Is het misschien ook mogelijk om een link kabel van de gameboy advance aan te sluiten op de printer/com poort van de pc? en dan via internet tegen elkaar spelen??
Verwijderd
nee volgens mij kan je de GBA alleen op een andere GBA aansluiten of of op de zogepreesde spellen kubus
lijkt me wel strak als je het over het net kan spelen
lijkt me wel strak als je het over het net kan spelen
moet wel makkelijk te maken zijn tog?? er zitten maar 6 pinnetjes in. of is dat ding super digitaal ??
Probleem is dat de communicatie wel realtime moet verlopen.. en dat gaat over Internet niet zo makkelijk volgens mij.
Dat 'realtime' hoeft helemaal niet. als dat programma waarmee je dan op internet gaat gewoon de signalen buffert ofzo... dan kan je best wel spelen
bufferren ?
um hallo een spelletje waar je realtime mee tegen elkaar speelt bufferen. zie je zelf ook niet ergens een kronkel in je gedachtengang ?
um hallo een spelletje waar je realtime mee tegen elkaar speelt bufferen. zie je zelf ook niet ergens een kronkel in je gedachtengang ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
met een emulator kan je ook via internet spelen
Voor de GB is er ook een mobile adapter (alleen in JAP dan).
Om je GB spelen tegen iemand anders m.b.v. je GSM.. zullen ook wel games voor de GBA zijn die dit ondersteunen.
Maar kan dus alleen gebruikt worden in Japan..
Om je GB spelen tegen iemand anders m.b.v. je GSM.. zullen ook wel games voor de GBA zijn die dit ondersteunen.
Maar kan dus alleen gebruikt worden in Japan..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik wil niet spammen, maar ik weet wel een heke goeie site
Check my Name, kom maar naar mijn ICQ, dan zal ik alles uitleggen over Nintendo, en over de GBA.
Pagina: 1