• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik wil ff mededelen dat ericsson toch wel ff de beste service heeft als het gaat om garantie en dergelijke.

[onderbouw mode]
Door het overweldigende gebruik van mijn T28s was helaas de active flip en mijn batterij status naar de mobile hemel.

(nu kun je wel zeggen dat ericsson kwalitiet slecht is maar ik geloof niet dat een andere telefoon een 0.5 liter cola zwemles kan weerstaan, gecombineerd met een aantal flinke smakken, rennend over straat, telefoon die uit je zak vliegt en vol op de grond terpletter slaat, broertje die op je telefoon staat enz enz enz)

Na deze gebeurtenissen was het idd zo dat ie naar een "Ericsson Service Point" moest. Daar vertelde de de man achter de toonbank dat ie nog garantie had, mooi is dat dacht ik. Maandag ingeleverd en tot mijn grote verbazig kreeg ik vrijdag al een belletje dat ie gefixed was.
Ik de telefoon opgehaald, hebben ze me een hele nieuwe case gegeven, + accu + active flip + software update!!

[/onderbouw mode]

Kijk, dat noem ik pas service!!!

PS voor de andere T28s gebruikers, Mijn normale accu die ik gekregen heb gaat nu 75 uur mee ipv 52 uur *D !!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Netjes, zo zou de service bij elk bedrijf moeten zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zeker erg nette service :)

Verwijderd

Mmm, dat klinkt hoopvol, ik heb hier een brakke t29.
Waar vind ik trouwens die ericsson service centra?

• vacuumcleaner
Waar woon je>? in amsterdam heb je er 2 geloof, ik
1: Phonehouse bij museumplein
2: Teleworld Kinkerstraat

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Mmm. Hoe lang krijg je eigenlijk garantie van ericsson? zeker niet meer als een jaar?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• vacuumcleaner
geen idee, volgends mij zat ik al over een jaar, maar die flip achter de balie zei het dus ikke blij :)

Pagina: 1