Weet iemand of er al een patch is voor FIFA2002 voor het Nederlands elftal, zodat de namen,rugnummers,gezichten,kwaliteiten e.d.van de spelers kloppen.
Ja, het is echt van de gekke, speel ik met NL, No1 scores!!! Who the fuck is nummer 1? En als ik met Manchester ofzo speel hoor ik wel v.Nistelrooij, etc. Echt stom van EA
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
correctie: stom van de KNVB. die wouden namelijk te veel geld voor de rechten hebben.Op zondag 04 november 2001 17:31 schreef Darkvater het volgende:
Ja, het is echt van de gekke, speel ik met NL, No1 scores!!! Who the fuck is nummer 1? En als ik met Manchester ofzo speel hoor ik wel v.Nistelrooij, etc. Echt stom van EA
Verwijderd
en bij EA wilden ze niet hoger gaan dan een tientjecorrectie: stom van de KNVB. die wouden namelijk te veel geld voor de rechten hebben.
Verwijderd
Die namen en nummers kan je toch ook gewoon zelf editten...
das niet zo moeilijk...
Alleen hoor je dan niet de namen en dat vind ik wel behoorlijk minder
das niet zo moeilijk...
Ja,duh, ik kan al die namen er ook wel in krijgen, maar dat is gewoon een hoop werk en kost een hoop tijd. En dat heb ik voorlopig nog niet, anders had ik zelf wel een patch gemaakt. Ik vroeg mezelf gewoon af of er al iemand was die een patch gemaakt had. Want ik word er goed ziek van dat die namen en rugnummers niet kloppen.Op zondag 04 november 2001 18:41 schreef Headbanger het volgende:
Die namen en nummers kan je toch ook gewoon zelf editten...
das niet zo moeilijk...
KNVB, ik dank u............NOT
Volgens mij waren er al wat gasten hier mee bezig
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Hmm, het kan zijn dat ik er langs kijk, maar ik kan nix vinden over een patch voor het Nederlands elftal. Toch bedankt.Op maandag 05 november 2001 11:52 schreef S_trAngeR het volgende:
geloof dat de mensen van http://www.fdw.x1.nl
er mee bezig zijn!!
Er staat een patch voor Nederlands elftal shirts... niet voor de namen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Toch wel lollig dat ik juist deOp maandag 05 november 2001 18:11 schreef Royz het volgende:
Er staat een patch voor Nederlands elftal shirts... niet voor de namen
spelersnamen
gezichten
rugnummers
eigenschappen
van het Nederlands elftal wil
GVD KNVB
Ook ik voel me zwaar vernederd als ik zie dat Nederlandse clubs "Rest van de wereld" zijn
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Let's blame theOp maandag 05 november 2001 18:17 schreef Royz het volgende:
Ook ik voel me zwaar vernederd als ik zie dat Nederlandse clubs "Rest van de wereld" zijn
'Little kick' en als er nu niemand reageerd, zal ik er maar vrede mee moeten hebben.
nee staat ook niet op hun site maar zag het op een forum staan en heb toen met die persoon gemailt en hij zei dat ze daar idd mee bezig warenOp maandag 05 november 2001 15:06 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Hmm, het kan zijn dat ik er langs kijk, maar ik kan nix vinden over een patch voor het Nederlands elftal. Toch bedankt.
Verwijderd
Lees het volgende nu op dezelfde site.
Nederlandse patch info
Iedereen weet nu wel dat de Nederlandse KPN Eredivisie niet in Fifa 2002 zit. Het is dan niet te verwonderen dat hier en daar de vraag luidt: Wanneer komt er een volledige KPN Eredivisie patch uit???
De sinds kort dochter-site van Fifa-Benelux, TUDU is op dit moment hard bezig met de nieuwe TUDU 2002 site op te bouwen. Naast het opbouwen van de nieuwe site zijn ze ook bezig met het maken van de "The Ultimate Dutch Upgrade" voor FIFA 2002.
Naast alle Nederlandse teams uit de KPN Eredivisie zul je ook Stadions, TV-stations, Stadions, Shirts, Reclameborden en nog veel meer aantrekkelijke snufjes aantreffen in de bekendste Nederlandse Patch. Voor de BETA versie van "The Ultimate Dutch Upgrade" is het nog wel 1 tot 2 maanden wachten.
