He
ik wou de nieuwe drivers voor de GF2 GTS instaleren, dat deed ie, teminste dat gaf hij aan. Maar na het restarten loopt hij te zeuren dat hij een nieuwe video kaar heeft gevonden, een gf 2 gts. Die wil hij instaleren alleen aan het eind komt hij met een foutmelding
an error occured during the instalation
nou heb ik bijna alles al geprobeerd en steeds blijf ik die fout houden, ik heb de orgine drivers van mijn cd geinstaleerd, zelfde probleem. alles geuninstaleerd en op nieuw geinstaleerd, zelfde probleem.
volgende drivers heb ik erop gehad
3.84 (die van mijn officiele cd-rom)
14.40
21.81
21.83
22.40
22.50
en allemaal hetzelfde probleem.
hoe krijg ik die drivers nou geinstaleerd, want 800*600@16(kleuren) is echt lelijk.
PS
formateren is GEEN!!! optie.
please help
oh ja, dit is mijn systeem
Intel pentium III 800mhz
MSI MS 6309
Geforce 2 GTS 32 MB
Win 2k prof met sp 2.
rest boeit niet
ik wou de nieuwe drivers voor de GF2 GTS instaleren, dat deed ie, teminste dat gaf hij aan. Maar na het restarten loopt hij te zeuren dat hij een nieuwe video kaar heeft gevonden, een gf 2 gts. Die wil hij instaleren alleen aan het eind komt hij met een foutmelding
an error occured during the instalation
nou heb ik bijna alles al geprobeerd en steeds blijf ik die fout houden, ik heb de orgine drivers van mijn cd geinstaleerd, zelfde probleem. alles geuninstaleerd en op nieuw geinstaleerd, zelfde probleem.
volgende drivers heb ik erop gehad
3.84 (die van mijn officiele cd-rom)
14.40
21.81
21.83
22.40
22.50
en allemaal hetzelfde probleem.
hoe krijg ik die drivers nou geinstaleerd, want 800*600@16(kleuren) is echt lelijk.
PS
formateren is GEEN!!! optie.
please help
oh ja, dit is mijn systeem
Intel pentium III 800mhz
MSI MS 6309
Geforce 2 GTS 32 MB
Win 2k prof met sp 2.
rest boeit niet