Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mp3 speler bij de aldi in belgie, is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• albiez
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 21:57
Bij de aldi in belgie komt er deze week een mp3 cd speler in de aanbieding, als ik zo de specs zie denk dat het voor die prijs een ok spelertje is.
De specs staan hier http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_45/OFF02.HTM.
Wat denken jullie van deze mp3 cd speler?

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

lol aldi
met grantie tot op de hoek of gewoon normaal ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 20:09

qless

...vraag maar...

Ik denk dat de aldi kont schopt m.b.t. tot garantie...die doen echt dus nooit moeilijk he

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
Ik heb vroeger eens de magnum discman gekocht. Ook actie van in aldi paar jaar terug.
Dingetje werkt nu nog steeds. MAAR wel enkel indien hem inplug op netstroom, batterijen niet meer dus.
Shockprotectie was indertijd ook al vlug verdwenen.. iets te ruig mee omgegaan :?

Ik denk dat het z'n geld wel dik waard geweest is en dat hetzelfde geld met deze mp3-speler.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
er staat niet expliciet bij of ie id3-tag ondersteuning heeft.

er staat wel
"direct in" titelingave
:?

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:19
Op zondag 04 november 2001 20:18 schreef actieman het volgende:
er staat niet expliciet bij of ie id3-tag ondersteuning heeft.

er staat wel
[..]

:?
belgen he >:) ;)

maar ff zonder shit, lijkt me een leuk spelertje voor dat geld ! :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

kvind hem er iig wel netjes uitzien...

helaas ben ik toch het type wat niet snel op onbekende spelers vertrouwt.

Zo zou ik toch eerder een Philips halen dan bv die (ja toegegeven, vooral door de naamsbekendheid en reputatie).
Terwijl Lenoxx, Napaa en weet ik wat voor andere mp3spelers net zo goed kunnen zijn (aan de reacties vaak hier te zien)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Zelf dacht ik dat model nog wel elders te hebben gezien. Herkent niemand deze ?

En kent niemand de website van Magnum (niet gemakkelijk te vinden via google) ?
Kan het niet zijn dat die gewoon merknaampje op bestaand apparaat hebben geplakt ?

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:40

Nietzman

Woei!

Eerlijk gezegd vind ik hem leluq....

Sjit, ik begin de voordelen van de euro te zien... ik hoef niet meer bigtime om te rekenen ;(

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 08:44 schreef nietzman het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik hem leluq....
Eerlijk gezegd vind ik hem mooi (lekker rond in tegenstelling tot hoekerige andere modellen) ;)

Verwijderd

Het is matig, want het is aldi :r

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 13:12 schreef Corneel het volgende:
Een kleine fundering van je antwoord is wel wenselijk hoor, anders is het maar makkelijke praat. |:(

• Thefirstikke
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 13:12 schreef Corneel het volgende:
Jij bent een eikel, want jij hebt een lelijk icoon :r

Slaat dus nergens op, net als jouw ongefundeerde uitspraak.

Maar om ff weer on-topic te komen:

Het apparaat ziet er erg mooi uit voor geld! het lijkt me dat je je aan dat apparaat geen buil kunt vallen. Maar dat weet ik dus niet zeker :)

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 20:44 schreef LuNaTiC het volgende:
kvind hem er iig wel netjes uitzien...

helaas ben ik toch het type wat niet snel op onbekende spelers vertrouwt.

Zo zou ik toch eerder een Philips halen dan bv die (ja toegegeven, vooral door de naamsbekendheid en reputatie).
Terwijl Lenoxx, Napaa en weet ik wat voor andere mp3spelers net zo goed kunnen zijn (aan de reacties vaak hier te zien)
Hey, waar heb je dat icoon vandaan. Ik heb laatst in een avondje iconen maken ook een icoon gemaakt van dat stukje. Wacht ff dan post ik hem. Toeval. Afbeeldingslocatie: http://www.envy.nu/legustav/emoticons/jackassballkick.gif aarghh... look at this. Al die 10 megabyte upgeload voor niets!!! Ik ben pissed, ze waren eigelijk voor een forum van een vriend bedoelt. |:(

Verwijderd

Owja, volgens mij had ik dat ding al een sin de Duitse aldi gezien.

