M'n zus heeft dus een tijdje geleden bij kinorama zo'n Nokia telefoon gekocht waarbij je een GRATIS Lenco DVD-speler cadeau kreeg. 
Nou weten ze ook wel wat ze weggeven daar bij kinorama, want dat ding loopt bij DVD's uit de videotheek constant vast! Bovendien speelt hij geen MP3 af en kan hij geen zelfgebrandde Video-CD's lezen!!
Nou heb ik gehoord dat er binnenin die Lenco DVD speler een gewone "PC"-DVD-speler zit...
...nu ben ik dus van plan om dat ding open te schroeven die dvd-speler eruit te vissen en te vervangen door een betere die wel alles kan afspelen...
Nou is mijn vraag: is dit mogelijk (en verstandig) om te doen
...dat ding was wel gratis natuurlijk, maar m'n zus zal het niet echt fantastisch vinden als ik hem sloop...
Iedereen met handige tips is welkom!!!
Nou weten ze ook wel wat ze weggeven daar bij kinorama, want dat ding loopt bij DVD's uit de videotheek constant vast! Bovendien speelt hij geen MP3 af en kan hij geen zelfgebrandde Video-CD's lezen!!
Nou heb ik gehoord dat er binnenin die Lenco DVD speler een gewone "PC"-DVD-speler zit...
...nu ben ik dus van plan om dat ding open te schroeven die dvd-speler eruit te vissen en te vervangen door een betere die wel alles kan afspelen...
Nou is mijn vraag: is dit mogelijk (en verstandig) om te doen
Iedereen met handige tips is welkom!!!
Throw me a freakin' bone here