Hoi mensen. Ik denk dat ik stront in mijn ogen heb ofzo maar ik zie het echt niet. Ik heb een systeem dat ik heb geprogrammeerd in PHP en dat prima draait op server A nu geinstalleerd op server B. Op server B krijg ik op een bepaald moment een SQL error dat de volgende query niet uitgevoerd kan worden:
Maar op server A kreeg ik die error helemaal niet en werkte alles gewoon. Ik zie echt niet in wat er "mis" is met deze simpele query. Iemand anders wel?
En: hoe is het in godsnaam mogelijk dat het op de ene server geen probleem is en op de andere wel? Heb ik een of andere suffe configuratiefout gemaakt ergens in MySQL of in de PHP installatie?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| INSERT INTO Invoice (ReservationID,Price,FullText) VALUES ('21','1984','Invoice Details: Room 1: 2 adult(s) and 0 child(ren) (infants free of charge) Room 2: 2 adult(s) and 1 child(ren) (infants free of charge) --- Total price for room 1: 880 Total price for room 2: 1104 Transport for 5 persons: 0 --------------------------------------------------- TOTAL: 1984') |
Maar op server A kreeg ik die error helemaal niet en werkte alles gewoon. Ik zie echt niet in wat er "mis" is met deze simpele query. Iemand anders wel?
En: hoe is het in godsnaam mogelijk dat het op de ene server geen probleem is en op de andere wel? Heb ik een of andere suffe configuratiefout gemaakt ergens in MySQL of in de PHP installatie?