Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
<edit> Aw deze jonge is nog nieuw wat liev
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
als ik zo hoor dus niet of ik zit hier verkeerd, dit is toch de afdeling o/c he???
dan is dit zeeker un zinnige post
en jaa kzit hier net 2 daagjes, point being??
ow en ik zie bij jouw trouwes nog geen o/c-ed comput in je siggy staan...
*vraagt zich af op wat voor systeempje Cloontje zun benchmarks doet*
prima link, volgende keer graag een inleidend verhaaltje over wat er bij die link te vinden isOp zondag 04 november 2001 01:57 schreef DDan het volgende:
hebbie die post gezien waar die link heen gaat ofnie?
als ik zo hoor dus niet of ik zit hier verkeerd, dit is toch de afdeling o/c he???
dan is dit zeeker un zinnige post
en jaa kzit hier net 2 daagjes, point being??
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
DDan, probeer iets meer ABN te typen .. bvd.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Dan vind ik die van mij toch leuker, 900MHz sneller...Op zondag 04 november 2001 12:04 schreef TD-DMZ het volgende:
Volgens de screenies van hem gaat hij harder als mijn AMD XP 1800+ @ 1700 Mhz.
Ik vind eigenlijk dat er nog veel te weinig aandacht is voor deze cpu, er zijn weinig goede hardware sites die al reviews van die tuatalin celly hebben gedaan, iedereen let voornamelijk op de XP's terwijl zo'n nieuwe celeron ook best leuk is, voornamelijk omdat die dingen niet zo verdomt veel stroom vreten.
Verwijderd
ghzOp zondag 04 november 2001 12:16 schreef Da_Bink het volgende:
is wel leuk, 1.8 gig uit een celly.
Ik vind eigenlijk dat er nog veel te weinig aandacht is voor deze cpu, er zijn weinig goede hardware sites die al reviews van die tuatalin celly hebben gedaan, iedereen let voornamelijk op de XP's terwijl zo'n nieuwe celeron ook best leuk is, voornamelijk omdat die dingen niet zo verdomt veel stroom vreten.
mijn cellie@997.5
-2695 MIPS
-1335 MFLOPS
P4 1.6GHz
-3065 MIPS
-1955 MFLOPS
duz dan kan een cellie met bijna het dubbele aan MHz en L2 cache zeker die 1.5GHz P4 aan!
Verwijderd
wat vertel je me nu ??Op zondag 04 november 2001 15:49 schreef Da_Bink het volgende:
doh! Gig (kort voor giga) staat niet voor gigabyte, maar simpelweg voor 1.000.000.000 , dus opzich kan je ook wel gig zeggen, maar sommige mensen willen ook graag weten wat hij dan 1.000.000.000 keer doet, tja, dan zou je GHz neer moeten zetten, maar ik nam aan dat mensen op dit forum wel weten dat een cpu geen opslagmedium is
What are you doing? Admins krijg het idee van een troll hierOp zondag 04 november 2001 01:57 schreef DDan het volgende:
Anyway is het nodig dat ik mijn sig zet:
Watergekoelde zwaar opgefokt slechte pc?
Neu niet echt toch. Maar special voor jouw komtie
Amd Duron 700@800
256 ram
Water gekoeld
voodoo 3
draaiend in winxp
nou te vreden, dit voegt trouwens niks toe aan dit topic maar ja onzinng was die toch wel.
Leer eerst maar eens ABN, daarna ga je de regels lezen.
Na dag he.
en nie vertelle dat jij thuis netjes abn spreekt?
Wie begon er met een onzinnge topic?Op zondag 04 november 2001 16:30 schreef DDan het volgende:
Cloontje, als je nix zinnigs in te brenge hebt post dan svp nix, en ga ff iemand anders zun tijd zitte verspillen jaa?
en nie vertelle dat jij thuis netjes abn spreekt?
Jij bent er duz geen van, =OK, maar hou dan ook gewoon je waffe... euh... muiscursor van die post knop af!
CrashOne moet je sig nog wel ff aanpassen he?