twee standaard modems.
Dus een telefoon kabeltje van de ene naar de andere modem en dan een verbinding maken dmv hyperterminal?
Dus een telefoon kabeltje van de ene naar de andere modem en dan een verbinding maken dmv hyperterminal?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Oslik blyat! Oslik!
Maar ik heb al een lan. Ik wil het ook niet zo zeer per se hebben maar wil gewoon weten of dit kan.Op zondag 04 november 2001 20:20 schreef TimMer het volgende:
Waar is het voor dan? Als je een lan wilt, dan leg je toch:
- 2X FL.35 NIC 10/100MB
- 1X Fl.7,50 5M UTP CAT5
------------
Fl.77,50 neer? Veel sneller...
WTF are you talking about.Op zondag 11 november 2001 11:02 schreef MacDweal het volgende:
Wat een kutzooi is dat. Troep noemen we dat in gelderland.
Verwijderd
die moeje gewoon ignoren..Op zondag 11 november 2001 11:17 schreef terw_dan het volgende:
[..]
WTF are you talking about.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ja dat kan, dan moet je werken met de zogenaamde huurlijnmode. Veel modems ondersteunen dit ook, voorwaarde is echter wel dat de modems liefst van hetzelfde type moeten zijn. Er heeft ooit een heel stuk over gestaan in nl.telecom. Misschien is het nog wel te vinden met Google maar ik denk dat je het gewoon kunt proberen en dat het zonder al te veel problemen gewoon werkt.Op zondag 04 november 2001 17:12 schreef terw_dan het volgende:
twee standaard modems.