Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
hoe koeld die ice I in jouw geval??
LCD displays kan je kopen bij Stuut & Bruin en Display Electronics. alleen zijn die duurder dan eio
LCD displays kan je kopen bij Stuut & Bruin en Display Electronics. alleen zijn die duurder dan eio
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hoe die koeld weet ik niet maar een black ide II iswat groter.Op zondag 04 november 2001 02:29 schreef ReseTTim het volgende:
hoe koeld die ice I in jouw geval??
Stuut en de bruin en display electronics got links, of staan ze in de faq
Verwijderd
Wat is er in godsnaam mis met conrad........ ? heb er ook een LCD weg ding werkt perfect!
Greetz Sparksta
Greetz Sparksta
Ik vind ze niet zo duidelijk maar welke heb je dan?Op zondag 04 november 2001 04:26 schreef CooltudE het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met conrad........ ? heb er ook een LCD weg ding werkt perfect!
Greetz Sparksta
Dus grote enzo ik wil namelijk een 4x20 kopen.
Zoek trouwens ook nog een ccfl maar ik bel stuut en de bruin maandag wel, vraag ik gelijk om een lcd. (welke controller moest er ook weer op? HD44 bla bla bla van hitachi?
Verwijderd
Heu Sparkstra, nieuwe nick?Op zondag 04 november 2001 04:26 schreef CooltudE het volgende:
Greetz Sparksta
Uit de clan of ..?
Ff ontopic mensen
maar wlek bestel nummer van die conrad 4x20
maar wlek bestel nummer van die conrad 4x20
Pagina: 1