Ondertussen zijn er alvast Stadions online geplaatst. TUDU maakt vanaf nu het spelen in de Amsterdam ArenA, het Gelredome of in een ander stadion mogelijk. Al deze staduims vind u hier
Nederlandse patch info
Iedereen weet nu wel dat de Nederlandse KPN Eredivisie niet in Fifa 2002 zit. Het is dan niet te verwonderen dat hier en daar de vraag luidt: Wanneer komt er een volledige KPN Eredivisie patch uit???
De sinds kort dochter-site van Fifa-Benelux, TUDU is op dit moment hard bezig met de nieuwe TUDU 2002 site op te bouwen. Naast het opbouwen van de nieuwe site zijn ze ook bezig met het maken van de "The Ultimate Dutch Upgrade" voor FIFA 2002.
Naast alle Nederlandse teams uit de KPN Eredivisie zul je ook Stadions, TV-stations, Stadions, Shirts, Reclameborden en nog veel meer aantrekkelijke snufjes aantreffen in de bekendste Nederlandse Patch. Voor de BETA versie van "The Ultimate Dutch Upgrade" is het nog wel 1 tot 2 maanden wachten.
Ondertussen zijn er alvast Stadions online geplaatst. TUDU maakt vanaf nu het spelen in de Amsterdam ArenA, het Gelredome of in een ander stadion mogelijk. Al deze staduims vind u hier
Maar dit zegt dus nix over het Nederlands elftal zelfOp maandag 05 november 2001 22:03 schreef Evil_E het volgende:
Lees het volgende nu op dezelfde site.
Nederlandse patch info
Verwijderd
Oh nee, foutje, maar denk dat die er dan wel bijkomt.
Zal misschien wel eerder komen zelfs.
Maar klopt idd, dat er dus niets over het nederlands elftal te vinden valt.
Zal misschien wel eerder komen zelfs.
Maar klopt idd, dat er dus niets over het nederlands elftal te vinden valt.
o...Ik dacht dat het om de competitie gingOp maandag 05 november 2001 22:14 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Maar dit zegt dus nix over het Nederlands elftal zelf
(het gaat mij in ieder geval wel om de competitie
Verwijderd
Mischien een domme vraag van mij als KNVBOp dinsdag 06 november 2001 14:30 schreef S_trAngeR het volgende:
[..]
o...Ik dacht dat het om de competitie ging
(het gaat mij in ieder geval wel om de competitie
Je kan moeilijk mensen verbieden de edit knop in fifa te gebruiken. Dat men vervolgens de resultaten op internet zet, ja, tja, wat zullen we daar eens over denken.Op dinsdag 06 november 2001 14:40 schreef msoete het volgende:
[..]
Mischien een domme vraag van mij als KNVBwil dat er geen Nederlandse competitie in komt en geen namen van Nederlandse spelers, dan wil men waarschijnlijk ook niet dat daarvoor een patch wordt gemaakt. Of is dat weer anders???
Verwijderd
Dus wat de KNVB probeert te doen geen Nederlandse Competitie en geen namen van Nederlandse in Fifa 2002 heeft toch geen zin, want er komt een keer dat iemand zoiets op het internet zet
.
Verwijderd
De Nederlandse competitie er niet in heeft niks met de KNVB te maken, die heeft de rechten daarover helemaal niet. Elke club heeft de rechten namelijk zelf. EA heeft wél een deal gesloten met Feyenoord, PSV en Ajax en niet met de rest. Alleen de rechten van het Nederlands elftal liggen bij de KNVB.Op dinsdag 06 november 2001 14:40 schreef msoete het volgende:
[..]
Mischien een domme vraag van mij als KNVBwil dat er geen Nederlandse competitie in komt en geen namen van Nederlandse spelers, dan wil men waarschijnlijk ook niet dat daarvoor een patch wordt gemaakt. Of is dat weer anders???
Verwijderd
En dat is het probleem geweest, de rechten liggen in nederland bij de clubs. In andere landen kan EA gewoon in één keer alle rechten kopen, in nederland kan dat niet.
hehe eindelijk iemand naast mij die het snaptOp dinsdag 06 november 2001 15:29 schreef MrRudi het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie er niet in heeft niks met de KNVB te maken, die heeft de rechten daarover helemaal niet. Elke club heeft de rechten namelijk zelf. EA heeft wél een deal gesloten met Feyenoord, PSV en Ajax en niet met de rest. Alleen de rechten van het Nederlands elftal liggen bij de KNVB.
