Day Of Defeat 2.0

Pagina: 1
Acties:

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
op www.dayofdefeatmod.com is een filmpje neergezet van DoD 2.0... en die is echt :9~

dit zijn de nieuwe dingen in 2.0;
-nieuwe class; heavy machinegunner
-handmovements, dus bewegingen maken om je teammates dingen duidelijk te maken
-nieuwe models
-nieuw wapen voor axis; schep
-nieuwe HUD

en nog veel meer, kijk zelf maar en geef je mening...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
52 MB!

Maarja, zal t vast wel waard zijn :)

• DoD Cerberus
t is t echt wel waard, want je ziet allemaal dingen die helemaal niet bekend zijn gemaakt enzo..

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Lampie
  • Nu online
:r corrupte zipfile :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wanneer komt ie uit ?
Ik speel als sinds Beta 1.0 en op het moment heb ik het wel gezien met 1.3!
Laat 2.0 maar komen !

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 12:10 schreef Lampie het volgende:
52 MB!

Maarja, zal t vast wel waard zijn :)
modemer?

• DoD Cerberus
2.0 staat gepland om voor het einde van dit jaar uit te komen, maar gezien het fimpje zal t wel over een week of 2 ofzo zijn...

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ben hem nu aan het downloaden. we zullen zien :)

edit:

heb hem dus net gezien. vet gaaf filmpie. ik vond het bloed veel mooier geworden of ligt dat aan mij. kan haast nie wachte :Y).

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Hijs best leuk..... shit, dit had je me niet moeten laten zien, nu ga ik dus ook DoD spelen en ik had al zo weinig tijd :+

MechWarrior || Monsters Game

• M@NIC
Op zondag 04 november 2001 14:21 schreef GambitRS het volgende:
Hijs best leuk..... shit, dit had je me niet moeten laten zien, nu ga ik dus ook DoD spelen en ik had al zo weinig tijd :+
The same here.... ;(

• Lampie
  • Nu online
Op zondag 04 november 2001 13:32 schreef Caspian het volgende:

[..]

modemer?
Kwello-wer

:(

• DoD Cerberus
^^ kick

ik wil de meningen van anderen horen!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
Hij is idd erg vet, tsja, grafisch gezien blijft tie natuurlijk veroudert, maar het ziet er erg goed uit.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 23:10

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 04 november 2001 12:08 schreef The_Operative het volgende:
op www.dayofdefeatmod.com is een filmpje neergezet van DoD 2.0... en die is echt :9~

dit zijn de nieuwe dingen in 2.0;
-nieuwe class; heavy machinegunner
-handmovements, dus bewegingen maken om je teammates dingen duidelijk te maken
-nieuwe models
-nieuw wapen voor axis; schep
-nieuwe HUD

en nog veel meer, kijk zelf maar en geef je mening...
schep? wtf moet je met een schep met de halflife engine!

• twiekert
  • Laatst online: 01-02 18:33
Op zondag 04 november 2001 22:53 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

schep? wtf moet je met een schep met de halflife engine!
mee slaan natuurlijk. bekijk nou maar ff dat filmpie

Verwijderd

Graven in een Duitse bil!!!

Maar het lijkt me wel eeerruugg gaaf!!!

Ik heb DoD vandaag me eerste keer gespeeld! Meteen verslaafd (wat doe ik eigelijk hier dan :D)!!!

Maar dit brengt met tegelijk ook weer op het idee om het te gaan spelen :).

• DoD Cerberus
die schep is erin gedaan om het realistischer te maken, een hoop duitsers hadden geen mes bij zich dus maakten ze de rand van hun schep scherp en sloegen ze daarmee...

je kan er dus niet mee graven ofzo....

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
DoD ownt vet vind ik !!

het filmpje ziet er errug goed uit :p

* Dieter kan niet wachten op de release

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Jezus wat lelijk! Als je het vergelijkt met cs tenminste... Dit spel kan me echt niet boeien...

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 05 november 2001 17:13 schreef Oakley het volgende:
Jezus wat lelijk! Als je het vergelijkt met cs tenminste... Dit spel kan me echt niet boeien...
wat wou je het is een filmpje. en ik verzeker je het is echt gaaf >:).

• M@NIC
Op maandag 05 november 2001 17:13 schreef Oakley het volgende:
CS heeft natuurlijk ook een compleet andere engine...NOT! |:(

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

misschien betere models ofzo...

