Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
Een CHIEFTEC/ANTEC/CHENMING kast kopen bij www.tweakshop.nl en gewoon 4 DELTA fans erin proppen.
MB temperatuur = 21 graden
AIRFLOW zat zou ik zeggen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
en ik bedoelde eigelik in dat leelik wit ding wat naast me staat... zitte nu 4 extra koelers in en natuurlik cpu fan, maar 100% is ut volges mij nie ech, mobo word max 24~25C...
bedoel meer zoiets als bijvoorbeeld ronde idekabels, plaatsing van fans in en aan dat ding enzoow (extra fan in zijkant direct op cpu fan?)...
Verwijderd
zinnige casemod: radiator in je kast en je cpu met water koelen, scheelt geluid en koelt beter.
Verwijderd
tja als we alles uit onze duimen konden zuigen blijft er niet veel van overOp zondag 04 november 2001 01:05 schreef DDan het volgende:
kweet er zelf natuurlik un aantal, maar kan nie alle zinnige mods zo maar ff uit mun duim zuigen he?
nog een zinnige casemod: op plaatsen waar je fans kunt plaatsen zitten vaak kleine gaatjes/sleuvjes om de lucht erdoor te blazen, deze eruit zagen en een fingerguard voor in de plaats zetten. resultaat: betere airflow en weer iets minder herrie
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
ow en Cloontje, leer es dialect ofzoow
Ik vind het niet erg als je het gebruikt ofzo maar doe het wel in mindere mate want nu heb ik niet zo zin om het door te lezen. Maar jouw vraag lijkt me nu behoorlijk beantwoord al, mede door jezelf dus.Op zondag 04 november 2001 01:20 schreef DDan het volgende:
yup das un goeie
ow en Cloontje, leer es dialect ofzoow
ow ut is al laat, dat zal ut zijn
grappig mannetjeOp zondag 04 november 2001 01:19 schreef Cloontje het volgende:
leer eens eerst nederlands
moet zijn:
leer eerst eens nederlands
Verwijderd
Als je MB temp al 24-25 graden is, waarom dan een betere airflow?
Als ik jou was zou ik, je tijd en geld besteden aan een Cursus Nederlands.
In het Noorden krijg je subsidie daar voor!
Verwijderd
Op zondag 04 november 2001 07:19 schreef italiano het volgende:
Boer DDan,
Als je MB temp al 24-25 graden is, waarom dan een betere airflow?
Als ik jou was zou ik, je tijd en geld besteden aan een Cursus Nederlands.
In het Noorden krijg je subsidie daar voor!
(4 spelfouten in 1 zin is toch nieT zo erg?)
24~25ºC voor mobo is al iets aan de hoge kant, kzou graag naar kamer temperatuur gaan of 1ºC à 2ºC daarboven, duz tot 20~22ºC, hierdoor word namelik je cpu temp ook een aantal graden lager...
ow en cursus nederlands?? wrom? twordt tijd dat Limburgs (alle 100 varianten
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
kamertemp=20C, mobo=25C
duz als kamertemp=15C, mobo=20C
en cpu natuurlijk wat koeler, das natuurlijk waar het allemaal om gaat, maaja om nu de hele dag een dikke jas aan te hebben LOL...
DE 1708 CFM KAST
wat ook tot bij de koopopties behoort: "Ear Plugs(plus CND $10.00)"This is the true TOP air flow case on the market 1700 CFM of air flow total
4 top blowholes 120 mm 108 cfm 42 Db each
7 side blowholes 120 mm 108 cfm 42 db each
4 front intake 80 mm 50 cfm 41 db each
4 rear exhaust 80 mm 50 cfm 41 db each
2 inside bottom floor 92 mm 60 cfm 39 db each
Is toch duidelijk, dat dialect (ofzo) is nou niet echt van duidelijk ofzo.Op zondag 04 november 2001 02:00 schreef Black_Adder het volgende:
[..]
grappig mannetje
moet zijn:
leer eerst eens nederlands