Thnx m8 voor de uitleg want iedereen loopt nu de KNVB af te zeiken terwijl dat niet nodig is.
want EA Sports heeft gewoon de fout gemaakt door de KNVB ook niet te benaderen voor de namen van de spelers van het Nederlands Elftal.
maar ach we hebben altijd nog Patches enzo
btw de KNVB/clubs kunnen wel invloed uitoefenen over op de legale versies van de spellen maar niet op "illegale" patche/updates
mijn voorstel is om de deense competitie te dumpen en nederlandze in de plaats te doen.
of die van Zuid-Korea (zit er tog ook in
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Maar ik wil een correct Nederlands elftal!!!
Verwijderd
het is niet moeilijk op te lossen...rename het originel data02 in de user dir even naar data02bak ofzo, en haal bij het uitgepakte bestand even de .dat extensie weg via DOS ofzo..en hij doet het
ik heb nu nederlands elftal met goede namen en goede shirts...
Kun je die goeie files misschien dan ffkes mailen, want ik krijg het niet voor elkaarOp donderdag 08 november 2001 19:54 schreef EbAyzo het volgende:
het is niet moeilijk op te lossen...rename het originel data02 in de user dir even naar data02bak ofzo, en haal bij het uitgepakte bestand even de .dat extensie weg via DOS ofzo..en hij doet hetik heb nu nederlands elftal met goede namen en goede shirts...
edit:
het is gelukt
het is gelukt
Hoe krijg ik die file van zijn .dat extensie af 
Mij lukt het niet, kan anders iemand ze ff online gooien?
Mij lukt het niet, kan anders iemand ze ff online gooien?
edit:
das dus opzich best simpel
in dos:
ren FIFA02.dat FIFA02
das dus opzich best simpel
in dos:
ren FIFA02.dat FIFA02
Verwijderd
Jaja en nog met Rafael van der Vaart ook!! Yes eindelijk een Ajax speler die weer mee mag doen!
Verwijderd
Hier de patch voor de het nederlands elftal (SHIRT + NAMEN + OPSTELLING)
Nederlands elftal patch
Aangepast voor de mensen die de originele patch niet snapte
Gewoon de files in de:
- Fifa02.zip uitpakken in de user dir
- De andere even de readme lezen
Nederlands elftal patch
Aangepast voor de mensen die de originele patch niet snapte
Gewoon de files in de:
- Fifa02.zip uitpakken in de user dir
- De andere even de readme lezen
Verwijderd
Er is een dutch update uit:
http://downloads.soccergaming.com/download.php3?id=00005821
<=============================================================>
This patch contains:
Updated Dutch National Players
New Team SC Heerenveen (Holland)
New Team Vitesse (Holland)
New Team Roda JC (Holland)
Bonus Leagues
http://downloads.soccergaming.com/download.php3?id=00005821
<=============================================================>
This patch contains:
Updated Dutch National Players
New Team SC Heerenveen (Holland)
New Team Vitesse (Holland)
New Team Roda JC (Holland)
Bonus Leagues
ik krijg het niet aan de praat
Die patch voor het Nederlands Elftal de nieuwe shirtjes werkt niet. Als ik de install uitvoer geeft hij de error aan dat hij het bestandje KITS mist. Alles staat in de goeie dir. Iemand enig idee
Verwijderd
op http://soccer.gamez.nl/DFP/ staat:
DFP toch nog vandaag?
Geplaatst door Frank op Saturday, November 10 2001
Na het vorige artikel zijn we hard aan het werk gegaan. Misschien las je het al op het forum. We waren bezig met recruiteren van nieuwe mensen om de patch nog sneller te releasen. Dit omdat de rosteres altijd veel werk zijn en er zijn maar weinig mensen op deze wereld die er heel erg goed in zijn. Gelukkig kwam Iceeman op het forum als de reddende engel bij donderslag. Hij ging gelijk aan de slag met het maken van de rosters. En het ziet er nu naar uit dat hij ze binnen enkele uren af heeft. Dit beketent dat de patch dan ook nog vandaag wordt gereleased. Let wel op dat het dan nog steeds de BETA betreft. Wat betekent: Zie jij ergens een fout? Meld het ons... En wij maken het.
