Toon posts:

wie heeft gezeik met XP's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken om een tiger mp met 2 xp's te nemen..maar wou ff weten wie er hetzelfde heeft geprobeerd en waarbij het dus niet werkte...kan ik even mijn kansen zien voordat ik de gok neem

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Man geloof me koop die processors maar.

Ik heb zelf een XP 1500+ gekocht (1,33Ghz) en die rent met gemak m'n TB 1,4Ghz eruit in alle benchmark programma's. Tegenover de P4 van een maat van me win ik het op alle fronten (hij heeft een 1,5Ghz) en die baalt nu dus als een ik weet niet wat dat ie zo'n dure P4 heeft gekocht.

De XP word ook heel iets minder warm (scheelt een graad of 4 bij mij) en das altijd mooi meegenomen met overclocken ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Ja precies er is niks met amd xp cpu's aan de hand draai hier nu 3 weken met 1500 xp gewoon super stabiel
en op mijn werk bouwen we ook systemen met xp cpu's en draait altijd joh, msi, ecs, asus het maakt niks uit

is het niet mooi :7

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 00:45 schreef vanderwal het volgende:
Ja precies er is niks met amd xp cpu's aan de hand draai hier nu 3 weken met 1500 xp gewoon super stabiel
en op mijn werk bouwen we ook systemen met xp cpu's en draait altijd joh, msi, ecs, asus het maakt niks uit

is het niet mooi :7
Tis fucking amazing mike

Maarre inderdaad ik heb nog niemand horen zeuren (behalve dat streepjes trekken niet meer werkt)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hm.. ik heb toch het meer het idee dat de topicstarter eigenlijk wilde weten hoeveel kans hij heeft dat de Athlons XP zonder problemen werken, als hij ze bij een winkel bestelt en deze daarna op de TigerMP prikt.. Effe goed lezen he!

Helaas kan ik je hierop geen op ervaring gebaseerd antwoord geven, maar ik zou ook voor de gok gaan. Gewoon die twee bij eenzelfde winkel bestellen en dan het liefst nog uit dezelfde batch. Als het niet lukt, inruilen..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, een Athlon MP is gewoon hetzelfde, maar alleen wat meer getest. Wat ik heb gehoord is dat het gewoon goed werkt.
Pagina: 1