Toon posts:

Std. Topics automatisch bovenaan pagina??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ehm topic is nogal vaag :) kwist niet hoe ik het anders moest verwoorden...

een concreet voorbeeld

In het forum van W&G wordt er nog regelmatig gevraagd in nieuwe threads naar fonts, terwijl men daar heeft afgesproken al die vragen in 1 thread te stoppen, dus op al die nieuwe threads word een slotje gezet.

Nu wordt er soms dagen niet in die std font thread gepost, zodat hij niet meer bij de zichtbare threads staat.

Nu heeft HardForum bijvoorbeeld de optie om als moderator belangrijke threads bovenaan de pagina te zetten, zodat ze altijd zichtbaar zijn.

Dit lijkt mij ook zeer makkelijk voor GoT voor bijvoorbeeld die Fonts thread, als die altijd zichtbaar is dan moet je wel heel stom zijn om een nieuwe thread weer te openen voor je font vragen...

'tis maar een id...

SFie.GrTz

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Tsja, t is voor sommige threads eigenlijk wel handig ja, zo ook bij de "En hoe ziet jou(w) desktop eruit?" topics.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
In principe is die optie er al. Genaamd een sticky topic. Alleen kunnen alleen de mensen die in het forum waar het sticky topic zit mod rechten hebben posten in zo'n sticky topic.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 04 november 2001 12:32 schreef morgoth het volgende:
In principe is die optie er al. Genaamd een sticky topic. Alleen kunnen alleen de mensen die in het forum waar het sticky topic zit mod rechten hebben posten in zo'n sticky topic.
en dat is nou juist het probleem ;) :P

maar er zit idd wel wat in, net als bij HA voor hoeveel is dit nog waard ensow :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 12:32 schreef morgoth het volgende:
Ja, dat zijn die FAQ's en mededelingen voor ieder forum ja...
Maar ik bedoel dan normale threads, waar dus ook iedereen in kan posten, maar dat begreep je vast al :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Probleem: op een gegeven moment staan er alleen maar 'belangrijke' topics in de (zichtbare) topiclist. Dat lijkt me niet echt practisch :)

Wat een mod _zou_kunnen_ doen is (ongeveer) het volgende:

Een FAQ topic maken dat "Nuttige Topics" (oid.) heet, waarin al die 'belangrijke' topic zijn gelinkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 12:37 schreef Jaymz het volgende:
Probleem: op een gegeven moment staan er alleen maar 'belangrijke' topics in de (zichtbare) topiclist. Dat lijkt me niet echt practisch :)

Wat een mod _zou_kunnen_ doen is (ongeveer) het volgende:

Een FAQ topic maken dat "Nuttige Topics" (oid.) heet, waarin al die 'belangrijke' topic zijn gelinkt :)
Ik kan me niet voor stellen dat ieder forum hier meer dan 4 van die std topics heeft...

en mocht het na verloop van tijd een niet zo'n belangrijke thread meer zijn, dan kan die toch wel weer weggehaald worden?

Ik weet ook wel dan je dat zo in de FAQ's kan posten, maar ervaring (zover je bij mij van ervaring kan spreken) leert dan lang niet iedereen in die FAQs kijkt... en misschien dan 1 keer, maar je leert ze niet uit je hoofd en je gaat ook niet voor iedere thread die je wilt posten kijken in de faq of het wel mag...

Verwijderd

Als een database adje de datum en tijd van een topic errug hoog zet is het al voor elkaar in mijn denkwereld :)

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:31

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

* KroontjesPen vraagt er gelijk een aan voor de bejaardensoos in SG O-) :P

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Kan een mod de tijd niet aanpassen dan ?
Dan kan zo'n topic op 2050 geplaatst kunnen worden en ben je er zeker van dat 'ie bovenaan staat... (8> :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Pagina: 1