Brakke Plextor 12x10x32s

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo ik kan van een collega een brakke Plextor 12x10x32s krijgen maar hij is een beetje stuk.

Wat er gebeurt is is het volgende de beste man is met zijn knie tegen het openstaande cd-lade gestoten en toen is er iets afgebroken van binnen en de cd-lade zit ook niet lekker meer.Ik heb het nog niet gezien hoe kapot die is.

Nou heeft ie dat ding vorig jaar December gekocht als Retail versie hij heeft ook de bon nog .Nou geloof ik niet dat je door eigen schuld nog aanspraak kan maken op de garantie.

Maar zou het apperaat nog gerepareerd kunnen worden ?
En wat zou ik het beste kunnen doen ?

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Trotse Fundamentalist

gewoon doen alsof je neus bloedt en zeggen dat ie het niet meer doet...
met een beetje mazzel valt het WEL binnen de garantie...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Macaco
Daarom had ik ook al gevraagd neem hem morgen mee naar het werk ,maar hij kon niks beloven ,want hij gaat nogal vaak met de fiets naar het werk.

Ik zat ook te denken als ik nou voor december dat ding naar Plextor stuurt of via een hardware retailer dan komt het misschien allemaal nog goed :9~

En al moet ik er een paar centen tegenaan gooien vindt ik niet zo erg het apperaat koste toen de tijd rond de 900 pieken duh.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Klippy

Still Game

Op zondag 04 november 2001 02:00 schreef Lordy79 het volgende:
gewoon doen alsof je neus bloedt en zeggen dat ie het niet meer doet...
met een beetje mazzel valt het WEL binnen de garantie...
Ja kan altijd proberen ja.

Maar is 't echt een ernstig probleem? Want als hij 't wel nog doet, wat ik opmaak uit je verhaal ,kan je natuurlijk niet naar de winkel gaan en zeggen: Hij doet 't niet meer.

Als hij wel nog werkt, tegen vriend zeggen: Je daag ik hoef geen kapotte, ik je er 25 piek voor. :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Macaco
Ja kan altijd proberen ja.
Maar is 't echt een ernstig probleem? Want als hij 't wel nog doet, wat ik opmaak uit je verhaal ,kan je natuurlijk niet naar de winkel gaan en zeggen: Hij doet 't niet meer.

Als hij wel nog werkt, tegen vriend zeggen: Je daag ik hoef geen kapotte, ik je er 25 piek voor.
Hij heb tegen mij gezegd als je mijn helpt een pc samen te stellen en in elkaar te zetten krijg jij van mij die kappotte brander,nou ik zeg ik help toch wel ook al krijg dat ding niet ,maar ik vindt het zo zonde dat ding is gewoon niet gebruikt en nu is ie niet bruikbaar omdat er wat afgebroken is hij had het over de laserkop en de cd-lade,maargoed dat moet toch te repareren zijn ?

Ohja hij had ook nog een 2x yamaha brander ik zeg geeft ie er ook maar bij,hij zei dat is goed :D

• Klippy

Klippy

Still Game

Op zondag 04 november 2001 02:09 schreef NEWBIE het volgende:

[..]

Hij heb tegen mij gezegd als je mijn helpt een pc samen te stellen en in elkaar te zetten krijg jij van mij die kappotte brander,nou ik zeg ik help toch wel ook al krijg dat ding niet ,maar ik vindt het zo zonde dat ding is gewoon niet gebruikt en nu is ie niet bruikbaar omdat er wat afgebroken is hij had het over de laserkop en de cd-lade,maargoed dat moet toch te repareren zijn ?
Dus: Als je mij helpt krijg je van mij een kapotte brander :P
Goeie deal ;)
Maar ff serieus: Die kop lijkt mij niet te maken hoor.
Ik zou idd teruggaan dan ja, je hebt niks te verliezen. Wel ff opletten of 't niet teveel opvalt dat je CD-lade is afgebroken. Anders hebben ze ook wel door dat je een beetje slordig bent geweest.

