UT + internet doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Alle Internet APs wilen niet werken uit UT, wil ik in een game komen General protection fault ook als ik update wil doen, gewoon doet hij het goed 40 fps vorige week deet hij het nog is toch vreemd ?

• Roberto
And woordt A.U.B vrijdag had ik ook een vraag gesteld nu is het zondag nog geen andtwoord :(

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wat voor verbinding?
UT alles geupdate?
reinstall geprobeerd?

• Roberto
Kabel update 346 ofzo reinstal al geprobeerd :(

• Roberto
Goh wat krijg ik toch vaak repleys yippie :( ik ga slapen maar dit zou de 8e keer zijn de een prob niet is op gelostt SAME ON U ! :(

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

jemig, idioot. doe eens een beetje rustig. wannabee gamer :r

• Roberto
wat nou ik heb echt de laatse tijd komen er geen reacties dus ik mag wel eens om hulp vragen hoor want nu kan ik het net niet op en ik ben geen wanebee gamer ik maak je harstike in icq me maar je zal zien

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Format c:
schone windows installatie
nieuwste videokaart drivers voor je banshee

moet draaien daarna, als je het vorige week nog hebt kunnen spelen.

Of gewoon UT herinstalleren wil ook wel eens helpen, als je corrupte bestanden hebt.

• Roberto
Bedankt, moderators hier kan een slotje op thx, maar ik heb 2 hd's, UT staat op D schijf maar dan moet ik die gewoon defragen ? toch maar thx :)

ow ja een nieuwe ste banshee drivers zijn al 2 jaar oud :( toch ?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 05 november 2001 16:29 schreef RS_003 het volgende:
wat nou ik heb echt de laatse tijd komen er geen reacties dus ik mag wel eens om hulp vragen hoor want nu kan ik het net niet op en ik ben geen wanebee gamer ik maak je harstike in icq me maar je zal zien
Doe eens wat rustiger, zeik niet zo, en ga niet beginnen met "Ik ben niet dit en dit bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla"

Als je gewoon wat normaal vraagt, en ook als er niemand reageert zelf een vriendelijke message post zullen er mensen eerder reageren. Als jij iemand flink ziet afgeven op alle GoT'ers... zou jij dan antwoord gaan geven? Ik in ieder geval niet.. dat soort mensen laat ik normaal gesproken gaar koken in hun eigen sop.

(uitzonderingen bevestigen de regel he :) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 05 november 2001 16:49 schreef RS_003 het volgende:
Bedankt, moderators hier kan een slotje op thx, maar ik heb 2 hd's, UT staat op D schijf maar dan moet ik die gewoon defragen ? toch maar thx :)

ow ja een nieuwe ste banshee drivers zijn al 2 jaar oud :( toch ?
Voodoo Banshee AGP/PCI (reference drivers) Windows 95/98 Reference Drivers. Use of board vendor's drivers is preferred. 1.04.00 Feb 9, 2000 2.37 MB

En met formateren bedoelde ik niet defragmenteren.
Ik zou eerst proberen UT te deinstalleren. Gewoon zorgen dat die hele map weg is. Daarna UT opnieuw installeren, en kijken of het werkt. Ook ff die drivers proberen.

Als niets werkt, is de laatste uitweg windows opnieuw erop zetten, maar dan moet het ook zeker werken. Je hebt namelijk geen hardware veranderd zoals je zegt, dus een schone software installatie moet de boel weer kunnen fixen.

• Roberto
kijk eens waar de first post was ik werd gewoon niet geholpen maar ja ja ja ja ja ja ik doe rustiger hoor, maar het gebeurd zo vaak dat ik een topic heb en dat ik er geen andtwoord op krijg, net als jij je zit wel te zeuren op mij maar andtwoord krijg ik niet niet :( thx hoor

• Roberto
Op maandag 05 november 2001 16:57 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Voodoo Banshee AGP/PCI (reference drivers) Windows 95/98 Reference Drivers. Use of board vendor's drivers is preferred. 1.04.00 Feb 9, 2000 2.37 MB
k thx dit noem ik nu wel helpen :)

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
Euhm je hebt em toch wel legaal hé? Of heb je een één of andere stomme warez rip of crack (Shame on you!) of wat dan ook...
In het laatste geval: koop UT in de winkel! :7

• Roberto
Neej joh ik heb de Unreal gold version gekocht voor 50 piek bij free record shop, als ik een scaner had zou ik het bonetje laaten zien, ik rip niet hoor games zoals UT verdienen het om gekocht te worden :)

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 12:06
Op maandag 05 november 2001 16:59 schreef RS_003 het volgende:
kijk eens waar de first post was ik werd gewoon niet geholpen maar ja ja ja ja ja ja ik doe rustiger hoor, maar het gebeurd zo vaak dat ik een topic heb en dat ik er geen andtwoord op krijg, net als jij je zit wel te zeuren op mij maar andtwoord krijg ik niet niet :( thx hoor
duh dat je geen antwoord krijgt als iedereen weet dat jij zo chagarijnig enzo bent en iedereen gaat lopen afzeiken dan weten wij gewoon dat we jou geen antwoord moeten geven omdat jij toch alleen maar lomp reageerd

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22
je hoeft windows niet overnieuw te instaleren
want ut maakt bijna geen regkeys aan.dus windows eraf heeft geen nut.

het lijkt me wel slim om de laatste drivers van je videokaart te downloaden,daarna UT eraf en het mapje wissen,nieuwste directX erop, UT installen... in willekeurige volgorde natuurlijk! :D

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Windows opnieuw erop gooien heeft wel degelijk zin als je spyware of andere zooi die windows vertraagt of buggy maakt erop hebt staan.

UT is zelfs zonder de regfiles die je bij het installeren maakt te spelen, dat is idd het probleem niet.
Pagina: 1