Uitleg Troll Flame

Pagina: 1
Acties:

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
cs connectie probleem

Ik was blij dat ik eindelijk een keer een duidelijke topictitel zag, totdat ik de inhoud las. Doe dit voor je hier reageert. Dit is misschien wel het meest stompzinnige wat ik ooit gelezen heb.

Ik geloofde niet dat het niveau van tweakers zo achteruit is gegaan, en geloofde hevig in de elite van tweakers, van mensen die wel enige basiskennis hebben van de onderwerpen waarover ze posten, maar dit slaat compleet alles.

Het spijt me dat het er zo uit kwam maar ik was geestelijk verbijsterd dat zo'n domme vraag gesteld kon worden. Ik ben ook ooit n00b geweest, maar dan vraag ik me echt af wat ze hier doen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sorry, dat er domme mensen bestaan, maar waar haal jij het recht vandaan om te stellen dat domme mensen overbodige vragen stellen?

* Delerium just curious.
Ik denk nu een echt ubertweaker te hebben aangetroffen. :P

• buzz
Heb je gelezen wat er staat, ik voel me zeker geen ubertweaker, maar het gaat hier wel om informatie onttrekken en om informatie verstrekken, en als je dit soort vragen stelt is het duidelijk dat je niet echt na gedacht hebt.

• buzz
Op zaterdag 03 november 2001 23:10 schreef ecteinascidin het volgende:
overbodige vragen stellen?
De bedoeling is dat iedereen wat heeft aan dit forum ,wat heb je aan overbodige vragen, daar is de HK voor.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:39
Ik geloof dat de vraag eerder was:
Wat kan ik hier aan doen?

Dan is het toch niet zo'n stomme vraag?? :?

• buzz
Grunch!!!!!!!!!!!! Naja LAAT MAAR! verrek ook maar, de volgende keer ros ik mijn hamster wel ff wat harder tegen de muur

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op PM kwamen ook dagelijks tweakers langs die het verschil tussen DDR en SDRAM niet wisten of PC133 geheugen ook in PC100 kon. Of dat AMD beter is dan Intel.....

Tja, iedereen heeft zijn soort domme vragen, je kunt je beter niet op terreinen begeven waar domme vragen (in jou ogen) gesteld worden. Lees er omheen, geef goed antwoord. pak een kop koffie.... whatever. Een user afflamen op een vermeende domme vraag is net zoiets als UTFS.

Domme vragen zijn inherent aan een forum, omdat er altijd mensen zijn die ver boven dat niveau staan (goedbedoeld). Forum wordt iig niet beter als vermeende domme vragen worden afgestraft door de mensen die er echt verstand van hebben.

* Delerium wist overigens niet wat een WON was :+

Verwijderd

[misplaatst]
je verkeerd in geestelijke nood!!!! crew: zoek dmv zn ip en e-mail zn adres uit en stuur hulp!!
[/misplaatst]

maar ff serieus: ik zie niet wat er fout aan is als iemand vraagt of iemand anders een oplossing weet voor zijn probleem

• buzz
Jah sorry, maar ik meende het wel, ik kon het alleen ff niet meer geestelijk aan. Ik vind het nog wel! :P

Maarja, ik kan er niets aan doen, maar ik vraag me dan echt serieus af of die gasten er over nagedacht hadden.

Ik had het misschien moeten negeren, maar dit komt vaker voor, zeker bij van die n00bs die vragen stellen over CS.

Als je er wat van weet, dan komen sommige vragen een beetje stom over, kon het aan liggen, maar iemand die er niets over weet, gaat toch ook niet hier posten?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Topic Starter, ik begrijp niet wat je probleem is... En ik begrijp je reactie niet in het door jou genoemde topic. Als iemand geen verbinding kan krijgen, waarom is het dan "dom" om daar vragen over te stellen?

De beste man krijgt een WON error en er is nog iemand dat dat beaamt. Dus het is een probleem dat niet alleen voorkomt bij die topic starter!

