I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Mja ik neem iig geen Pioneer slot-in meer... er komen met CDs raren tikken uit dat ding, hij spint op, tik stil, spint op... met een DVD geen prob.
Volgende DVD speler wordt een Sony denk ik, iig een zwarte
Volgende DVD speler wordt een Sony denk ik, iig een zwarte
Verwijderd
Nou ik heb zelf net een Philips 2x gekocht voor fl 65,- , leest goed en DVD snelheid is nu nog niet belangrijk.
En hij's regiovrij natuurlijk
Dat getik doet die Pioneer inderaad (ik heb de 10x), in het begin denk je van: dit kan niet goed zijn, maar het went wel. En sjah, ik raad ook gewoon iedereen Pioneer aan
Ze zijn mooi, snel en helemaal niet zo duur (+ de meesten zijn volgens mij wel makkelijk regiovrij te maken).
Verwijderd
Klink HEEL erg domOp zondag 04 november 2001 15:55 schreef Bigs het volgende:
(+ de meesten zijn volgens mij wel makkelijk regiovrij te maken).
euh dat je ook dvd's uit andere regio's kan bekijkenOp zondag 04 november 2001 16:27 schreef Qul het volgende:
[..]
Klink HEEL erg dom, ik weet ook niets van DVD's... Maar wat is "regiovrij" ???
dus niet alleen uit b.v europa wat regio 2 is
maar ook uit amerika en japan b.v.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
O ja,
en dat moet de DVD speler ook hebben regiovrij.
Dan kan ik alle films zien wie ik maar wil zien.
Dan kan ik alle films zien wie ik maar wil zien.
Verwijderd
Nou, van dat tikken van die Pioneer heb ik nog nix gemerkt. Die A106S (slot-in) die ik heb, raad ik dan ook alles en iedereen van harte aan.
Weet iemand nog een goeie DVD speler ??? Dat tikkend geluid dat zal wel. Maar zijn er dan nog andere DVD spelers die dat dan niet hebben.
Het gaat eigelijk mij hier om, het maakt mij niet uit of het wel of niet een pioneer word ik wil gewoon de beste DVD spelers hebben die er maar is
Het gaat eigelijk mij hier om, het maakt mij niet uit of het wel of niet een pioneer word ik wil gewoon de beste DVD spelers hebben die er maar is
Japan is regio 2Op zondag 04 november 2001 16:31 schreef chucky666 het volgende:
[..]
euh dat je ook dvd's uit andere regio's kan bekijken
dus niet alleen uit b.v europa wat regio 2 is
maar ook uit amerika en japan b.v.
waar? zijn er nog meer?Op zondag 04 november 2001 15:47 schreef A-wing het volgende:
Nou ik heb zelf net een Philips 2x gekocht voor fl 65,- , leest goed en DVD snelheid is nu nog niet belangrijk.
Als dat zou kunnen.... Graag!Op maandag 05 november 2001 11:31 schreef A-wing het volgende:
[..]
PC-Dumpdag ...
ik kan wel ff het bonnetje opzoeken voor je
Verwijderd
De Lite-On 16x48 is een heeeeeele goeie keuze... razendsnelle en kwalitatief goede audio (op 37 speed!!) en DVD ripping.
Op het eerste gezicht leek deze niet regiovrij te maken, maar ondertussen staan er toch patches op inet... Dus ook deze is regiovrij.
In reviews laat hij de concurrentie ver achter zich, zelfs de beste Plextor heeft het nakijken (qua ripping)...
Op het eerste gezicht leek deze niet regiovrij te maken, maar ondertussen staan er toch patches op inet... Dus ook deze is regiovrij.
In reviews laat hij de concurrentie ver achter zich, zelfs de beste Plextor heeft het nakijken (qua ripping)...
ik heb een toshiba 16x48
En die werkt echt prima.
Leest alle cd formaten en dvd's.
Die lite-on vond ik minder en heb em ook etrug gebracht en deze genomen.
Voor de toshiba is genoeg regiovrije firmware. Ik heb em zelf ook geflashed en dat ging prima.
Groeten Kolder
En die werkt echt prima.
Leest alle cd formaten en dvd's.
Die lite-on vond ik minder en heb em ook etrug gebracht en deze genomen.
Voor de toshiba is genoeg regiovrije firmware. Ik heb em zelf ook geflashed en dat ging prima.
Groeten Kolder
Whatever........
Verwijderd
http://www.space-promotion.nl
Creative 12/40 encore infra
deze set vroegen ze overal in tilburg 550 piek voor of meer.
Bij space-promotion voor de hele kit maar 290 piek inclusief verzending en btw.
Bovendien is deze heel goed regiovrij te maken.
Deze set heeft: een 12x40 dvd speler
dxr3 mpeg2 kaart (eigenlijk hollywoodplus)
een infrarood afstandsbedieningssetje
Dit is gewoon tof
Creative 12/40 encore infra
deze set vroegen ze overal in tilburg 550 piek voor of meer.
Bij space-promotion voor de hele kit maar 290 piek inclusief verzending en btw.
Bovendien is deze heel goed regiovrij te maken.
Deze set heeft: een 12x40 dvd speler
dxr3 mpeg2 kaart (eigenlijk hollywoodplus)
een infrarood afstandsbedieningssetje
Dit is gewoon tof
Ik heb zelf een Pioneer 305S (SCSI ja
)
Echt perfect spelertje, leest zelfs zwaar beschadigde cd-r's beter dan welke andere DVD/CD-Rom speler
Een kennis heeft de 106 (IDE) en die loopt ook gewoon goed
Echt perfect spelertje, leest zelfs zwaar beschadigde cd-r's beter dan welke andere DVD/CD-Rom speler
Een kennis heeft de 106 (IDE) en die loopt ook gewoon goed
webOS all the way!
Ik heb de Pioneer 16x Slot-in (ik haat cup-houdertjes
.
Razend snel (en dat hoor je idd een klein beetje) en leest alles perfect!!!
Aanrader wmb.
Razend snel (en dat hoor je idd een klein beetje) en leest alles perfect!!!
Aanrader wmb.
Allen,[b]Op zondag 04 november 2001 15:38 schreef Splasher Ik heb ook al de search gedaan maar dan kom je alleen maar tegen mensen tegen van "kies pioneer" maar de reden van hoe en waarom worden dan niet verteld
Ik heb in mijn nieuwe config (zie sig.) een dvd van pioneer, 106s(lot in)
Dat kreng is wel snel en stil, geen tikken, MAAR ! :
Hij leest wel alle dir's en bestanden de verkenner in, maar installeren van byv. messiah, startrek oid, nope.
Wel is gelukt: NFS porsche en office 2000
Het kreng staat op ata66 en master op ide. Zowel Win als BIOS vinden hem, en bevinden hem goed. (Geen uitroeptekens of andere verkeersbord iconen)
De CD's in kwestie zijn nieuw en schoon, niet beslagen en bekrast o.i.d.
Iets met XP zelf?
Bij voorbaat dank voor alle nuttige tips!
B
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Pagina: 1