Ja, bij de Kijkshop hebben ze een Supertech in de aanbieding! Dat is echt een brut vet ding 2*20watt, zitten gelijk 2 van die megaboxen bij van 80watt pmpo.
[serieus]
Je weet zelf beter wat je moet kopen dan wij. Ga anders even kijken op een rommelmarkt
[serieus]
Je weet zelf beter wat je moet kopen dan wij. Ga anders even kijken op een rommelmarkt
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Ligt totaal aan wat voor muziek je draaitOp zondag 04 november 2001 08:39 schreef BaseFreak het volgende:
Wat voor car audiosyteem moet ik kopen.
Iemand een tip ??
hou je van klassiek
hou je van wat meer gebonk
(PS tis maar een voorbeeldje
B&O moet je nemen! Das pas geluid. Of je neemt dat merk uit de Lexus, das iets beter geluid
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Rockford fosgate
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Zonder specs krijg je geen duidelijk antwoord, dat zie je wel inmiddels. Bovendien is hier geen juist antwoord op te krijgen denk ik aangezien op deze vraag, hoe je het ook nader specificeert, altijd als antwoord 'smaken verschillen' kan geven.
Verwijderd
Het is een Basefreak! Koop gewoon een dikke Subwoofer met een versterker er bij! Een radiotje kan je gewoon van 1 van de bekende merken kopen
[offtopic]
Nou ja niet helemaal offtopic, dit had ik ooit in m'n auto (heeeeeeel lang geleden). Tegenwoordig heb ik een simpel Pioneer radiootje erin (wel met cd)

Nou ja niet helemaal offtopic, dit had ik ooit in m'n auto (heeeeeeel lang geleden). Tegenwoordig heb ik een simpel Pioneer radiootje erin (wel met cd)

edit:
Even wat specs, 2x Pioneer versterker van 2x200 Watt en 1 versterker van 2x150 Watt. De Pioneer woofer van 300 Watt heb ik later nog vervangen door een Amerikaanse Lanzar met een alu-kooi. De versterker kun je ipv 2x200 Watt ook zo aansluiten dat de opbrengst 1x400 Watt is. Maar ik houd het erop dat het echte (nominale) vermogen ongeveer 1x200 Watt is
Even wat specs, 2x Pioneer versterker van 2x200 Watt en 1 versterker van 2x150 Watt. De Pioneer woofer van 300 Watt heb ik later nog vervangen door een Amerikaanse Lanzar met een alu-kooi. De versterker kun je ipv 2x200 Watt ook zo aansluiten dat de opbrengst 1x400 Watt is. Maar ik houd het erop dat het echte (nominale) vermogen ongeveer 1x200 Watt is
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Ach dit is een poosje leuk, maar dan heb je het wel gehad hoor. Ik ben trouwens niet van het type raampjes open en al bonkend door de stad rijden. Het ging me echt om de kwaliteit en dan alleen voor mezelf.
Voorin zaten trouwens een setje 16 cm 2-weg van Pioneer (die digitale serie) en een setje zware tweeters.
De radio (ook van Pioneer, weet alleen het type niet meer) had een casette achter het frontje en de geinige optie dat het geluid harder ging naarmate de rijgeluiden toenamen.
Voorin zaten trouwens een setje 16 cm 2-weg van Pioneer (die digitale serie) en een setje zware tweeters.
De radio (ook van Pioneer, weet alleen het type niet meer) had een casette achter het frontje en de geinige optie dat het geluid harder ging naarmate de rijgeluiden toenamen.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Als je slim bent ga je voordat je iets nieuw koopt eerst eens langs een paar inbouw car center's. Deze hebben vaak leuke 2e handse speakers, versterkers, radio's voor een leuke prijs en geven er vaak nog garantie op ook.
En voor het echte werk neem Rockford Fosgate. Deze is wel duurder dan een Pioneer of Kenwood, maar dan heb je ook wat.
En voor het echte werk neem Rockford Fosgate. Deze is wel duurder dan een Pioneer of Kenwood, maar dan heb je ook wat.
Verwijderd
Ik ben een zware car audiofreak en heb voor mijn golf 4 gekozen voor caliber, dit merk levert goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wil je superspul neem dan inderdaad Rockford Fosgate. Budget speelt natuurlijk ook een rol maar ik heb de eerste keer allemaal rommel gekocht van climax maar daar was na 3 maanden niks meer van over. Nu heb ik een caliber 5 kanaals versterker, caliber woofer, compo set voor en achter in de hoedeplan caliber 3 weg speakers dit alles word aangestuurd door een jvc black panel met 12 cd wisselaar. Als je koopt bij een goede car audio dealer dan mag je trouwens zovaak omruilen als je wil ik heb denk ik wel 6 basskisten geprobeerd voordat ik mijn keuze had gemaakt.
Ik heb een JVC radio met 4 magnat speakers.
vrij relaxed geluid...
vrij relaxed geluid...
zelf ben ik zeer tevreden met mijn clarion radio
lekker met een (moderne) klasieke draaiknop, niks fijner dan dat. die irritante toetsjes voor het volume zijn echt k*t
lekker met een (moderne) klasieke draaiknop, niks fijner dan dat. die irritante toetsjes voor het volume zijn echt k*t
Audi: Vorsprung durch Technik
Pagina: 1