Dat is dus een setup waarvan je eerst een preinstall doet op de hardeschijf en daarna na reboot van je computer gaat de setup een automatische batch installatie uitvoeren.
ja das wel intresant om te weten, iemand die hier al kennis van heeft?
ga hier morgen ook nog ff naar kijken.
ga hier morgen ook nog ff naar kijken.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Gewoon een image maken met Ghost dan heb je weer een schone install in 5 min.....
Dat is niet echt de vraag.Op zondag 04 november 2001 01:58 schreef dhm00 het volgende:
Gewoon een image maken met Ghost dan heb je weer een schone install in 5 min.....
Ik weet 't zelf trouwens ook niet. Ook geen behoefte aan eigenlijk
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Das geen antwoord op mijn vraag... ik weet dat zelf ook wel hoe ik een ghost moet maken....Op zondag 04 november 2001 01:58 schreef dhm00 het volgende:
in wat voor een context moet ik de vraag zien.... XP instaleren of een pakket unattended instaleren (b.v.office) over een netwerk op clients .....
kom er morgen wel op terug eventueel
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
op me werk liggen er cd's om de preinstalls te maken van xp ik ga wel ff kijken wat ik kan doen. heb ze nog niet hoeven te gebruiken
XP Unattended installeren. Zoals Compaq / HP dat b.v. met hun laptops doen. De gebruiker hoeft alleen nog maar na deze fabrieks installatie het PID nummer in te vullen zodra hij de laptop uit de doos opstart.Op zondag 04 november 2001 02:09 schreef MRic3 het volgende:
in wat voor een context moet ik de vraag zien.... XP instaleren of een pakket unattended instaleren (b.v.office) over een netwerk op clients .....
Dat doe je met de OPK tools. Deze krijg je bij een 3-pack XP gratis meegeleverd.
I'm the operator with my pocket calculator
Ik heb een OS nog nooit unattended gedaan maar ik d8 dat het wel mogelijk was en ook over het netwerk als je een TX netwerk kaart hebt die booten over het netwerk ondersteunt..Op zondag 04 november 2001 02:29 schreef tarzan24 het volgende:
[..]
XP Unattended installeren. Zoals Compaq / HP dat b.v. met hun laptops doen. De gebruiker hoeft alleen nog maar na deze fabrieks installatie het PID nummer in te vullen zodra hij de laptop uit de doos opstart.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Met win2k was dit remote install, maar de server moet dat ondersteunen dan. (win2kserver)Op zondag 04 november 2001 09:27 schreef MRic3 het volgende:
[..]
Ik heb een OS nog nooit unattended gedaan maar ik d8 dat het wel mogelijk was en ook over het netwerk als je een TX netwerk kaart hebt die booten over het netwerk ondersteunt..
Wat je dan doet is een kale install op de server zetten van winxp (ik weet niet zeker of dit werkt met winxp maar ik denk het wel) en die install in remote install zetten.
Verder moet de server een domain controller zijn en je moet zorgen dat de server verzoeken van clients kan beantwoorden. (is ergens een optie voor)
Verwijderd
je hebt hier voor een cd nodig van microsoft met daar op de OPK tools. die install je en dan kun je een package makenmet je software en alles er op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()