• Oakley
Kan iemand me uitleggen waarom ik CS zou moeten verlaten en DOD zou moeten gaan spelen... Ik snap het niet. Het is volgens mij ongeveer hetzelfde, maar dan met lelijke ouderwetse guns, hoekerige onrealistische poppetjes, en een stom uitgekauwd tweede wereldoorlog scenario. Waarom zou ik niet meteen overgaan op Wolfenstein, als ik dan toch de behoefte zou voelen om tweede wereldoorlog spelletjes te spelen.

Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd, ik ben bereid van gedachten te veranderen wanneer iemand me weet te overtuigen.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op dinsdag 06 november 2001 19:53 schreef Oakley het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik CS zou moeten verlaten en DOD zou moeten gaan spelen... Ik snap het niet. Het is volgens mij ongeveer hetzelfde, maar dan met lelijke ouderwetse guns, hoekerige onrealistische poppetjes, en een stom uitgekauwd tweede wereldoorlog scenario. Waarom zou ik niet meteen overgaan op Wolfenstein, als ik dan toch de behoefte zou voelen om tweede wereldoorlog spelletjes te spelen.

Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd, ik ben bereid van gedachten te veranderen wanneer iemand me weet te overtuigen.
Gaat om gameplay, daarna pas om graphics |:(

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

niemand zegt dat je CS moet verlaten. maar je kan tog ook 2 mods tegelijk doen :Z (ja niet tgelijk maar de ene x CS de andere x DoD). En DoD is dus wel ff heel anders dan RTCW.
maarja om dat je het nog nooit heb gespeelt...... tja.....:z

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023

dat wordt niet van je gevraagd. dus hou erover op
btw wat is dat met al die CSers die zich aangevallen voelen als je het over een andere mod hebt dan CS.

En een mod wordt nietr alleen gemaakt door de graphics gameplay en COMMUNITY hebben een hoop effect hoor.
Aangezien CS geen fatsoenlijke community heeft die niets anders wil kennen dan dat over dood gecheate CS zal je mij daar nooit vinden.
Ook om eerlijk te zijn kan ik de models van CS ook niet echt geweldig noemen, alles is standaard shit niks zelf bedacht.
De CS flame kan eewig doorgaan denk ik >:)

Maar btw DoD is gewoon cool welke versie dan ook het is goed 8-)

Oh en alvast van te voren ik ben niet zo'n mod-pimp die alleen zijn mod kan waarderen. ik zelf ben vervent Science and industry speler. wat naar mijn mening een nog veel leukere en originelere mod is. www.planethalflife.com/si

• DoD Cerberus
Day Of Defeat is beter omdat campen bijna verplicht is en omdat teamplay moet om normaal te kunnen winnen.
verder speel je een class en kun je geen wapens kopen.

lees de site maar eens ff dan snap je t wel....

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

is dat muziekje bij dat filmpje ook niet van Mission Impossible 2? en hoe heet dat nummer weet iemand dat best gaaf nummer.

• Oakley
Oh en alvast van te voren ik ben niet zo'n mod-pimp die alleen zijn mod kan waarderen. ik zelf ben vervent Science and industry speler. wat naar mijn mening een nog veel leukere en originelere mod is. www.planethalflife.com/si
Hehehehe... Ik wilde alleen maar ff wat reactie losmaken. Natuurlijk moet iedereen zelf weten welk spel hij speelt. Ik vroeg me alleen of DOD ook zo'n hechte fanbase heeft als CS. Ik heb DOD geprobeerd maar vind het toch niet echt iets voor mij. Trouwens Wolfenstein vind ik ook nog niet echt wat aan, maar misschien wordt het wel wat.
Science en Industry had ik nog niet van gehoord. Is dat een spel met allemaal futuritische wapens ofzo. Wat vind je er zo leuk aan? ( ben ik gewoon benieuwd naar :))

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op dinsdag 06 november 2001 20:19 schreef brainball een hoop =):

[..]

btw wat is dat met al die CSers die zich aangevallen voelen als je het over een andere mod hebt dan CS.
Hee respect voor CSsers he! >:)

Ik ben CSser, maar ik vind DoD ook leuk! Hoewel ik het niet begrijpt :P .

Vind de snijper zo cewl :) .

Steam

Pagina: 1