Hallo allemaal voor mijn waterkoelingsetup heb ik eheim kranen nodig! Maar ik weet bij god niet waar je die dingen kan halen ! (ik woon in den haag) laatst zag ik ze ergens liggen maar voor 40 gulden per stuk terwijl een vriend van mij uit groningen ze voor 12,50 per stuk had ! Mijn vraag is daarom ook of iemand een goed zaakje weet voor die kranen in de omgeving van den haag !
Bij een goede dierenwinkel/aquariumzaak. Gemiddelde prijs fl.16,95 p.s., maar met snelkoppeling zit je al gauw rond de dertig gulden.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Zo'n snelkoppeling maak ik op mijn desktop wel
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
zoiets heet een pompOp zaterdag 03 november 2001 23:59 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Hallo allemaal voor mijn waterkoelingsetup heb ik eheim kranen nodig! Maar ik weet bij god niet waar je die dingen kan halen ! (ik woon in den haag) laatst zag ik ze ergens liggen maar voor 40 gulden per stuk terwijl een vriend van mij uit groningen ze voor 12,50 per stuk had ! Mijn vraag is daarom ook of iemand een goed zaakje weet voor die kranen in de omgeving van den haag !
Op zondag 04 november 2001 12:13 schreef ajampaniki het volgende:
zoiets heet een pomp
Volgens mij bedoeld hij toch echt een kraan hoor. En da's niet hetzelfde als een pomp.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!