Ik denk dat jij iets minder gefrustreerd moet doen en als een topic niet aanstaat, neem dan zeker niet de moeite daarin te reageren en zelfs een topic daarover te openen in LA: dat kost je veel te veel moeite voor dat soort "domme" onderwerpen!

Als je vindt dat het niveau te laag is in GoT, zoek dan maar een ander forum, zou ik zeggen! Want als dit forum onder jouw niveau is, dan heb je als het goed is ook geen vragen die hier beantwoord kunnen worden.

En dit is niet als flame of troll bedoeld! >:)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er bestaan geen domme vragen, maar wel mensen die verrekte weinig zin lijken te hebben om zelf wat vooronderzoek te doen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• buzz
Op zaterdag 03 november 2001 23:22 schreef Molybdenum het volgende:

En dit is niet als flame of troll bedoeld! >:)
[Geen flame mode]
Weet je wel wat een flame of troll is dan? |:(
[/geen flame mode]

Als je eens verder had gelezen dan 1 scroll naar beneden, zeg ik nog dat ik erg hoog op heb van mijn mede tweakers, en als ik dan zie dat sommige mensen dit vertrouwen beschamen raakt mij dit nogal. Ik ga me niet nog een keer verduidelijken, lees eerst ff het hele topic voor je een of ander wijze flame gaat posten.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er bestaan wel domme vragen, maar dit was een normale vraag (en nog normaal gesteld ook).

Domme vragen als kan ik brood roosteren in de badkuip?" vinden we overigens alleen terug op www.darwinawards.com .

• buzz
Op zaterdag 03 november 2001 23:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Er bestaan wel domme vragen, maar dit was een normale vraag (en nog normaal gesteld ook).

Domme vragen als kan ik brood roosteren in de badkuip?" vinden we overigens alleen terug op www.darwinawards.com .
Oh god jah, die site zocht ik al, een keer wat over in de kijk gelezen >:)

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Nee sorry ik kan dit idd niet als een domme vraag bestempelen

Misschien wordt hier wel om info gevraagd maar ik vind dan wel naar logische info

• buzz
Op zaterdag 03 november 2001 23:25 schreef WouterTinus het volgende:
Er bestaan geen domme vragen, maar wel mensen die verrekte weinig zin lijken te hebben om zelf wat vooronderzoek te doen.
Hier sluit ik me dan bij aan, het was geen domme vraag, wat was hier de term ook al weer voor :?

LAMLENDIGHEID

• Molybdenum
Op zaterdag 03 november 2001 23:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

[Geen flame mode]
Weet je wel wat een flame of troll is dan? |:(
[/geen flame mode]

Als je eens verder had gelezen dan 1 scroll naar beneden, zeg ik nog dat ik erg hoog op heb van mijn mede tweakers, en als ik dan zie dat sommige mensen dit vertrouwen beschamen raakt mij dit nogal. Ik ga me niet nog een keer verduidelijken, lees eerst ff het hele topic voor je een of ander wijze flame gaat posten.
Beste, ik heb het topic eerst gelezen, zoals je vroeg. Ik ben de laatste die in het wilde weg gaat zitten oordelen. Het topic komt op mij volkomen normaal over, behalve jouw reactie. Tenzij jij meer postings ziet dan ik, maar dat lijkt me sterk. Simpel: er wordt gewoon een vraag gesteld en er wordt vrij normaal op geantwoord, ik heb wel eens erger gezien op GoT.

Misschien moeten we de woorden flame en troll hier maar niet in de mond nemen. Immers de definitie van die woorden ligt toch bij de interpretatie van degene die die woorden naar zijn/haar kop krijgt geslingerd.

• buzz
Op zaterdag 03 november 2001 23:34 schreef Molybdenum het volgende:

ik heb wel eens erger gezien op GoT.
Alleen al dat jij dit zinnetje in de mond neemt zegt voor mij genoeg
Misschien moeten we de woorden flame en troll hier maar niet in de mond nemen. Immers de definitie van die woorden ligt toch bij de interpretatie van degene die die woorden naar zijn/haar kop krijgt geslingerd.
Of naar zijn eigen kop slingert *D

• Molybdenum
Op zaterdag 03 november 2001 23:35 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Alleen al dat jij dit zinnetje in de mond neemt zegt voor mij genoeg
[..]

