Toon posts:

myst 3, de beschaafde versie (excuse me)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik ben ook eens een jaartje weg van het GOT forum, veranderd iedereen opeens in een softie. Vroeger mocht je nog wel gewoon vloeken.
Maar goed, mijn excuses voor mijn smerige taalgebruik, it won't happen again.

Nu, ik zit dus vast bij myst 3, in de Learning aGE NOTA BENE!
Ik heb moeite met het correct instellen van de controller panels (een ronde schijf met zes kleine ronde knopjes die je over de schijf kunt schuiven), en weet de juiste combinatie niet. Beide panelen zijn gesitiueerd in een van de witte torens/slagtanden.
Ook denk ik nu trouwens dat ik die lichtgevende zeinpalen verkeerd heb afgesteld. Ze geven wel die lichtstraal aan elkaar door, maar vrij vaagjes, en die deur waarbij alle kleuren van de regen bij elkaar komen krijg ik ook niet open.
Ik ben meer een FPS gamer, en niet zo'n slimme adventurer, de enigste raadseltjes die ik oploos is "waar ligt de blue key-card), of Diablo II of zo.
Pleaz help me out.

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 08:26

Eranum

geek!

In de grote toren in het midden van het level zitten boven in kijkers, die elk naar een van deze kleine torens zijn gericht, kijk hier door, klungel wat met de knoppen opzij, en je ziet de combinatie, die je moet invoeren in de kleine torens zelf.

That's it, ga niet meer verklappen. Dat mag je zelf allemaal uitvogelen.

tää on taas niin tätä

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-02 14:31

Bene

list incomprehension

Als je voorgaande hint begrijpt: die deur die je niet open krijgt heeft iets met kleuren. Iedere lichtpaal heeft ook iets met kleuren. 'nuff said. Maak ook notitie van alles (!) wat je in de kamer onderaan de lift vindt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 04 november 2001 16:26 schreef ShaiHulud het volgende:
Vroeger mocht je nog wel gewoon vloeken.
Dat is niet waar.

En voor de rest is deze post idd een stuk vriendelijker ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 20:20 schreef Bene het volgende:
Als je voorgaande hint begrijpt: die deur die je niet open krijgt heeft iets met kleuren. Iedere lichtpaal heeft ook iets met kleuren. 'nuff said. Maak ook notitie van alles (!) wat je in de kamer onderaan de lift vindt.
Ja, I know.
Ik ben nu weer een aantal andere ages binnen kunnen hoppen. Ik liep met mijn stomme hoofd de hele tijd dat knopje voorbij in de toren, waarmee je die drie kijkers kubt openen.

Stom stom stom |:(
Pagina: 1