• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik heb 2 camera's op het oog, nl. de JVC GR-DVL557 en de Sony DCR-TRV17. Welke zouden jullie nemen ? Of toch een andere dan deze 2 ?

Bij de Sony staat alleen DV-out, houd dit in dat ik dan geen data van de HDD terug kan zetten op de tape ?

groeten seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

idd, dan zul je ook een dv-in moeten hebben. Kijk bij www.kieskeurig.nl voor reviews, tests, prijzen en vergelijkingen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

AV >> {forum=GT]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op zondag 04 november 2001 15:30 schreef Badley98 het volgende:
idd, dan zul je ook een dv-in moeten hebben. Kijk bij www.kieskeurig.nl voor reviews, tests, prijzen en vergelijkingen
echt een goede tip ;)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 17:16 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

echt een goede tip ;)
Hoeveel kloontjes heb jij hier nou wel niet? >:) :P ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 04 november 2001 17:16 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

echt een goede tip ;)
Nou word ik toch nieuwschierig wat jij met die site hebt?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• xxxMaverick
Op zondag 04 november 2001 17:54 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Hoeveel kloontjes heb jij hier nou wel niet? >:) :P ;)
haha, geen 1. Dat is gelukkig niet nodig :)

En jvs, ik werk bij kieskeurig

Verwijderd

ga mezelf geen veer in me reet steken, en of hij er nou werkt of niet, het is ook een goeie tip. Toffe site veel info reviews prijzen etc dus........

• xxxMaverick
Op maandag 05 november 2001 04:25 schreef Badley98 het volgende:
ga mezelf geen veer in me reet steken, en of hij er nou werkt of niet, het is ook een goeie tip. Toffe site veel info reviews prijzen etc dus........
dank je. Zijn we erg blij mee! ( serieus!)

Verwijderd

hmmmmmmmmmmmm zoiets heb ik eerst ook gevraagd in een winkel, EN wat er uitkwam was DAT sony 100x (letterlijk) hun lenzen controleert, waardoor die van veeel hogere kwaliteit zijn blablabla, maarja... de naam zegt het al: SONY, moet je dus wel wat voor over hebben. EN als je met minder genoegen neemt neem je jvc :)

Verwijderd

HA!! Ik ken iemand die in Badhoevedorp bij Sony werkt. En hij komt er voor uit dat het verhaal achter die Carl Zeiss lenzen alleen maar een pr-stunt is. Waarheid: Sony betaald Carl Zeiss voor de specificaties en maakt ze vervolgens zelf!!!! Beetje suf......
Ik ben overigens heel blij met me nieuwe Canon MV 430 minidv voor maar 1928 piek!!!

Verwijderd

Dat verhaal van die carl zeiss heb ik ook gehoord van iemand... schijnt alleen maar het naampje te zijn dat erop staat (of dit zo is weet ik niet hoor!)

ik heb hier een panasonic nv-mx300 staan (mini-dv)
leuk ding, makkelijk te bedienen en de accu gaat echt superlang mee (ook met lcd constant aan)

hij alleen een beetje prijzig :(
zag hem vandaag nog online staan bij 2 winkels voor 6299 piek, maar gelukkig heb ik hem zelf niet gekocht (is van m'n pa's werk, daar staat hij anders alleen maar in de kluis en dat is gewoon zonde)

ik kan je helaas niks vertellen over de 2 camera's die je hierboven noemt... zou je idd. reviews moeten bekijken of mensen moeten vinden die ze hebben

wat ik wel weet is dat dv-in op sommige sony modellen te unlocken is zodat je ook van je hdd naar je camera kan schrijven (weet niet of het bij allemaal kan)
gaat door middel van een kabel tussen pc en camera en dan kan één of ander bijgeleverd proggie de dv-in activeren :)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 06 november 2001 13:11 schreef CaLiMo het volgende:
hmmmmmmmmmmmm zoiets heb ik eerst ook gevraagd in een winkel, EN wat er uitkwam was DAT sony 100x (letterlijk) hun lenzen controleert, waardoor die van veeel hogere kwaliteit zijn blablabla, maarja... de naam zegt het al: SONY, moet je dus wel wat voor over hebben. EN als je met minder genoegen neemt neem je jvc :)
Dan is Ikea beter met hun opgeblazen beweringen over de intensieve testen. :)

En of je ze moet geloven.... OK, ze zijn beter dan dat standaard gamma-spul, maar of het echt zo goed is... daar heb ik mijn twijfels over.....

Dusse... luister niet teveel naar dat soort PR-praatjes :?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Ik heb een JVC GR DVP3. Ben er heel blij mee en past gewoon in mijn broekzak. Wordt wel een bolle broekzak, maar je kunt er gewoon mee rond lopen. Zit alleen geen flits op maar voor de rest echt een perfect ding met genoeg effecten.
Pagina: 1