Een week daarna zijn we van plan over te gaan tot de echte release. Wat gebeurd er daarna op DFP? DFP zou de DFP niet zijn als er geen Gouden Gids Divisie in zou zitten. Daarom zullen wij daaraan gelijk aan de slag gaan. Ook zijn we van plan updates zoals stadions uit te brengen. Wil jij nog iets zien bij de DFP wat nog niet genoemd is? Meldt het dan even op het forum. Want de DFP moet en zal een patch worden VOOR de bezoekers.
de nieuwe dingen:
De features van de eerste versie:
KPN-Eredivisie toegevoegd aan Fifa 2002 - Inplaats van de Belgische competitie
Alle uit en thuisshirts van de Eredivisie
Vlaggen van alle teams uit de Eredivisie
Badges van alle teams uit de Eredivisie
De correcte rosters
Een nieuwe set reclameborden
Na deze patch zullen er veel updates komen. Zoals Stadions.
Verwijderd
ik zoe ea niet eens een licentie geven wat amken die srakkers toch kut voedbal games zeg
iss en winning eleven worden het wel
fifa sucks
en is altijd de zelfe game
nooid veranderd er wat aan
gewoon mijn conclusie het is gewoon een kut game
en daar zijn de meningen over verschild
dus dit is mijn mening
fifa sucks
dus dit is mijn mening
en nu in het nederlandsOp zaterdag 10 november 2001 12:49 schreef finelookingme het volgende:
ik zoe ea niet eens een licentie geven wat amken die srakkers toch kut voedbal games zeg
fifa sucks
dus dit is mijn mening
Verwijderd
Op zaterdag 10 november 2001 12:49 schreef finelookingme het volgende:
fifa sucks
dus dit is mijn mening
Goet gespeltOp zaterdag 10 november 2001 12:49 schreef finelookingme het volgende:
fifa sucks
dus dit is mijn mening
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
COOL!!!! (nu alleen nog FIFA 2002 te pakken zien te krijgenOp donderdag 08 november 2001 19:38 schreef EbAyzo het volgende:
http://soccer.gamez.nl/2002
MENSEN HIJ IS ER!!
The devil is in the details.
LOLZOp zaterdag 10 november 2001 14:04 schreef Marc00 het volgende:
[..]
COOL!!!! (nu alleen nog FIFA 2002 te pakken zien te krijgen)
Verwijderd
fout lees goed.
DFP site is er.
dus nog niet de patch.
ff gedult.
ze denken vandaag nog, maar dat zullen ze wel niet halen.
zal wel morgen ofzo worden.
DFP site is er.
dus nog niet de patch.
ff gedult.
ze denken vandaag nog, maar dat zullen ze wel niet halen.
zal wel morgen ofzo worden.
Verwijderd
Hij kan vandaag of morgen uitkomen.
de beta dan, kunnen nog foutjes inzitten.
http://soccer.gamez.nl/DFP/
de beta dan, kunnen nog foutjes inzitten.
Verwijderd
Op zondag 04 november 2001 17:33 schreef Kaap het volgende:
[..]
correctie: stom van de KNVB. die wouden namelijk te veel geld voor de rechten hebben.
offtopic:
nou wonen we in Nederland en nog maar de helft hier lult Nederlands
Waar gaat dit over???
nou wonen we in Nederland en nog maar de helft hier lult Nederlands
Waar gaat dit over???
kheb net ff de patch geinstaleerd, kan maar een ding zeggen, SUPER!!
http://specs.tweak.to/6635
hij is damn langzaam!!....heeft iemand spiegels??Op zondag 11 november 2001 20:08 schreef S_trAngeR het volgende:
Daar is ie dan de KPN PATCH!!![]()
Some things can not happen until they happen...
Hehehe, ik lekker op 120Op zondag 11 november 2001 20:59 schreef Headbanger het volgende:
Langzaam???
ik zit op 80 Kb
SUPER, ik ben een h'veen fan en shirts zijn geweldig, logo's, alles is aanwezig
snelheid was hier goed, using DAP@140kb/s
snelheid was hier goed, using DAP@140kb/s
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Verwijderd
Ik heb ook die patch geinstalleerd, hij werkt wel, maar ik ben wel mijn wedstrijden die ik eerst aan het spelen was kwijt, ik kan er niks meer van terug vinden als ik hem wil laden, terwijl die bestand met die opgeslagen wedstrijd nog wel in mijn directory zit.
Heeft iemand van dat ook????
Daar hebben er wel meer last van gehad ja.Op zondag 11 november 2001 21:14 schreef msoete het volgende:
Ik heb ook die patch geinstalleerd, hij werkt wel, maar ik ben wel mijn wedstrijden die ik eerst aan het spelen was kwijt, ik kan er niks meer van terug vinden als ik hem wil laden, terwijl die bestand met die opgeslagen wedstrijd nog wel in mijn directory zit.