Of naar zijn eigen kop slingert *D
Maar zeg me nu eens, waar maak jij je nu zo druk om? Citeer eens iemand? Maak het een stukje begrijpelijker voor de anderen? Of gaat het in jouw ogen om het onderwerp?

• buzz
Lees maar in het topic, het is toch logisch dat als dat spel ontdekt heeft dat de cd key niet klopt dat je niet akn spelen.

• Molybdenum
Op zaterdag 03 november 2001 23:41 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Lees maar in het topic, het is toch logisch dat als dat spel ontdekt heeft dat de cd key niet klopt dat je niet akn spelen.
ok, ok, waarom help je die gast dan niet?? ik speel geen CS, dus ik had het ook niet kunnen weten. misschien heeft hij een typefout gemaakt, hij zegt immers dat hij het origineel heeft.

dus.. dat is juist het mooie van GoT: iedereen, nou ja bijna iedereen, helpt elkaar!

je kan niet zomaar een n00b gaan veroordelen! toch? we zijn allemaal n00bs geweest!

• buzz
Op zaterdag 03 november 2001 23:44 schreef Molybdenum het volgende:

[..]

ok, ok, waarom help je die gast dan niet?? ik speel geen CS, dus ik had het ook niet kunnen weten. misschien heeft hij een typefout gemaakt, hij zegt immers dat hij het origineel heeft.

dus.. dat is juist het mooie van GoT: iedereen, nou ja bijna iedereen, helpt elkaar!

je kan niet zomaar een n00b gaan veroordelen! toch? we zijn allemaal n00bs geweest!
Jah das waar, en ik was een hele erge, maar zo erg :/ naja zal ook wel zo erg geweest zijn, ik ben al naar een oplossing aan het zoeken voor de andere meneer, maar voor de starter weiger ik moeite te doen.

Verwijderd

nou ik zit ff in je ouwe topics te kijken, maar jij heb ook wel zulke dingen gevraagd

[topic=154135/1/25]

[topic=75632/1/25]

[topic=275778/1/25]

[topic=167892/1/25]

dus tsja,
wat zal ik ervan zeggen...

• buzz
jah ik weet het, ik heb ook al gezegd dat ik ook best stom was/ben :'(

SORRY

• Molybdenum
Op zondag 04 november 2001 00:46 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
jah ik weet het, ik heb ook al gezegd dat ik ook best stom was/ben :'(

SORRY
ik vergeef je!
>:)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 03 november 2001 23:05 schreef BuzzerCrAsH z'n punt
Ik heb dit hele topic (en het topic waar je naar gelinkt hebt) doorgelezen, maar als ik het goed begrijp maak je je dus druk om het feit dat iemand een simpele vraag stelt. Ik zeg "als ik het goed begrijp", want ik heb enigszins moeite dit te begrijpen.

Je maakt je druk om het feit dat er een beginnende computeraar rondloopt, die gewoon een vraag stelt, welke voor hem echt een vraag is! Hij of zij snapt iets niet, en door een vraag te stellen hoopt hij of zij iets wijzer te worden.

Geloof me, dat een reactie zoals die van jou in dat topic weinig behulpzaam is, en dat de topicstarter daar niets aan heeft.

Bovendien, getuige de topics die Koeschaap opsomt, heb ook jij het ook moeten leren, ben jij ook niet als een PC-expert geboren, geef een ander ook de kans te leren.

Dit vind ik eigenlijk net zo kinderachtig, als de automobilist die nét zijn rijbewijs heeft gehaald, en vanaf zijn eerste zelfstandige kilometer op lesauto's zeurt.

Het is zonde om je daar druk om te maken, maar doe je dat toch, raad ik je aan dat soort topics gewoon niet meer te lezen. Laat staan er te reageren. Laat dat over aan anderen, die wél bereid zijn een beginner iets uit te leggen.

Rest mij slechts nog even naar mijn signature te wijzen:
Een domme vraag bestaat niet, een dom antwoord wel.
Pagina: 1