• Macaco
Nou ok ik zal het proberen op de garantie te verhalen ,maar als dat niet mocht lukken kan dat ding toch voor een paar centen wel gemaakt worden dan zeg ik gewoon het was mijn eigen schuld of doen ze daar niet aan bij Plextor?

• Klippy

Klippy

Still Game

Op zondag 04 november 2001 02:14 schreef NEWBIE het volgende:
Nou ok ik zal het proberen op de garantie te verhalen ,maar als dat niet mocht lukken kan dat ding toch voor een paar centen wel gemaakt worden dan zeg ik gewoon het was mijn eigen schuld of doen ze daar niet aan bij Plextor?
Dan geeft Plextor je echt geen nieuwe uit medelijden hoor :P

• Macaco
Dan geeft Plextor je echt geen nieuwe uit medelijden hoor :9
A.S Maandag weten we het :D

Dan doe ik het verhaal uit de doeken.

• Macaco
Hier het vervolg,Ik heb de brakke plextor 12x4x32s op gestuurd zoals ik dat afgesproken hebt met de lui die bij Plextor werken.En ik zou ook voor de reperatie kosten 125 Euro opdraaien ik had geen bon meer en de drive was een keer open gemaakt door mijn beste collega omdat ie dacht ik kan hem zelf wel repareren.Dus ik het ding op laten halen door een courier en hij werd netjes meegenomen,en aangeboden bij plextor ter reperatie.Krijg ik dat ding van de week terug ik hem aansluiten nou er was niks gerepareerd de cd-lade deed nog net zo brak,en wat me ook opviel was dat de drive heel wat anders aan gaf in het scsibios en ook tijdens het booten van de pc namelijk dit W8420T dat is helemaal geen 12x4x32s ,dat was mijn collega ook opgevallen hij zei altijd ik kan helemaal niet op 12 speed branden nu weet ik waarom. Dus ik terug bellen naar Plextor hun het RMA nummer nagekeken en de technicus van Plextor heeft de drive gewoon terug gestuurd omdat ie open was geweest de zegel was verbroken,dus zegt ie kerel van Pextor we gaan wat anders regelen uw krijgt van ons een nieuwe drive en die wordt gebracht en de ouwe nemen wij in ik denk kaasie doen we.Vandaag is het dan zover en jahoor ik krijg een hele nieuwe dus ik zeg tegen die dame van de courierdienst hier deze drive moet uw mee terug nemen ,daar wist zei dus niks van ik zeg ok dan niet.Ik die nieuwe vol trots uit pakken zit er een 16/10/40A brander hagel nieuw in de doos.

Ja en nu !

Ik heb toch maar ff contact opgenomen met Plextor en nu worden morgen de twee drives die ik nu hier hebt opgehaald en ik KRIJG van hun een nieuwe Plexwriter 12x4x32S

Overigens de brakke drive komt bij Mediamarkt vandaan collega zei dat ie hem bij Alternate hebt gekocht maar op de doos zat toch echt een stickertje van Mediamarkt.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ist nou een 12x10x32 S of een 12x4x32 S :?
Wel netjes dat je een hagelnieuwe 16x10x40 terug kreeg, niet tevreden mee?
Zou het wel acceptabel vinden..
Maar aan de andere kant is SCSI fijner :9
In ieder geval heb je mooi een nette fikker voor noppes erbij :)

• Macaco
Ist nou een 12x10x32 S of een 12x4x32 S
Wel netjes dat je een hagelnieuwe 16x10x40 terug kreeg, niet tevreden mee?
Zou het wel acceptabel vinden..
Maar aan de andere kant is SCSI fijner
In ieder geval heb je mooi een nette fikker voor noppes erbij
Inderdaad ik was iets te gretig maar de topic titel zou Brakke Plextor 12x4x32s moeten zijn.

En inderdaad ben ik ook tevree met een 16/10/40A fikker,maar ik ben zo langzamerhand het IDE gebeuren aan het verbannen :)

Ik heb onderhand een hele toren met Plextor scsi fikkers :9
Pagina: 1