Kweenie hoe je het op moet lossen.
Ik had zoiets van: pffh boeiuh,ik heb tenminste de KPN telecompetitie.
Wie maakt ff een mirrortje?
Kan 'm hier met geen mogelijkheid downloaden
Kan 'm hier met geen mogelijkheid downloaden
Verwijderd
Ja dat is waar.Op zondag 11 november 2001 21:17 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Daar hebben er wel meer last van gehad ja.
Kweenie hoe je het op moet lossen.
Ik had zoiets van: pffh boeiuh,ik heb tenminste de KPN telecompetitie.
Is dit de enige plek om te downloaden? Ik krijg alleen maar errors
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
gaaaf man echt cool dat het er is, word weer een avondje game
Eindelijk. Zal mijn broertje leuk vinden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
doe aub wat aan je attitude, dis geen sollicitatie. als ik zo wilt typen, dan deed ik dit gebegrijpt?Op zondag 11 november 2001 17:38 schreef -WestPark- het volgende:
[..]
Doe aub eens wat aan je spelling. Wouden bestaat niet.
Verwijderd
Nou dat klinkt allemaal dik in orde danOp dinsdag 13 november 2001 07:33 schreef The_ROCK het volgende:
en den bosh en rkc zijn bv beter dan ajaxen feyenoord is het beste
Maakt niks uit gisteren van me oom gewonnen met FIFA2002.
Ajax (ik) - Feyenoord (oom) = 3-2
Toen nog een partijtje:
Nederland (oom) - Denemarken (ik) = 2-3
(In de laatste minuut nog effe gescoord
).
Was wel lache maar me oom moet nog iets meer oefenen
.
Ajax (ik) - Feyenoord (oom) = 3-2
Toen nog een partijtje:
Nederland (oom) - Denemarken (ik) = 2-3
(In de laatste minuut nog effe gescoord
Was wel lache maar me oom moet nog iets meer oefenen
Ik heb de KPN telecompetitie al uitgespeeld.
PSV kampioenen!!! hehehe
PSV kampioenen!!! hehehe
whehehe ik heb uhm nu ook draaien!!
die vlagge zijn nu echt wel veel vetter!!!
alleen die bal staat me niet echt aan
die vlagge zijn nu echt wel veel vetter!!!
alleen die bal staat me niet echt aan
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
zeker met 4 minuten speeltijd op easy, en anders heb je geen sociaal leven.Op dinsdag 13 november 2001 21:58 schreef Crash-Override het volgende:
Ik heb de KPN telecompetitie al uitgespeeld.
PSV kampioenen!!! hehehe
Idd met 4min. per helft, maar wel op pro.Op woensdag 14 november 2001 07:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
zeker met 4 minuten speeltijd op easy, en anders heb je geen sociaal leven.
En JA ik heb dus wel een sociaal leven,
maar ik was ziekjes
Verwijderd
Die heb ik gisteren nog even gecheckt, jammer dat de LAN verbinding niet werkt.Ik blijf erbij dat Fifa99 de beste is.
tja, dan 2002 maar
Verwijderd
Ik vond 98 dat je indoor kon voetballen wel dopeOp woensdag 14 november 2001 08:34 schreef Raikane het volgende:
Ik blijf erbij dat Fifa99 de beste is.
RKC Waalwijk is ook beter dan Ajax, dus het klopt toch?Op dinsdag 13 november 2001 07:33 schreef The_ROCK het volgende:
en den bosh en rkc zijn bv beter dan ajaxen feyenoord is het beste
Waarom is Feyenooid het beste? Tja ...
Om fifa2002 nog een beetje leuk te maken wilde ik de dutchfifa patch downloaden via http://sgznet.com/DFP/dfpinstall.exe
echter link werkt weer eens niet, iemand nog andere ?
Welke bedoel je precies, anders kan ik em wel ff mailen als je wiltOp zaterdag 01 december 2001 14:43 schreef Yepaap het volgende:
Om fifa2002 nog een beetje leuk te maken wilde ik de dutchfifa patch downloaden via http://sgznet.com/DFP/dfpinstall.exe
lees dan ff het hele topic door, maar hier kan je m vinden: http://soccer.gamez.nl/2002/
Dit topic is gesloten.
![]()