Toon posts:

Iwill KK266 + Riva tnt2, 32mb tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers, ik speel nu al 2 of 3 maanden geen spellen, ja Risk 2 en wat van dat kleine grut, dat si het enigste wat draait.
Dit komt doordat mijn videokaart conflicteerd met....?
Ik heb al allerlei detonators gebruikt maar niks helpt, dan zit je soms midden in een spel en dan loopt hij ineens vast, eerst mooi beeld en dan *pats* staat alles stil en de muziek begint te stoppen en door te gaan telkens op hetzelfde deuntje, ik wil nu eindelijk wel weer eens een spel kunnen spelen, en als hier niemand een oplossing weer dan koop ik een andere videokaart.

Alvast bedankt

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31
geen idee, misschien in plaats van alleen andere detonaters ook nog andere drivers voor de rest van je onderdelen proberen?

of het vermoedde onderdeel wat kapot is ff testen in iemand anders zijn/haar pc.

als je ook nog zou posten wat voor systeem en drivers je gebruikt, dan zouden de anderen hier je waarschijnlijk al beter kunnen helpen.

wat mij opzich wel opvalt is dat je zegt (geloof ik) dat simpele spellenweo draaien en dus wat uitgebreidere/zwaardere/3d? spellen hangen?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47
Hoi CRACKIE,

Nou. Ik zit nu ook met dat probleem. 3D mark 2000, 2001, ze lopen allemaal vast. Ik snap er de ballen van.

Ik draai met:
AMD Athlon 1,2 Ghz
nVidia RIVA TNT2 Pro
een AOpen AK33 Moederbord.

Ik draai Windows 2000. Daarvoor heb ik al de AMD Windows 2000 AGP Patch voor geinstaleerd. Maar dat helpt ook niet.

Hij geeft dit probleem ook onder windows 2000 en windows 98 en onder windows XP.

Ik Heb ook al een stapel Detonator drivers geprobeerd maar ja, ook geen oplossing.

Ik ga morguh terug naar de winkel. Ik heb er al over gebeld. Ik mag een GeForce 2 en ander gehuegen proberen.

Hier is mijn e-mail adres: maarten119@hotmail.com

Als jij een oplsssiing hebt , dan hoor ik het graag. Ik zal dit topic aan mijn favourieten toevoegen, als ik een oplossing heb, laat ik het jouw weten.

Misschien ligt het een m'n TNT2. Ik heb al eerder een video kaart voor iemand getest (een Gefroce 2) maar die gaf geen problemen dus.......

Ik heb dit topic geplaatst
[topic=309229/1]

Daar kun je reactie's op mijn topic lezen.

Maarten

PS: heb je de AGP2X in je BIOS al geprobeerd, dit kan ook wel eens helpen (alleen niet bij MIJ! snik snik)