ik heb sinds eergisteren een 4.1 boxenset, de labtec 2514. Het geluid is echt zeer goed
en nu vroeg ik mij af.. ik ben een vervent (zo spel ik het goed?
) spellen speller.. vooral Unreal Tournament; Red Alert 2; Emperor, Battle for dune; etc etc nu vroeg ik mij af.. ik heb mijn pc (win2000 pro, straks weer winXP er op als ie binnen is
) nu po 4 speakers gezet maar niet op surround (ik heb een Live! value), nu als ik spellen wil spelen moet ik hem dan op surround zetten en ondersteunen mijn spellen dat wel???
Verwijderd
Zit met hetzelfde probleem, en niemand kon mij t antwoord geven, kick m dus maar even. Kreeg de indruk dat die Labtec set geen echte surround set is.
Weet wel dat je een eax update (>50mb !) kan downloaden voor UT
Verwijderd
Mjah maar dat eax update vern**kt de UT sound alleen.Op vrijdag 23 november 2001 16:00 schreef Bandiet het volgende:
Zit met hetzelfde probleem, en niemand kon mij t antwoord geven, kick m dus maar even. Kreeg de indruk dat die Labtec set geen echte surround set is.
Ik heb ook labtec 2514, als ik jou was zal ik gewoon op 4 boxen laten, want surround is het ook nix.
Als je echt surround wilt moet je maar 6 boxen kopen ofzow
Mensen, wat een onzin dat de labtec geen echte 4.1 speakerset is. Dat ding zit gewoon aangesloten op de 4 kanaals uitgang van de geluidskaart.
Als je wil weten hoe je in een specifiek spel zo'n effect aan de praat krijgt, moet je posten in [forum=12] en als je wil weten hoe je dit met een live moet doen (4 speakers aan de praat krijgen) dan moet je in de faq lezen
Als je wil weten hoe je in een specifiek spel zo'n effect aan de praat krijgt, moet je posten in [forum=12] en als je wil weten hoe je dit met een live moet doen (4 speakers aan de praat krijgen) dan moet je in de faq lezen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()