Mobiel in de wasmachine!! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 15:51
Mijn moeder vond het wel een goed idee om mijn broek in de was te gooien terwijl mijn telefoon er nog inzat. Op dit moment wordt mijn 7110 op 40 graden gewassen |:(

De was is niet meer te stoppen, dus dat wordt afwachten.
Wat kan ik straks verwachten? De telefoon zal wel verneukt zijn, maar zal de sim nog werken???

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
SIM doet het sowieso nog wel, die kan wel wat hebben. Telefoon misschien ook wel, als je heel veel geluk hebt...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Goede test, op dit moment jezelf bellen, en kijken of die het nog doet! *D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
Op zondag 04 november 2001 14:03 schreef Didzjeriedoe het volgende:
Goede test, op dit moment jezelf bellen, en kijken of die het nog doet! *D
>:)

wat je iig NIET moet doen is hem AANZETTEN als hij uit de was komt...

Wat ik zou doen is:
Hem afspoelen met schoon water (zeepresten weg..zeep = geleidend)
Accu en simm eruithalen
Weekje laten drogen op een warme plek (niet TE warm)

en dan HOPEN dat hij nog leeft...

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

ik zou eerst die batterij er eens uithalen...maar ik denk dat de wasmachine toch een redelijk efficient apperaat is om je gsm goed schoon te krijgen...en nooit meer werkend...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij is dan iig wel goed schoon :+

They made me do it.

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Hehe, nu is je telefoon ook H2O gekoelt :P

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 23:39

Infinithlon

i was there!

Op zondag 04 november 2001 14:41 schreef Hazzz-E het volgende:
Hehe, nu is je telefoon ook H2O gekoelt :P
Nou ja gekoeld :P

when i wake up people take up mostly all of my time!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Je moet dees ff doorlezen...

Mijn 6210 drowned in Glassex

[topic=154767/1/255]

• Rainman
Ik heb hem er net uitgehaald en ook maar meteen dood verklaard :'(

Er zit een water achter het display en bovendien stond ie nog aan toen ie in de was ging |:( Al mijn telefoonnummers ben ik dus ook kwijt want die stonden niet op de sim :(

Dat wordt dus een nieuwe. Nu weet ik alleen niet of ik dezelfde neem of een andere.

Verwijderd

Neem zo'n waterdichte van Siemens >:).

Verwijderd

Opsturen naar Nokia en zeggen dat je van niets weet, dat je niet begrijpt hoe zo ineens dat water in je gsm zit... misschien hebben ze er wel begrip voor! *D

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 15:17 schreef shorty151 het volgende:
Neem zo'n waterdichte van Siemens >:).
Die is spatwaterdicht, de M35i dus.

Ik spreek uit (niet persoonlijke) ervaring :+

• Tele
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 15:18 schreef Didzjeriedoe het volgende:
Opsturen naar Nokia en zeggen dat je van niets weet, dat je niet begrijpt hoe zo ineens dat water in je gsm zit... misschien hebben ze er wel begrip voor! *D
Nope, als er maar een spatje vocht in een GSM wordt gevonden wordt hij geretourneerd onder het kopje vochtschade. Repararen kan soms, maar de prijs is niet zo aantrekkelijk :P

• Rainman
Op zondag 04 november 2001 15:18 schreef Didzjeriedoe het volgende:
:)

Hij ruikt nu wel lekker trouwens...

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 15:21 schreef TeleManiac het volgende:

[..]

Die is spatwaterdicht, de M35i dus.

Ik spreek uit (niet persoonlijke) ervaring :+
Ik kan mn M35 onderdompelen in een bierglas 8-) dus die is echt wel waterdicht alleen moet je rubbertjes e.d. goedzitten

Verwijderd

Als het een sony is, heb je nog een redelijke kans...

mijn oude mobiel (type week nie meer,met zo'n jog dial) heeft op wintersport eens een week onder de sneeuw gelegen na een sneeuwballengevecht... op de openbare weg, dus ook nog tig autos en sneeuwschuivers overheen gereden :)

daarna 2 dagen op verwarming gelegen en hij deed het weer, alleen geluid is nooit meer helemaal goed gekomen :P

