Toon posts:

NFS5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej,

ik ben weer helemaal weg van NFS5:PU. maar ik draai win2k en daardoor moest ik de gimme.dll file deleten, wil ik kunnen speen onder win2k.

Maar hierdoor is het volgens mij niet meer mogelijk om te spelen over internet, wat kan ik hier aan doen, zodat ie ook over inet te spelen is (behalve ene andere os gebruiken).

En ik 4 cars gehaald van de officiele site, zijn er nog meer cars? en zoja, waar te halen?

En is het mogelijk om via een of ander proggie een baan te maken? ik wil namelijk wel es met mn GT2 op zandvoort racen, die zou ik dan globaal kunnne nabouwen...

BvD,

Jasper aka MrFreeman

Verwijderd

Topicstarter
hij zegt dus dat de gamefile corrupt is doordat ik dat .dll'tje heb weggedonderd. Ook klapt ie er soms gewoon uit. En is er een cheat (ja, normaal doe ik hier niet aan...) zodat ik alle banen kan berijden? ik heb er nu maar 4 tot mijn beschikking, en hoe kan ik op een legale manier alle banen krijgen?

Verwijderd

Haai

Je moet je swapfile instellen op 128 tot 256 mb en dan kun je gewoon spelen en gimme.dll gebruiken (als je em nog niet hebt weggegooid natuurlijk)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
dat wordt dan dus ff opnieuw installen... :) anywayz bedankt! zal het es proberen

Verwijderd

Topicstarter
OK hij werkt, maar nu zegt ie dat de patch-dinges ofzo corrupt is...

is er verder iemand met antwoorden op mn andere vragen? :p

Verwijderd

Topicstarter
schop :'(

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
hier een site met wat andere nfs5 auto's. Het staat vol met links dus via die site kan je nog veel meer vinden..

Hoe is het racen online of op een lan? dat zou ik nal wel eens een keer willen doen..

hehehe. link vergeten :+

http://nfsgarage.racerplanet.com/pu/

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Topicstarter
mijn dank is groot!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag online willen racen. ik denk dat de file corrupt is omdat ik em niet legaal heb :) maar anywayz... bedankt voor de links...

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:23

Fuelke

Forza Ferrari

Wel, het is niet helemaal een cheat, maar echt pure gaming is het ook niet, mar om op alle banen te rijden kan je een multiplayerspelleke met jezelf beginnen. dan kan je uit alle auto's en alle circuits kiezen. Niet zo leuk, maar ja...

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
hehe... laat die cheat maar hangen.. ik d/l wel wat kewle cars.

Maar die cars die ik gedownload heb, die komen dan zeg maar als een appart profile in nfs, dus niet dat ze bij mijn profile erbij worden gezet... weet iemand hoe ik dat doe?

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Auto's die je download werken niet in careermode als je dat bedoelt. Dat kan je ook niet instellen; het kan gewoon niet

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Als je non-officiële auto's download heb je wel het probleem dan andere auto's vervangen worden ipv dat ze er gewoon bij komen :(

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mag ik op dit forum vertellen hoe hij z'n NFS weer op internet kan spelen? (geen crack ofzo maar trucje...)

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk mag dat :)contact me anders maar via msn...

jappiemullie@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er een linkje om de update naar de update van de nieuwste versie (update prog werkt niet meer)...

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

KillerB

______

Op zondag 04 november 2001 20:57 schreef Insanepeanut het volgende:
Mag ik op dit forum vertellen hoe hij z'n NFS weer op internet kan spelen? (geen crack ofzo maar trucje...)
*sgop*

Ik wil het zeer graag weten, en lijkt me wel dat dat mag toch :?
zo niet msn me maar op kennym@zonet.nl
Alvast bedankt

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wil niet een beetje vervelend zijn, maar ik vind het een beetje asociaal om de oplossing dan via MSN oid te geven ipv over dit forum.

Op de manier zoals je het nu doet heeft er niemand hier enige profijt van. :{

C:\>_

• KillerB
  • Laatst online: 04-09-2025

KillerB

______

Als het hier mag zie ik het liever hier verschijnen dan op me MSN.
Alleen als het niet mag..... dan wil ik graag met hem ehum babbelen via MSN over het probleem O-)

• FastBunny
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Ik draai ook W2K en kan prima online gamen! Let op online gamen kan alleen met een orinele versie! Aangezien een patch wordt geinstalleerd de eerste keer dat je em wilt spelen en ie dan niet meer werkt :(

* FastBunny heeft het spel lekker orgineel en raced vaak online!

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Pagina: 1