde controller heeft, dan zou ik deze zeer graag willen hebben.
Verwijderd
de 20 X 4 kost F 109,- en dan de stekker en kabel nog dus ik gok op 125 (ruime gok)
wat is je omgeving ? compubink ?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik had ook P's in de balken die ik zelf maakte. Blijkt dat het karakter wat een zwart blokje moet voorstellen op sommige LCD's een P erin laat zien. Voor LCDInf heb ik dat opgelost om hier een custom char voor te maken. Dan weet je zeker dat het overal goed gaat.Op woensdag 21 november 2001 14:13 schreef deepbass909 het volgende:
Ik heb dat schermpje thuis in mijn MP3 server zitten, en ja hij is HD47780 compatible. Let wel, compatible, dus hij ondersteund niet alle karakters zoals de HD47780 zou doen (heb ook een scherm met een "echte" controller, en deze laat met name de karakers als 'é' wel goed zien, in tegenstelling tot de velleman. Verder heeft hij de nare eigenschap om in volume balkjes een P (van Piek) te zetten als het balkje helemaal vol is. Ik stap daarom over op een Seiko van EIO.com
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mijn omgeving is Oss/den bosch, maar als je hem op zou willen sturen, dan maak ik het geld wel over.
Je kunt me eventueel bereiken op thbprod@hotmail.com
Ik ben via een aantal importeurs, onder andere een van de seiko displays die via de eio actie verkocht worden. (150,-).
Ook nog een aantal winkels gebelt, maar alleen de velleman lcd wordt veel verkocht, en dit is met zo een compatible controller. Prijzen verschillen hiervan flink. Van 80,- tot 150,-
Verwijderd
hmm heb je msn of icq ???Op woensdag 21 november 2001 16:06 schreef compubink het volgende:
Hallo,
Mijn omgeving is Oss/den bosch, maar als je hem op zou willen sturen, dan maak ik het geld wel over.
Je kunt me eventueel bereiken op thbprod@hotmail.com
mijn msn is toxicshit@hotmail.com
dan regelen we wel wat