Ik hoorde dat je hotmail account nu al na 30 dagen wordt gedeactiveerd? klopt dat? lekker als je ff op vakantie gaat voor langer dan 3 weken. Dit kan toch niet?
Ik had het niet precies over 4 weken. het gaat meer om het principe dat je naa een langere vakantie gelijk je mail kwijt bent.
Verwijderd
Vóór je op vakantiie gaat je mail backuppen.
Na 30 dagen deleten ze alle data, na 90 dagen heffen je ze account+password pas op...
Na 30 dagen deleten ze alle data, na 90 dagen heffen je ze account+password pas op...
Verwijderd
Je kan mij niet wijs maken dat er tweakers zijn die niet op vakantie (waar ze ook heengaan) niet twee keer per week hun meel moeten tjekken!Op zondag 04 november 2001 13:08 schreef PolarBear het volgende:
3 weken is 3*7= 21 dagen
Dus je kan zelfs 4 weken op vakantie 4*7= 28 dagen.
Verwijderd
Als ik op vakantie ben ga ik echt niet de hele tijd achter een computer in een internet caffee zitten hoor? Maargoed, dan activeer je je account toch weer, want ik dacht dat de meels gewoon bewaard bleven of krijgt degene die de meel stuurt dan een error dat het account niet klopt?
Verwijderd
Na 30 dagen:
Nadat een adres gedeactiveerd is, heeft een gebruiker 90 dagen de tijd om het adres opnieuw in gebruik te nemen. Daarna wordt het mailadres uit het Hotmail-systeem verwijderd. "We willen op richten op klanten die onze dienst actief gebruiken", zo zei Abdeluheb Choho, woordvoerder van MSN Nederland.
Overigens hoeven gebruikers alleen in te loggen om hun adres te kunnen behouden. Het versturen of ontvangen van e-mail is niet nodig om bij Hotmail als actieve gebruiker geregistreerd te staan.
hehe ik heb er denk ik ook wel 10+Op dit moment zijn er wereldwijd 118 miljoen Hotmail-adressen. Dat zijn waarschijnlijk lang niet allemaal actieve gebruikers. Veel internetters hebben meerdere accounts bij één of meer aanbieders van gratis webmail geopend, al is het maar omdat zij de login of het wachtwoord van een oud adres waren vergeten.
Of omdat de junkmail toch érgens anders heen moet dan je normale adres!Op dit moment zijn er wereldwijd 118 miljoen Hotmail-adressen. Dat zijn waarschijnlijk lang niet allemaal actieve gebruikers. Veel internetters hebben meerdere accounts bij één of meer aanbieders van gratis webmail geopend, al is het maar omdat zij de login of het wachtwoord van een oud adres waren vergeten.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Of eventjes je ww veranderen, dan je pa of ma (of konijn) je mail laten checken als je er niet bent. Na terugkomst gewoon je ww (pw?) terugzetten, en alles werkt!
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
tja hotmail is toch wel t makkelijkst om te hebbenOp maandag 05 november 2001 01:10 schreef magica het volgende:
gewoon niet aan hotmail beginnen
Belachelijk. Er zijn zat andere gratis emailadressen te krijgen, met o.a. als voordelen:
geen deactivatie na 30 dagen
geen link met microsoft passport
meer keus in usernames, dus grotere kans dat je niet pietje899 hoeft te heten
onderscheid je eens van de massa
minder spam op je adres
geen steun aan microsoft
geen stomme zinnetjes als "download MSN explorer" onder je mail
geen brakke security
etc. etc.
dus zo snel mogelijk hotmail deruit knikkeren, massaal!!
geen deactivatie na 30 dagen
geen link met microsoft passport
meer keus in usernames, dus grotere kans dat je niet pietje899 hoeft te heten
onderscheid je eens van de massa
minder spam op je adres
geen steun aan microsoft
geen stomme zinnetjes als "download MSN explorer" onder je mail
geen brakke security
etc. etc.
dus zo snel mogelijk hotmail deruit knikkeren, massaal!!
Dat gebeurt toch nog niet zo lang dan. Ik ben vorig jaar 6 weken op vakantie geweest en heb in die vijf weken mijn email niet een keer gecheckt. Toch heb ik mijn adres nog.
Verwijderd
vorig jaarOp dinsdag 06 november 2001 16:41 schreef Killkees het volgende:
Dat gebeurt toch nog niet zo lang dan. Ik ben vorig jaar 6 weken op vakantie geweest en heb in die vijf weken mijn email niet een keer gecheckt. Toch heb ik mijn adres nog.
dat is dus niet dit jaar.. het is pas sinds kort ingevoerd voor zover ik weet
Verwijderd
Ja zie mijn eerdere reactie...Op dinsdag 06 november 2001 16:41 schreef Killkees het volgende:
komt toch alleen maar junk binnen. Kan mij echt niet boeien als ie opgeheven wordt. Neem ik wel ergens anders of gewoon bij hotmail weer een nieuwe hoor.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Spam is juist de enige reden dat ik mijn hotmeeltje nog hebOp dinsdag 06 november 2001 02:42 schreef valkenier het volgende:
minder spam op je adres
Bulkmail is duidelijk de beste functie van hotmail
)
dus daarom werkt mn wachtwoord niet meer
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Pagina: 1