live! surround (met labtec 2514) in spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
ik heb sinds eergisteren een 4.1 boxenset, de labtec 2514. Het geluid is echt zeer goed :D en nu vroeg ik mij af.. ik ben een vervent (zo spel ik het goed? :+) spellen speller.. vooral Unreal Tournament; Red Alert 2; Emperor, Battle for dune; etc etc nu vroeg ik mij af.. ik heb mijn pc (win2000 pro, straks weer winXP er op als ie binnen is :D) nu po 4 speakers gezet maar niet op surround (ik heb een Live! value), nu als ik spellen wil spelen moet ik hem dan op surround zetten en ondersteunen mijn spellen dat wel???

• Ankh
  • Nu online
iemand?...???

• Ankh
  • Nu online
zeker een moeilijke vraag tering :P :+

Verwijderd

Zit met hetzelfde probleem, en niemand kon mij t antwoord geven, kick m dus maar even. Kreeg de indruk dat die Labtec set geen echte surround set is.
Weet wel dat je een eax update (>50mb !) kan downloaden voor UT

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 16:00 schreef Bandiet het volgende:
Zit met hetzelfde probleem, en niemand kon mij t antwoord geven, kick m dus maar even. Kreeg de indruk dat die Labtec set geen echte surround set is.
Weet wel dat je een eax update (>50mb !) kan downloaden voor UT
Mjah maar dat eax update vern**kt de UT sound alleen.
Ik heb ook labtec 2514, als ik jou was zal ik gewoon op 4 boxen laten, want surround is het ook nix.

Als je echt surround wilt moet je maar 6 boxen kopen ofzow >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mensen, wat een onzin dat de labtec geen echte 4.1 speakerset is. Dat ding zit gewoon aangesloten op de 4 kanaals uitgang van de geluidskaart.

Als je wil weten hoe je in een specifiek spel zo'n effect aan de praat krijgt, moet je posten in [forum=12] en als je wil weten hoe je dit met een live moet doen (4 speakers aan de praat krijgen) dan moet je in de faq lezen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.