Vraagje, is het bij XP nodig om directX 8.x & via 4in1 drivers te installeren? zo ja waarom maakt dat bij mij niets uit?
Verwijderd
Ik heb een V7700 en Windows XP draaien. De standaard meegeleverde nVidia drivers bij Windows XP (12.41.40) hebben inderdaad een bagger performance.
Via 4-in-1 drivers heb je _niet_ nodig. De ingebouwde support van XP is echt voldoende. Het ligt echt aan de nVidia driver die bij XP zit en die is bagger.
Advies: download 12.90 (windows 2000 driver) en installeer die. Je krijgt dan wel wat warnings maar die kun je gewoon negeren. Alternatief: onlangs zijn de 22.50 drivers gelekt en die geven mij (en vele anderen met mij als je zoekt op GoT) 300 3dmarks meer in 3dmark 2001.
Suc6.
(edit: met de 12.90 + overclocking + haal ik met veel moeite en gepers 3404 marks, met de 22.50 _zonder_ overclocking haal ik zonder moeite 3307)
Via 4-in-1 drivers heb je _niet_ nodig. De ingebouwde support van XP is echt voldoende. Het ligt echt aan de nVidia driver die bij XP zit en die is bagger.
Advies: download 12.90 (windows 2000 driver) en installeer die. Je krijgt dan wel wat warnings maar die kun je gewoon negeren. Alternatief: onlangs zijn de 22.50 drivers gelekt en die geven mij (en vele anderen met mij als je zoekt op GoT) 300 3dmarks meer in 3dmark 2001.
Suc6.
(edit: met de 12.90 + overclocking + haal ik met veel moeite en gepers 3404 marks, met de 22.50 _zonder_ overclocking haal ik zonder moeite 3307)
Thankx gaat het ff uit checken, p.s. zag ik net dat ik een geforce2 gts met 16MB heb ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vrij raar toch, ff opnieuw er in hangen denk ik
Vrij raar toch, ff opnieuw er in hangen denk ik
Verwijderd
Driver 22.90??
Nee man, je moet de laatste (XP) drivers hebben!!!
Dus versie 21.88
Deze driver is ook gecertifiseert en volledig ondersteund door XP.
Tevens moet je dus WEL de 4in1 drivers gebruiken mits je natuurlijk een VIA chipset hebt. Echter je moet versie 4.35 nemen, hierdoor worden je prestaties aanzienlijk verhoogd en wordt het ook stabiel(geen crashes in een game)
Probeer het zou ik zeggen....
Nee man, je moet de laatste (XP) drivers hebben!!!
Dus versie 21.88
Tevens moet je dus WEL de 4in1 drivers gebruiken mits je natuurlijk een VIA chipset hebt. Echter je moet versie 4.35 nemen, hierdoor worden je prestaties aanzienlijk verhoogd en wordt het ook stabiel(geen crashes in een game)
Probeer het zou ik zeggen....
ik heb de detonator drivers (21.83) ook geinstalleerd in XP, wat een sprong vooruit in Quake3 zeg, met de default drivers draaide haalde ik in timedemo slechts 53fps ofzo, detonator erop 114fps (op 1280x1024)... das zelfs beter dan ik in win98se haal.
Op de nvidia site is de laatste nieuwe versie dus 21.83Dus versie 21.88
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Sorry die bedoelde ik dus ook. Type foutje
Maar heb je nu mijn advies gevolgd en werkt het nu goed?
Maar heb je nu mijn advies gevolgd en werkt het nu goed?
Pagina: 1