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Kep mijn T28s ooit een een 0.5 liter cola bad gegeven (verdomde Mcdonalds medewerker!!) Ging opeens allemaal cijfers invoeren (toevallig al die 0906 nr's ;) )
Ff lekker in de zon gelegd (display afgeschermt) en hij deed het weer als een tiet!!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Op zondag 04 november 2001 15:34 schreef vacuumcleaner het volgende:
Kep mijn T28s ooit een een 0.5 liter cola bad gegeven (verdomde Mcdonalds medewerker!!) Ging opeens allemaal cijfers invoeren (toevallig al die 0906 nr's ;) )
Ff lekker in de zon gelegd (display afgeschermt) en hij deed het weer als een tiet!!
[no flame intended]
Daarom leg ik mijn GSM ook nooit op tafel als ik ergens kom, maar hou 'm gewoon in mijn zak, waar ie hoort. Ik erger me altijd dood aan mensen die bij aankomst direct gaan patsen met hun GSM

DIT IS MIJN WEBSITE

• Rainman
Op zondag 04 november 2001 15:46 schreef havana het volgende:

[..]

[no flame intended]
Daarom leg ik mijn GSM ook nooit op tafel als ik ergens kom, maar hou 'm gewoon in mijn zak, waar ie hoort. Ik erger me altijd dood aan mensen die bij aankomst direct gaan patsen met hun GSM
Ben ik met je eens, maar in je zak istie dus ook niet helemaal veilig.

• Pc123
  • Laatst online: 01:12
Kon je de stekker dan niet uit het stopcontact halen? of gaat het water dan niet weg en kan ie niet meer open?

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
Op zondag 04 november 2001 16:02 schreef Rainman het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar in je zak istie dus ook niet helemaal veilig.
Ik ben GAY en GAY'S dragen strakke broeken, dus als je gaat zitten dan knelt de telefoon + antenne af (geen woord over antenne-loze telefoons hierop)
Ik zal voortaan mijn handtasje menemen hoor ;)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Rainman
Op zondag 04 november 2001 16:07 schreef Pc123 het volgende:
Kon je de stekker dan niet uit het stopcontact halen? of gaat het water dan niet weg en kan ie niet meer open?
Ik heb wel geprobeerd de wasmachine te stoppen, maar de deur is beveiligd zolang er water in zit.

• Turmoil
  • Laatst online: 24-08-2024
Wanneer ben je jarig? Kan je een nieuwe telefoon aan je moeder vragen!

• Rainman
Op zondag 04 november 2001 16:19 schreef Turmoil het volgende:
Wanneer ben je jarig? Kan je een nieuwe telefoon aan je moeder vragen!
3 december! Maar ze heeft al beloofd een nieuwe te betalen.

Ik weet alleen nog niet wat voor een. Ik vond het klepje van mijn 7110 wel heel tof. Schiet het klepje van de 8850 ook open of moet je het opentrekken?

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 16:13 schreef Rainman het volgende:

[..]

Ik heb wel geprobeerd de wasmachine te stoppen, maar de deur is beveiligd zolang er water in zit.
raar dat je ma je zakken niet controleert en er gewoon maar alle zooi in laat zitten. Ik laat mijn telefoon trouwens nooit in me zak zitten alleen als ik ergens naar toe ga zit die in mijn broekzak anders ligt die ergens op me bureau.

Verwijderd

8850 moet je open schuiven. Wel mooie telefoon, heb hem ook :)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Misschien is dit iets voor jou (ergens gelezen op internet):
Dit doe ik ook bij waterschade gevalletjes, alleen schroef ik ze dan helemaal uit elkaar en dan alles onder de remreiniger spuiten, goed afblazen met lucht en als je geluk hebt doet hij het dan weer. soms vallen de toestellen na een maan alsnog uit dorr corrosie door water, maar ik heb toch ook al een heel aantal keren, gewoon geluk gehad dat het toestel het gewoon is blijven doen. remreiniger kun je bij iedere automaterialen zaak kopen , zit in een spuitbus en kost ong 10 piek.
Kost je een tientje, dus misschien het proberen waard?

• Rainman
Ik zat net met mijn telefoon in mijn hand en probreerde hem voor de gein aan te zetten. Tot mijn grote verbazing ging ie nog aan ook! Ik heb hem na de telefoonnummers gekopieerd te hebben, maar weer zo snel mogelijk uitgezet, want ik vertrouw het niet helemaal. Er zit namelijk nog vocht achter het display. Ik kan hem alleen niet openmaken omdat je daar een speciale schroevendraaier voor nodig hebt.

