[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
hahaha
Ziet er best wel cool uit. Nu nog zo'n lcd schermpje erin.
Ziet er best wel cool uit. Nu nog zo'n lcd schermpje erin.
Btw ik schijt op mobile telefoons .. en al helemaal die Nokia's .. die iedereen heeft
nah, een beetje te klein
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
heb er hier een staan, met blauw erin ipv dat zilver...kwalitatief issie nix (lees:blik) maarja moest ff een kassie hebben om een p400 in te proppen
en voor 100,- wassie goed zat
en nee hijs niet mooi, daarom heb ik ZELF een lian-li pc60
das pas een case
en nee hijs niet mooi, daarom heb ik ZELF een lian-li pc60
Ik vindt em echt erg! 
Echt, mensen, ik snap niet dat je zo'n plastic, namaak, intertoys ding leuk kan vinden.
Echt, mensen, ik snap niet dat je zo'n plastic, namaak, intertoys ding leuk kan vinden.
Verwijderd
he die heb ik ook gehad is een vet kastje om te moddenOp zondag 04 november 2001 14:53 schreef vacuumcleaner het volgende:
wat een case:
Niet denderend, maar wel origineel:
[afbeelding] tis een nokia 8850
Heb je daar ook een lcd scherm ingebouwd?Op zondag 04 november 2001 14:58 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
he die heb ik ook gehad is een vet kastje om te modden
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
BTW zitten hier opeens allemaal n00bs oid ? .. als je het mij vraagt is die case al 322362387265645165 x langs gekomen hier
Verwijderd
Uhm, ach wat lief. Wat is er mis met een nokia??Op zondag 04 november 2001 14:57 schreef Mafioso het volgende:
.. die hebben we hier nog noooooit eerder gezien hoor
Btw ik scheit op mobile telefoons .. en al helemaal die Nokia's .. die iedereen heeft
Ik heb er 1, en ik vind hem mooi. En het menu is superhandig. Heb hiervoor 2x een ericcson gehad, daarna een motorola. En nog zo'n siemens geval, maar halen het allemaal niet bij een nokia.
Maar ff ontopic, vriend van mij heeft die kast. Ziet er leuk, uit. MAar weinig ruimte.
En schijt is met IJ,...
correctie 3223623872914477744447775 xOp zondag 04 november 2001 15:00 schreef Mafioso het volgende:
BTW zitten hier opeens allemaal n00bs oid ? .. als je het mij vraagt is die case al 322362387265645165 x langs gekomen hier
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
wat een kleine kast kijk maar eens op de site van addtronics daar staat erg leuk speelgoed
je hebt gelijk (en dan laat ik aan jou de keuze of ik bedoel dat hier allemaal n00bs zitten of dat die case al eens langs kwam)of beideOp zondag 04 november 2001 15:00 schreef Mafioso het volgende:
Dat zijn echt brakke kasten.....
Van dat dunne blik waar je je handen aan snijdt...
Verwijderd
Ik heb em al heel mooi gemod gezien op een LAN, daar was ie wel in het zwart en ik moet zeggen dat het echt wel een schone mod was. Maar deze vind ik ook maar niets, dan is ie nog in het zilver ook
Ohnee....weer zo'n japanner die denkt dat ie mooi kan designen, terwijl het enige wat een echte tweaker nodig heeft een mega-simpele kast, een dremel en wat creativiteit.
Dit haalt gewoon al de lol van het Modden weg....
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
kitch, geef mij maar een chieftech of een Aopen, die kunnen tegen een stootje !
ongelooflijk lelijk ding ! helemaal van plastic , gammel als wat en de reset + poweknop blijft steken...Op zondag 04 november 2001 14:53 schreef vacuumcleaner het volgende:
wat een case:
Niet denderend, maar wel origineel:
[afbeelding] tis een nokia 8850
conclusie :
niet kopen
nou die heb ik echt nog noooooooooooooit gezien
je weet dat nokia een fins bedrijf is he?Op zondag 04 november 2001 16:34 schreef Righteye het volgende:
Ohnee....weer zo'n japanner die denkt dat ie mooi kan designen, terwijl het enige wat een echte tweaker nodig heeft een mega-simpele kast, een dremel en wat creativiteit.
Pagina: 1
tis een nokia 8850