Toon posts:

Labtec LCS2514

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
naar veel rondzoeken hier en daar ben ik van plan om deze combinatie te nemen voor mijn nieuwe com:

Labtec LCS2514
Soundcard Soundblaster 5.1 Player OEM versie

vind geluid op mijn com heel belangrijk omdat ik er veel achter zit. speel veel mp3'tjes af en speel nu en dan spelletjes. heb geen dvd maar kijk wel veel film (divx).

is dit een beetje een goede combinatie volgens de experts.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:44
Ik ben er zelf hartstikke tevreden mee... me ouders alleen minder >:)

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Labtec is een goed merk. Alleen ben ik zelf niet zo wild van Creative, misschien is een Terratec een goed keuze. :9

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Ik heb zelf een Live! 1024 met een LCS-2514 speakersetje.
Bevalt goed. Ik vind de speakers het beste klinken met spelletjes. Met MP3'tjes iets minder, omdat de bas dan iets te overheersend en te 'boemerig' is. Als ik MP3'tjes luister draai ik meestal de bas er een beetje uit.
Voor het geld zijn het in iedergeval goede speakers.

Succes!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:45

Ankh

.Howdy

Op zondag 04 november 2001 14:01 schreef vraagjesman het volgende:
naar veel rondzoeken hier en daar ben ik van plan om deze combinatie te nemen voor mijn nieuwe com:

Labtec LCS2514
Soundcard Soundblaster 5.1 Player OEM versie

vind geluid op mijn com heel belangrijk omdat ik er veel achter zit. speel veel mp3'tjes af en speel nu en dan spelletjes. heb geen dvd maar kijk wel veel film (divx).

is dit een beetje een goede combinatie volgens de experts.
dan kan je beter een philips set kopen met 5.1 speakers.. dat klinkt nog beter man.. :D dan gebruik je al je speakers nog eens goed >:)

Verwijderd

DDT 5.1 2200 is ook wel goed en niet zo belachlijk duur
Pagina: 1