Wil binnenkort een nieuwe case aanschaffen en nu heb ik een aardige gezien bij Memo Computers. Het is de Dragon Luxe Miditower 160.180. Heeft iemand die kast en wat vinden jullie ervan. Is da wa?
WA IS DA?
Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Wil mn bestaande systeem overbouwenOp zondag 04 november 2001 11:28 schreef klikodog het volgende:
wat ga je allemaal in die kast zetten ??
Asus CUV4X P3733 512ram 20gig maxtor AsusV7100 SB1024 NE2000
Verwijderd
om je kast hoef je niet druk te maken gezien je een p3 hebt en warmte dus geen probleem zal opleveren en erg veel hoeft er niet in dus ruimte ook geen probleem ik zou zeggen ga naar de winkel en koop een leuke midi tower
Het is soms ook wel handig om aan de toekomst te denken. Die PIII heeft niet het eeuwige leven.Op zondag 04 november 2001 11:37 schreef klikodog het volgende:
om je kast hoef je niet druk te maken gezien je een p3 hebt en warmte dus geen probleem zal opleveren en erg veel hoeft er niet in dus ruimte ook geen probleem ik zou zeggen ga naar de winkel en koop een leuke midi tower
En trouwens, ik heb ook een PIII en ook een big-tower. Anders past m;n waterkoeling er nie in
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
hehe sorry lukt niet, maar kijkt ff bij www.memo.nl daar staat die met zn specs.Op zondag 04 november 2001 11:20 schreef da_rippah het volgende:
post een pic als het kan?
Verwijderd
wat gebruik jij bij je waterkoeling? ik krijg het allemaal in een full-towerOp zondag 04 november 2001 11:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En trouwens, ik heb ook een PIII en ook een big-tower. Anders past m;n waterkoeling er nie in
Verwijderd
het is inderdaad een chieftech type dragon onze handige vriend topic starter heeft het art code om te bestellen neer gezet van die memo site maar waarom neem je art nr 160.182 niet of de 160.183 niet voor inderdaad de toekomst is een big tower wel erg handig bv een athlon is eigenlijk niet te doen in een midi tower gezien de hitte
ik zelf heb geen ervaring met een chieftech kast ik heb nu een addtronics ik heb wel getwijfeld tussen chieftech en addtronics enkel mijn keus is op addtronics gevallen gezien ik veel meer wil uitbreiden den in de kast
ik heb al vaker gelezen dat de plaat waar het mobo op zit van een chieftech kast dat die vast aan de kast zit als dat zo is dat niet erg handig
ik zelf heb geen ervaring met een chieftech kast ik heb nu een addtronics ik heb wel getwijfeld tussen chieftech en addtronics enkel mijn keus is op addtronics gevallen gezien ik veel meer wil uitbreiden den in de kast
ik heb al vaker gelezen dat de plaat waar het mobo op zit van een chieftech kast dat die vast aan de kast zit als dat zo is dat niet erg handig
Schitterende kast. Ook veel positieve reviews gehad. Duur maar je krijgt er wat voor terug.
das een p'fecte kast
ik heb zelf een de "miditower scorpio deluxe"
zelfde inhoud, ander uiterlijk
zeker aan te raden
ik heb zelf een de "miditower scorpio deluxe"
zelfde inhoud, ander uiterlijk
zeker aan te raden
en waar slaat dat op? ik heb er nooit problemen mee gehadOp zondag 04 november 2001 12:09 schreef Silenzer_nl het volgende:
memo sucks....
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Pagina: 1