Verwijderd

Het is inderdaad een lelijk ding en wat zijn de afmetingen van dat ding , voor 100 piek meer heb je een NAPA380 die een stuk mooier en kleiner is, inc batterijen en 4X zolang antischick!! Dus stukken beter! :P

Verwijderd

vaag ding...

koop gewoon een degelijk ding man...

• Thefirstikke
  • Niet online
Op dinsdag 06 november 2001 14:00 schreef -FLoRiaN- het volgende:
vaag ding...

koop gewoon een degelijk ding man...
Hoe weet jij nou dat dat ding niet degelijk is?

Als je 'm al hebt gehad ofzo vertel er dat dan meteen bij aub.
Als je er nog niet mee gespeeld hebt is dit weer een regelrechte BLAAAAT opmerking.

Verwijderd

ik geef liever niet zoveel uit aan draagbaar materiaal, dat moet toch te veel lijden bij gebruik onderweg...

Maar aan Aldi-blater-reacties zoals van Florian heb je dus niets hé ==> spaar gewoon je toetsenboard, man.

Het enige wat ik Aldi nu verwijt is een gemis aan bijkomende informatie ;(

Verwijderd

wel, ik heb 'em net in huis gehaald en buiten de nogal goedkoop uitziende (en horende) oortelefoontjes valt hij best wel mee
direct-in betekent dus blijkbaar toch ID3-tag-schermpje ;-)
ik vind 'em in elk geval beter dan mijn Lenoxx MP-838 maar of ik er binnen 2 weken nog zo over denk kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen :p

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als er nog mensen zijn die deze speler gekocht heeben, zou ik graarg willen weten hoelang deze speler met een setje batterijen hoort te doen? Bij mij houdt ie het maar een uurtje vol ofzo. Is dit normaal voor deze/andere mp3-cdspelers? :?
Het gaat om de Magnum CD/MP3-40

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

1 uur op een paar batterijen lijkt me toch niet echt normaal. Als ik jou was zou ik dat ding maar snel terugbrengen naar de Aldi.
Afbeeldingslocatie: http://www.freakygamers.com/smilies/s/otn/blobs/0000007.gif
Op dinsdag 13 november 2001 17:48 schreef Duracell het volgende:
Als er nog mensen zijn die deze speler gekocht heeben, zou ik graarg willen weten hoelang deze speler met een setje batterijen hoort te doen? Bij mij houdt ie het maar een uurtje vol ofzo. Is dit normaal voor deze/andere mp3-cdspelers? :?
Het gaat om de Magnum CD/MP3-40

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Bedankt voor je info, maar het lag in mijn geval aan de batterijen. Met een ander setje houdt hij het veel langer vol. :) :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

één van de grote nadelen van het apparaat vind ik het gebrek aan een resume-functie , maar ook dat ie tss elk nummer gegarandeerd weer 3 seconden het volgende nummer moet inladen.
maar voor de rest heb ik er nog geen spijt van, de prijs in beschouwing genomen.

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
hoe is de mening over deze speler na een tijdje gebruikt te hebben?

dit omdat hij nu ook in de ALDI NL te koop is.

Verwijderd

M-M-M-M-M- MONSTERKICK!!!

Verwijderd

coentre schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:08:
hoe is de mening over deze speler na een tijdje gebruikt te hebben?

dit omdat hij nu ook in de ALDI NL te koop is.
je hebt de verkeerde mp3 speler, dit is een hele andere.

Je kan beter een nieuw topic openene hiervoor, hoewel er een algemeen topic is voor gagdet aanbiedingen
Pagina: 1