Toon posts:

Elsa Gladiac 516 Ti200 ervaring??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YEP het moet zijn: ELSA GLADIAC 516 Ti!!!! my bad!!

Ik heb nu een Asus V7700 GTS 32 meg tv-uit, maar wil eigenlijk die Elsa kopen.

Ik kan helaas nog geen specs van hem vinden op de elsa site......(ok geen uitgebreide dan)uitgebreide dan)

Heeft iemand hem al of een vergelijkbare GF2 Ti200?

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
dat is de elsa 721 toch???

edit: ik las verkeerd, maar achter de geforce 2 hoort alleen maar Ti achter te staan en niet Ti200.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Van V7700 naar Gladiac516 levert je niks extra op qua performance. Als je de 721 bedoeld (een Geforce3 met 175MHz core en 400MHz DDR ram) hangt het vooral van je cpu (en ook type ram) af of je er wat mee op zal schieten. Kijk eens naar dit artikel, kan erg verhelderend werken; kun je zien wat het effect is van bepaalde upgrade's zoals grafische kaarten en cpu's en met name de combinties daarvan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, de overstap naar die kaart is meer een kwestie van ondersteuning vanuit de winkel dan voor extra performance

heb deze kaart gekocht bij Space-promotion.nl en dat verhaal zal ik je besparen maar ik vind t idee wel prettig dat ik altijd naar een winkel terug kan als ik problemen en niet 2 weken hoef te wachten totdat de kaart uberhaupt bij hen binnen is

om over de 3 jaar garantie nog maar niet te spreken

is die kaart dan verder interessant??

hoe is de tv-uit?? daar wil ik iig niet op achteruit gaan

Verwijderd

GTS=GF2TI kwa performance.
Zonde van je geld als je het aan mij vraagt.
Ik zou dan minimaal voor de GF3 TI200 gaan.

Verwijderd

Topicstarter
ah ok dan gf3 is te duur, heb deze kaart net 2 dagen maar zie die winkel dus echt niet meer zitten.....
krijg bij die elsa namelijk ook software en kabels..dit is de kale versie van de v7700 (niet pure) maar wel met tv-uit

ik heb wel specs gezien en hij is sneller dan de gts en pro

kan ze helaas niet vinden
Pagina: 1