Aparte submit voor drivers?

Pagina: 1
Acties:

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27
IS er of kan er een aparte submit komen voor drivers waar dan ook daadwerkelijk iets aan wordt gedaan? Want ik lees en ook uit eigen hand merk ik dat vaak driver updates die binnenkomen via de nieuwssubmit genegeerd worden.

Beetje slechte zaak lijkt mij. Maar ik vroeg me dus af er er niet iets aparts voor de drivers kon komen

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zoiets kan er wel komen als uitbreiding op de nieuwssubmit, maar dat gaat het probleem dat niet alle submits wordt gepost niet oplossen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
een aantal dingen zoals de detonator drivers en voor de SBlive enzo staan toch in de meuktracker?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hij bedoelt dat je nu voor drivers en nieuws dezelfde submit gebruikt. Hij zou graag een aparte voor drivers zien, waar overigens wel iets voor te zeggen is.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er staat al iets op de planning om die intern te filteren. Dat niet alles gepost wordt komt niet omdat we dingen negeren, maar omdat we veel meer binnen krijgen dan we kunnen verwerken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Freezerator
Misschien voor drivers een soupelere regeling, users die bv zolang geregged zijn, dan zelf drivers tot meuktracker mogen toevoegen oid. Kijk, er hoeft geen enorm verhaal bij worden geschreven, en de titel is vaak ook simpel te verzinnen

Verwijderd

Is er geen aparte Submit-thread op GoT?
k heb geen zin om op t.net in te loggen alleen om drivers te submitten, en heel soms nieuws.

Trouwens, kijk eens of dit wat is:

http://www.everythingusb.com/news/index/546.htm

Bootable usb-opslagmedium als vervanging van floppydrive.
Moederbord-bios-verbouwingen welke hiervoor vereist zijn, zijn niet bekend.

zie ook www.m-sys.com dacht ik gelezen te hebben.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op zondag 04 november 2001 10:43 schreef WouterTinus het volgende:
Dat niet alles gepost wordt komt niet omdat we dingen negeren, maar omdat we veel meer binnen krijgen dan we kunnen verwerken.
Dan lijkt een crew uitbreiding wel voor de hand liggend lijkt mij... :Z

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 05 november 2001 09:40 schreef EquiNox het volgende:

[..]

Dan lijkt een crew uitbreiding wel voor de hand liggend lijkt mij... :Z
Wat nou :Z? We hebben al een aantal keer een groot aantal mensen aangenomen, twee maanden geleden nog 14 stuks, en kijk maar eens hoe goed dat plan van je werkt. Even nadenken voor je begint te :Z-en.

• Freezerator
tja, misschien toch iets maken dat vaste bezoekers, of bezoekers nadat ze zich hebben aangemeld dan permissie krijgen om drivers te submitten als ze tegenkomen

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op maandag 05 november 2001 19:03 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Wat nou :Z? We hebben al een aantal keer een groot aantal mensen aangenomen, twee maanden geleden nog 14 stuks, en kijk maar eens hoe goed dat plan van je werkt. Even nadenken voor je begint te :Z-en.
Verkeerde mensen aangenomen, misschien

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 05 november 2001 21:32 schreef MikeN het volgende:
Verkeerde mensen aangenomen, misschien
ach, als je na meer dan 3 jaar nog steeds maar een heel klein groepje mensen hebt gevonden dat kan doen wat we willen/verwachten dat ze doen, wordt het tijd om de werksituatie grondig te herzien, misschien :)

Pagina: 1