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 19:22 schreef Rainman het volgende:
Ik zat net met mijn telefoon in mijn hand en probreerde hem voor de gein aan te zetten. Tot mijn grote verbazing ging ie nog aan ook! Ik heb hem na de telefoonnummers gekopieerd te hebben, maar weer zo snel mogelijk uitgezet, want ik vertrouw het niet helemaal. Er zit namelijk nog vocht achter het display. Ik kan hem alleen niet openmaken omdat je daar een speciale schroevendraaien voor nodig hebt.
ff naar zo'n phone service winkel gaan waar ze hem voor je open maken en t vocht weghalen en dan kun je weer bellen >:) :+

• Pc123
  • Laatst online: 01:12
Ik zou m inderdaad maar uit laten staan, probeer dan ergens zo'n schroevendraaier te vinden waarmee je hem open kan maken. Pas als ie helemaal perfect droog is kan je m weer gebruiken, anders heb je kans die ie alsnog kapot gaat.

• luckyme_
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn 8210 is ook een keer meegewassen. Ik heb hem goed met een fohn gedroogd en hij doet het weer prima, alleen heb ik het idee dat de accu het wat minder doet.

• kmf
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

LOLOLOL

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:09

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 04 november 2001 17:13 schreef Rainman het volgende:

[..]

3 december! Maar ze heeft al beloofd een nieuwe te betalen.

Ik weet alleen nog niet wat voor een. Ik vond het klepje van mijn 7110 wel heel tof. Schiet het klepje van de 8850 ook open of moet je het opentrekken?
hoezo, je klepje doet het toch nog wel? Waarom wil je dan een nieuwe :?

:P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Die moet je zelf opentrekken... Maar tis wel supertoestel! Je zal zowieso wel moeten wennen aan andere display bij telefoons, want die van je 7110 is echt groot! :)

Verwijderd

Mijn sl-45 viel in de plee.

4 uurtjes op de verwarming en hij deed het weer.

waren al die bugs er maar uitgespoeld.

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 00:23 schreef Dafunk het volgende:
Mijn sl-45 viel in de plee.

4 uurtjes op de verwarming en hij deed het weer.

waren al die bugs er maar uitgespoeld.
wahhaha met je blote handen eruit gehaald? je had toch niet gepoept he ? >:)

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 09:48

Sjaak_Afhaak

Bleh!

mijn ervaring met nokia's is dat ze behoorlijk robuust zijn.. de mijne heeft namelijk een concert van korn overleeft... >:)

* Sjaak_Afhaak vond z'n nieuwe gsm na afloop van het concert...

Hier staat tekst

Verwijderd

mijn nokia 8210 is al een keer in de was geweest, even op de verwarming daarna, en volgende dag deed hij het gewoon
:):) alleen display is neit meer helemaal egaal als het lichtje brand, maar valt niet echt op :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
wil je hem verkopen,voor weinig uiteraard ??? heb zelf ook een 7110 en het lijkt me wel prettig om wat reserve mechanise onderdeeeltjes te hebben..

psygho@hotmail.com

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• vinnie1908
  • Laatst online: 14-08 14:20

vinnie1908

Appel != peer

He, komt me bekend voor. Denken dat je alles uit je broek hebt gehaald, dan je broek voor de deur leggen zodat je moeder hem in de was kan mikken. Alleen 8210, ach die voel je nie zo he. Zeker niet als hij in een zak op je knieen zit. Maar die is dus gewoon overleden, niets aan te doen. Lief gevraagd aan Nokia of ze hem wilde nakijken omdat hij vaak uitviel. En ik snapte er zogenaamd niets van, net nieuw en nu uitvallen. Vinden ze in eens, heeeel raar water :'(

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Rainman
Het water achter de display is al bijna helemaal verdampt en hij heeft nog geen last van uitval dus ik doe het er voorlopig maar mee...
Op woensdag 07 november 2001 19:09 schreef vinnie1908 het volgende:
He, komt me bekend voor. Denken dat je alles uit je broek hebt gehaald, dan je broek voor de deur leggen zodat je moeder hem in de was kan mikken. Alleen 8210, ach die voel je nie zo he. Zeker niet als hij in een zak op je knieen zit. Maar die is dus gewoon overleden, niets aan te doen. Lief gevraagd aan Nokia of ze hem wilde nakijken omdat hij vaak uitviel. En ik snapte er zogenaamd niets van, net nieuw en nu uitvallen. Vinden ze in eens, heeeel raar water :'(
Zo is het hier dus ook gebeurd. Alleen ik kreeg de kans niet om mijn broek te legen en klaar te leggen. Ik was de avond ervoor wezen stappen en toen ik de volgende (mid)dag wakker werd was mijn broek al weg. Alle zakken waren wel geleegd behalve de ene aan de zijkant bij de knie |:(

Het is trouwens niet de eerste keer dat dit zo voorgekomen is. Mijn autosleutels en rijbewijs zijn ook al eens op 40 graden gewassen...
Pagina: 1